آیفون XS مکس

گالری عکس آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR

آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR پرچمداران 2018 شرکت اپل هستند که به زودی به بازار عرضه خواهند شد. در این بخش، گالری عکس گوشی های جدید اپل را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

شب گذشته، اپل در سالن همایش استیو جابز از نسل جدید اسمارت فون های خود با طراحی ناچ استایل پرده برداشت. گوشی های جدید اپل با نمایشگر کم‌حاشیه، به تراشه قدرتمند A12 بایونیک مجهز شده‌اند و بسیاری از ویژگی‌های نرم افزاری آنها با یکدیگر یکسان است.

اپل با حذف برخی امکانات در نسخه 6.1 اینچی و استفاده از فناوری اولد در پرچمداران خود، تلاش کرده است گوشی های خانواده iPhone XS را از iPhone XR متمایز کند. به علاوه، وجود نمایشگر کم‌حاشیه در هر سه گوشی سبب شده است تا محصولات اپل با جدیدترین استانداردهای روز آماده ورود به بازار باشند.

آیفون XS

اپل از محکم‌ترین شیشه در میان گوشی های موبایل برای قاب پشتی بهره برده است و به واسطه فریم فلزی ضد زنگ، مقاومت دستگاه دوچندان می‌شود. در واقع، شاید بتوان گفت کیفیت ساخت پرچمداران پیش رو از استانداردهای اپل فراتر رفته است. در آیفون ایکس آر به عنوان مدل 6.1 اینچی، خبری از فریم فلزی نیست و آلومینیوم جایگزین آن شده است؛ اما هم‌چنان این گوشی نیز کیفیت ساخت بالایی دارد.

آیفون XS

شاید قضاوت در مورد سیستم سخت افزاری اسمارت فون های اپل کمی زود باشد، اما به لطف بهره‌گیری از تراشه 7 نانومتری A12، باید شاهد به چالش کشیدن پرچمداران اندرویدی باشیم.

آیفون 10 اس، آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 آر، به ترتیب با قیمت‌های پایه 999، 1099 و 749 دلار به فروش خواهند رسید. در ادامه می‌توانید گالری عکس این تلفن های هوشمند را تماشا کنید.

گالری تصاویر آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR