اچ تي سي وان نسخه نکسوس معرفي نمي شود

اگر چه گوگل شب گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان خود آن گونه انتظار می رفت، ظاهر نشد. اما با معرفی نسخه ویژه ای از اسمارت فون گلکسی اس ۴ سامسونگ تحت نام Google Edition باعث کمی جنب و جوش میان دوستداران تلفن های هوشمند نکسوز مانند شد. این دستگاه مستقیما از طریق فروشگاه گوگل پلی با قیمت ۶۴۹ دلار برای فروش عرضه خواهد شد و به جای تاچ ویز سامسونگ از آندروید خالص جیلی بیلی ۴.۲.۲ بهره مند است

اگر چه در گمانه زنی ها و شایعات پیش از کنفرانس به چنین محصولی اشاره شده بود و گمان می رفت چنین رویه ای توسط دیگر بازیگران مهم دنیای اسمارت فون هم دنبال شود. اما در اولین قدم، HTC تایید کرد فعلا هیچ برنامه ای برای عرضه تلفن زیبا، مشهور و تمام فلزی One خود با نسخه خالص آندروید ندارد.

سخنگوی این شرکت می گوید: «اچ تی سی در حال حاضر برنامه ای برای عرضه یک Nexus Edition از HTC One ندارد.» البته لازم به ذکر است اچ تی سی در حال حاضر نسخه آنلاک شده ویژه توسعه دهندگان این اسمارت فون قدرتمند را در سایت خود برای فروش عرضه کرده است. هرچند که این نسخه هم از رابط کاربری سنس اچ تی سی استفاده می کند.

به نظر شما آیا این حرکت سامسونگ-گوگل در آینده هم ادامه یافته و توسط دیگر سازندگان اسمارت فون دنبال خواهد شد؟ یا اینکه تنها یک نقشه دقیقه نود برای عرضه سخت افزار در کنفرانس Google I/O بوده و در آینده حتی توسط این دو شرکت هم جدی گرفته نخواهد شد؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*