2 میلیارد دیوایس آی او اسی

2 میلیارد دیوایس آی او اسی در سراسر جهان فعال است

اپل در رویداد خود خبر از فعال بودن 2 میلیارد دیوایس آی او اسی در سراسر جهان خبر داد. این درحالیست که هنوز به پایان سال 2018 نرسیده‌ایم و این تعداد تا پایان سال بیشتر نیز خواهد شد.

اپل در رویداد سخت افزاری خود رسما اعلام کرد که تعداد دیواس های اجرا کننده پلتفرم آی او اس در جهان با افزایش چشمگیری همراه بوده است: در حال حاضر 2 میلیارد دیوایس آی او اسی در جهان فعال است. این درحالیست که 12 سپتامبر سال جاری هستیم و تا پایان سال 2018 چندین ماه باقی مانده است.

2 میلیارد دیوایس آی او اسی

نیازی به گفتن ندارد که رقابت جذابی بین اپل و آی او اس وجود که آن نیز طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی در جهان را تشکیل می‌دهند.  تیم کوک مدیرعامل اپل به سقوط ناگهانی فروش آیپدها در مقایسه با آیفون ها اشاره‌ای نکرده است، اما منطقی است که فرض را بر فروش به مراتب بیشتر برادر کوچکتر نسبت به تبلت های آیپد بگیریم.

همانطور که رویداد اپل همچنان در حال برگزاری است، بنابراین ما انتظار داریم همراه با آیفون های جدید، بیشتر در مورد نسخه آینده آی او اس بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هرچی باشه اپل واقعا بهترین برند جهانه

  2. خوب توی سراسر دنیا گوشی اپل به عنوان یک کالای لوکس شناخته میشه و برای اونا قیمت چندانی هم نداره و در تمام زمینه ها عملکرد خوبی داره و به کاربراش احترام میزاره مثلا ios11برای ایفون 5 اس زد
    پس حقش بوده و نوش جانش

  3. با این تفاسیر بزرگ ترین برندیه ک دست مردمه