گوشی میان رده هواوی

جدیدترین گوشی میان رده هواوی در تنا رخ نشان داد

تصاویری از دستگاهی که گمان می‌رود تازه‌ترین گوشی میان رده هواوی باشد، با شماره مدل JKM-AL00  در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA) رویت شده است. هیچ بعید نیست که این محصول جدید، جانشین هواوی Y9 مدل 2018 شود.

از آنجایی که تنا به اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی دستگاه اشاره نکرده است، فعلا تنها برای بررسی آن باید روی همین چند عکس انتشار یافته مانور دهیم. از ظاهر امر پیداست که  این گوشی میان رده هواوی را می‌توان با هواوی پی 20 لایت قیاس کرد.

هر دو گوشی دارای بریدگی ناچ باریک و سنسورهایی با چیدمان مشابه در آن قسمت هستند و کلیدهای کنترل صدا به همراه کلید پاور در لبه سمت راست تعبیه شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد پنل پشتی این گوشی جدید نیز جنس شیشه‌ای داشته باشد. حسگر اثر انگشت و ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی را هم در پنل پشتی دستگاه می‌توان دید و حتی نوشته‌های مندرج روی قاب گوشی نیز دقیقا مشابه هواوی پی 20 لایت است.

چنانچه واقعا در حال نگریستن به یک گوشی میان رده هواوی و چه بسا مدل جدید هواوی وای 9 باشیم، دور از ذهن نیست که کمپانی چینی تازه‌ترین تراشه میان رده خود با نام کایرین 710 را جایگزین کایرین 659 کند و قدرت پردازشی محصول جدید را از این طریق تامین نماید. در آینده نزدیک و پس از تکمیل اطلاعات مندرج در وب‌سایت تنا، بهتر می‌توان در مورد این گوشی قضاوت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدا کنه قیمتشم میان رده باشه

  2. هواوی چقدر گوشی میسازه اونم همه اسماش عجیب و غریب یعنی همه جور مخاطبی رو راضی نگه میداره