گوگل به دنبال تغییر تجربه کاربری در مرورگر کروم

گوگل به دنبال تغییر تجربه کاربری در مرورگر کروم ، محبوب ترین مرورگر جهان

گوگل در حال حاضر دارای محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی جهان موسوم به گوگل کروم است. مرورگر کروم تاکنون میلیون‌ها بار توسط افراد دانلود و دریافت شده و در این بین، شرکت مستقر در سیلیکون ولی قصد دارد تغییراتی را برای آن در نظر گیرد.

مرورگر کروم همیشه در آمارها و ارقام صدرنشین مشاهده شد و افراد بسیاری هستند که این مرورگر را برای کاربری خود انتخاب می‌کنند. به گزارش وب‌ سایت Wired، تیم پشتیبانی مرورگر کروم قصد دارد بزودی تغییراتی را در این مرورگر حاصل کرده تا جستجو اینترنتی را با تحولی بزرگ همراه سازد. این روزها هر گاه مرورگر خود را باز می‌کنیم با لوگو بزرگ گوگل رو به رو می‌شویم و این نشان از موفقیت گوگل در دنیای اینترنت است. شما می‌توانید در کادر جستجو هر چیزی را جستجو کرده و اطلاعاتی درباره آن پیدا کنید.

در حالی که پیشتر بسیاری از دامنه‌ها با دامنه com. همراه بودند، اما امروز دامنه‌های جدیدی به فهرست افزوده شدند که می‌توان به biz و info اشاره کرد. بیشتر کاربران گوشی‌های هوشمند نیز هنگام جستجو اینترنتی نمی‌توانند URL را به شکل کامل مشاهده کنند از این رو قادر نیستند به سادگی از سطح امنیت سایت مورد انتظار اطلاعی پیدا کنند.

گوگل به دنبال تغییر تجربه کاربری در مرورگر کروم

مرورگر کروم توسط گوگل متحول می‌شود

مرورگر کروم به همین دلایل بزودی با تحولاتی همراه خواهد شد که بدون شک برای کاربران قابل توجه خواهد بود. Adrienne Porter Felt یکی از مدیران ارشد تیم Google Chrome در گفتگو با Wired پیرامون دلیل تغییر تجربه مرورگر کروم، بیان کرد:

آنها در این وضعیت، بسیار دشوار است تا از سطح ایمنی سایت آگاه شوند. به نظر من URLها یک راه خوب برای شناسایی هویت سایت‌ها محسوب می‌شوند.

وی افزود:

ما قصد داریم هویت سایت‌ها را برای کاربران قابل شناسایی کنیم. همه می‌دانیم کاربری که از وب سایت‌ها بازدید می‌کند، در ابتدا می‌خواهد اعتمادی نسبت به آنها داشته و تصمیمات ما تغییرات بزرگی را به دنبال دارد. ما می‌خواهیم برای به چالش کشیدن نمایش آدرس‌ها دست به کار شویم، از این رو پاسخی برای تشخیص هویت داریم.

با تمام این گفته‌ها، تیم پشتیبان مرورگر کروم گوگل راه حل نهایی خود را ارائه نداد. Porter Felt در گفتگو با وب سایت Wired اظهار داشت:

گروه توسعه دهنده در حال حاضر ایده خود را مطرح نکرده و این تیم روی ایده‌هایی مشغول کار است تا طرح نهایی موردنظر انتخاب شود. ما آماده‌ایم در پاییز امسال یا بهار سال آینده جزئیات بیشتری در اختیار قرار دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نسخه ی جدید کروم شبیه فایرفاکس شده