محصول جديد لاجتيك logic mouse G300

شرکت لاجیتک با داشتن سری G از محصولات خود همواره یکی از اولین شرکت‌هایی بوده که لوازم جانبی مخصوص گیمینگ طراحی و ارائه کرده است.
با ورود محصولات جدید به صورت مداوم، هم اکنون این سری، محصولات متنوع و گوناگونی را برای گیمینگ در خود می‌بیند؛ از هدست‌های حرفه‌ای گرفته تا سیستم شبیه ساز خلبانی.

آخرین محصول عرضه شده از سری G لاجیتک موس G300 است که مخصوص بازی‌های PC است.

اولین ویژگی قابل توجه این محصول تعداد بالای کلیدهای قابل برنامه‌ریزی آن است.

با بهره بردن از ۹ کلید هوشمند که در مکان‌هایی با دسترسی آسان تعبیه شده‌اند، موس G300 به کاربر اجازه می‌دهد تعدادی از کلیدهای حیاتی را از صفحه کلید به موس انتقال دهد.

این محصول شامل حافظه داخلی است و می‌تواند تا سه پروفایل را درون خود ذخیره کند، تا بدون نیاز به نصب نرم افزار و بر روی هر سیستمی از تنظیمات اختصاصی خود بهره ببرید.

برای هر یک از این پروفایل‌ها می‌توانید یکی از هفت رنگ را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی ظاهری موس، بتوانید به سادگی پروفایل‌ها را به خاطر بسپارید.

از لحاظ کارایی نیز این موس با حس گر نوری 2500DPI خود کوچک‌ترین حرکات دست شما را با دقتی بی‌نظیر به سیستم منتقل می‌کند تا بهترین سلاح شما در بازی‌های حرفه‌ای باشد.

نکته دیگر سازگاری G300 با دیگر محصولات از سری گیمینگ لاجیتک است، یعنی می‌توان از تنظیمات تعیین شده برای یکی از محصولات بر روی باقی آن‌ها نیز استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*