طراحی گلکسی اس 10 سامسونگ

طراحی گلکسی اس 10 سامسونگ شما را غافلگیر نمی‌کند

طراحی گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) احتمالا کاربران را غافلگیر نخواهد کرد. این موضوع را یکی از افشاگران مورد اعتماد اعلام کرده است.

گلکسی S10 مهم‌ترین تلفن هوشمند تاریخ شرکت سامسونگ است؛ دستگاهی که گفته می‌شود با بهره‌گیری از یک صفحه نمایش واقعا بدون حاشیه، تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران رقم می‌زند. گوشی های هوشمند از ابتدا باید به این صورت طراحی می‌شدند، اما به خاطر محدودیت‌های فنی امکان آن وجود نداشته است.

ولی اگر این پرچمدار بدون هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها یا حداقل تنها با برخی از این ویژگی‌های پیش روی شما قرار گیرد، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا ممکن است گلکسی اس 10، یک به‌روزرسانی افزایشی ساده همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 باشد؟

در شرایطی که سازندگان چینی مشغول معرفی محصولات جدید خود با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه، دوربین‌های پاپ آپ و اسلایدی، اسکنرهای اثر انگشت زیر صفحه و دیگر قابلیت‌های خلاقانه هستند، خارج شدن از مسیر و رویاپردازی بسیار آسان خواهد بود. در حقیقت، شواهد متقاعدکننده بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ از قابلیت‌های جذابی همچون اسکنر اثر انگشت زیر صفحه اولتراسونیک، دوربین سلفی دوگانه و پشتیبانی از شبکه 5G در پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. ولی اگر سامسونگ بخواهد این امکانات را در قالب دستگاهی با طراحی دو نسل قبلی گوشی های سری گلکسی S پیش روی شما قرار دهد، چه می‌شود؟ آیا تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در طراحی محصولات خود، وسواس بیش از حد دارند؟ اگر دستگاهی با آخرین امکانات موجود توسعه یابد، اما ترندهای روز در طراحی فراموش شود، چگونه به آن برند ضربه می‌زند؟

طراحی گلکسی اس 10 سامسونگ به برند شرکت آسیب می‌زند

این خلاصه پیش‌بینی افشاگر مورد اعتماد، IceUniverse است که می‌گوید اگر گلکسی اس 10 با طراحی متفاوت ساخته نشود، می‌تواند به برند سامسونگ آسیب بزند. او در ادامه، هواوی را به بازی اضافه کرده و می‌گوید امسال این غول چینی قدرتمندتر از همیشه ظاهر خواهد شد. در این صورت، نهایتا می‌توانیم شاهد غلبه هواوی بر سامسونگ باشیم.

طراحی گلکسی اس 10 سامسونگ

IceUniverse سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات مربوط به پرچمداران سامسونگ دارد. پیش از معرفی رسمی گلکسی نوت 9، او از نخستین افرادی بود که از پشتیبانی قلم هوشمند S Pen از بلوتوث و اضافه شدن قابلیت‌های فراوان خبر داد. علاوه بر این، او در رابطه با طراحی گوشی نیز اشتباه نکرد. در مورد طراحی گلکسی اس 10 سامسونگ نیز او چندین بار اعلام کرده که شکل ظاهری پرچمدار بعدی سامسونگ، آن چیزی نیست که کاربران در انتظارش هستند. هرچند، IceUniverse هنوز طراحی نهایی این اسمارت فون را تایید نکرده است.

البته این موضوع به معنی عدم استفاده از سخت افزار قوی نیست و نسل بعدی با نوآوری‌ها و ویژگی‌های سخت افزاری فراوان پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. با در نظر گرفتن شباهت‌های گلکسی S8 و S9 و همچنین گلکسی Note 8 و Note 9، ظاهرا طراحی نسل جدید نیز یکسان خواهد بود. با توجه به اهمیت بالای طراحی محصولات امروزی و فروش پایین گوشی های سری گلکسی اس 9، IceUniverse در پایان توییت خود یک هشدار به کره‌ای‌ها داده است.

شاید حاشیه بخش پایینی پرچمدار سامسونگ حذف شده و بخش بالایی آن نیز باریک شود، ولی اگر Galaxy S10 با نمایشگر تمام‌صفحه توسعه پیدا نکند، به اندازه Galaxy S8 کاربران را غافلگیر نخواهد کرد. این در حالی‌ست که گلکسی اس 8 در زمان عرضه، توجه بسیاری از افراد را با طراحی فوق‌العاده به خود جلب کرد. به هر صورت، باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چگونه به جنگ هواوی و اپل می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. به نظر من که اگه سامسونگ زیاد وقتشو صرف گوشی تاشو نکرده باشه این گوشی میتونه موفقیت اس8 رو تکرار کنه فقط دوربینش باید قوی بشه و دو سالم هست کیفیت صفحه نمایش بهتر نشده البته نگاه اس8 میکنی میگی مگه از این بهترم مگه میشه

  2. ولی با کاراییش غافلگیر میشید

  3. پوفف خودشونم اعتراف کردن

  4. سامسونگ کی مارو غافلگیر کرده اخه قربونت

  5. تازه میگن 3 تا دوربینم پشتش داره

  6. سامسونگ گفته این گوشی پایان نسل گوشی های ناچ داره الکی که نگفته که تودش رو مسخره عام و خاص کنه من که بهش امیدارم و خدا کنه رابط کاربریشم عوض کنه دیگه خیلی تکراری شده و یه جوری تو ذوق میزنه

  7. سامسونگ هر دوسال طراحی گوشیاش رو عوض کرده و همیشه هم موفق بوده باید دید چی میشه هنوز نمیشه قضاوت کرد

  8. جوانان ایران اسلامی دیگه از این گوشی ساخت غرب متنفرن دیگه از این محصول غربی استفاده نمی کنن و منتظر بازگشت موبایل فوق العاده محشر GLX هستن