نسخه نقره ای گلکسی نوت 9

تصویری از نسخه نقره ای گلکسی نوت 9 به بیرون درز پیدا کرد

تصویری از نسخه نقره ای گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به بیرون درز پیدا کرده است. گفته می‌شود گلکسی نوت ۹ نقره ای قرار است در آینده‌ای نزدیک معرفی و روانه بازار شود.

گلکسی نوت 9 سامسونگ هم اکنون در چند رنگ مختلف به عرضه می‌رسد، اما اگر به رنگ دیگری به جز موارد موجود در بازار علاقه‌مند هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی تصویری از نسخه نقره ای گلکسی نوت 9 سامسونگ در سایت Slashleaks به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند خبر از عرضه آن در نزدیکی دهد.

نسخه نقره ای گلکسی نوت 9

نسخه نقره ای گلکسی نوت 9

در حال حاضر گلکسی نوت 9 در رنگ‌های مشکی، مسی، صورتی و آبی آسمانی به فروش می‌رسد و نسخه نقره ای گلکسی نوت 9 نیز می‌تواند به این موارد اضافه شود. این مدل جدید همچنین قرار است یک قلم نقره ای را نیز به همراه داشته باشد، پس اگر امیدوار بودید که مشابه نسخه آبی رنگ این فبلت یک قلم با رنگی دیگر (رنگ زرد) در اختیار شما قرار گیرد، سخت در اشتباه هستید.

به نقل از منابع:

در آینده‌ای نزدیک نسخه نقره ای گلکسی نوت 9 آماده‌ی ورود به بازار ایالات متحده می‌شود. ما توانستیم یک رندر مطبوعاتی از این نسخه جدید را بیابیم که کاملا مشابه رنگ نقره‌ای Arctic Silver گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی شده در سال گذشته است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد رونمایی از نسخه نقره ای گلکسی نوت 9 به میان نیامده است، اما اگر قصد شما برای خرید یک نسخه جدید با رنگی جدیدی از گلکسی نوت 9 جدی است، می‌توانید منتظر رونمایی از این مدل نقره‌ای رنگ بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این یه تصویر رندر شده هست که از روی رنگ اس 8 اقتباس شده ولی ای کاش سامسونگ به جای این رنگا از یه رنگ طرح دار استفاده میکرد مثلا همین بک گراندش رو روی پشتش کپی میکرد

  2. قابل توجه طرفداران نوت که خود من یکیشونم ولی مشکیش خیلی بهتره

  3. مشکیش خیلی بهتر از نظر من

  4. ینی سامسونگ نابود ترین سلیقه رو توی انتخاب رنگ داره

  5. بد رنگ تر از این نبود