مشخصات فنی آیفون XS

مقایسه مشخصات فنی آیفون XS و XS Max با آیفون X ؛ تفاوت در چیست؟

در مقایسه مشخصات فنی آیفون XS و آیفون XS Max با آیفون X، قصد داریم نگاهی به تفاوت‌های پرچمداران 2018 و 2017 اپل داشته باشیم. آیا شکل ظاهری یکسان به معنی سخت افزار مشابه است؟

سال گذشته و زمانی که اپل، گوشی آیفون 10 را با طراحی منحصر به فرد و بریدگی بالای صفحه تولید کرد، بسیاری از افراد نسبت به این ایده خرده گرفتند. اما بعد از گذشت یک سال، این طراحی به سرعت فراگیر شد و بسیاری از محصولات بازار با بریدگی بالای صفحه تولید شدند. حالا محصولات 2018 اپل نیز با استفاده از همین زبان طراحی، با صفحه نمایش ناچ پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

شکل ظاهری آیفون های جدید اپل تفاوتی با پرچمدار سال گذشته ندارد و حتی اندازه فیزیکی آیفون 10 و آیفون 10 اس نیز یکسان کاملا یکسان است. هر دو گوشی به نمایشگر کم‌حاشیه سوپر رتینا مجهز شده‌اند و قاب پشتی آنها نیز میزبان دوربین دوگانه است. تنها تفاوت نسخه Max نیز بهره‌گیری از صفحه نمایش بزرگتر 6.5 اینچی است. با این همه، در این بخش مقایسه مشخصات فنی این پرچمداران را آماده کرده‌ایم تا ببینیم که بخش داخلی نیز دستخوش تغییر شده است یا نه.

مقایسه مشخصات فنی آیفون XS و XS Max با آیفون X

مشخصات فنی آیفون XS

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اره تو عاقل همه جاهل

  2. الان اگه اپل گوشی ۲۰ دلاری هم بزن من نمی تونم بخرم

  3. خوب همونطور که گفتم گوشی های اپل رو نمیشه روی کاغذ با همدیگه مقایسه کرد آره از روی کاغذ گوشی را تقریباً شبیه به هم دیگه هستند تفاوت چندانی ندارند انگاری همان گوشی های پارسال اند ولی در عمل خیلی تفاوت کردند مثلاً همین قابلیت فیس آیدی بر روی گوشی آیفون ایکس عملکرد بسیار کند و ضعیفی داشت ولی روی گوشی های جدید من دیشب نگاه میکردم خیلی سریع تر شده بودند آره گوشی های اپل رو باید در عمل کنار همدیگه مقایسه کرد بر روی کاغذ آوردنش تقریباً میتونم بگم جاهلانه است