پیش فروش آیفون ایکس اس

آغاز پیش فروش آیفون ایکس اس در ایران با قیمت‌های عجیب و باورنکردنی

پیش فروش آیفون ایکس اس در ایران آغاز شد. در حالی که هنوز پیش فروش جهانی گوشی اپل آیفون XS آغاز نشده، برخی فروشگاه‌های اینترنتی محصولات اپل در ایران اقدام به پیش فروش این گوشی جدید با قیمت‌های عجیب کرده‌اند.

رویداد سالانه و مهم اپل در شب چهارشنبه 21 شهریور 1397 برگزار شد و محصولات مهمی در این کنفرانس رونمایی شدند. گوشی های پرچمدار 2018 اپل یعنی آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)، آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس آر (iPhone XR) در کنار ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) در سالن استیو جابز اپل پارک رونمایی شدند و به زودی به بازار جهانی عرضه می‌شوند.

در حالی که هنوز اپل پیش فروش جهانی محصولات جدید خود را آغاز نکرده، از روز گذشته شاهد آن بودیم که پیش فروش آیفون ایکس اس در ایران آغاز شده است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات اپل در ایران با قیمت‌های عجیب و باورنکردنی اقدام به پیش فروش آیفون ایکس اس کرده و ارقام عجیبی را از مشتریان دریافت می‌کنند.

پیش فروش آیفون ایکس اس با قیمت 25 میلیونی

تصویر زیر یکی از فروشگاه‌های اینترنتی را نشان می‌دهد که اقدام به پیش فروش آیفون ایکس اس در رنگ‌های مختلف با پیش پرداخت 13 میلیون تومانی کرده و قیمت کل این گوشی جدید 25 میلیون تومان تعیین شده است. این در حالی است که هنوز مشخص نیست آیفون های 2018 در چه زمانی وارد بازار ایران می‌شوند و آیا اصلا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر؟

پیش فروش آیفون ایکس اس

این گوشی‌های جدید از نظر طرح رجیستری نیز حساسیت زیادی دارند و احتمالا در ماه‌های ابتدایی عرضه این محصول به منظور مبارزه با قاچاق کالا و حباب قیمتی از ورود آیفون های جدید به بازار ایران جلوگیری می‌شود. همچنین در ماه‌های اخیر با توجه به نوسانات نرخ ارز و مشکلات مربوط به واردات، بازار تلفن همراه اوضاع بسیار نامناسبی دارد و از ترخیص بسیاری از گوشی های تلفن همراه در گمرک جلوگیری می‌شود. حالا با این وضعیت، پیش فروش آیفون ایکس اس ، آن هم با این قیمت عجیب اصلا منطقی و قابل توجیه نخواهد بود، چرا که اصلا مشخص نیست این گوشی‌ها چه زمانی وارد کشور می‌شوند. حتی در خبرها داشتیم یک گوشی هواوی که چند ماه پیش در ایران پیش فروش شده بود هنوز به دست مشتریان نرسیده است. از سوی دیگر حتی مشخص نیست این فروشگاه‌های اینترنتی که اقدام به راه‌اندازی پیش فروش می‌کنند، قانونی هستند و مجوزهای لازم را برای پیش فروش دارند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. انقدر مردم بدبختی دارن که به خرید گوشی نمی رسه داداش… اینا مال بچه پولدار است…آقازادهاست…واقییت دردناکیه

  2. این فقط یک موضوع رو ثابت میکنه، این مملکت افتاده دست بی وجدانه ها، دوزدها و اختلاس گران…

  3. فرار کنیم یا هنوز زوده؟

  4. فکر کنم الان شاید بگن گوشی داغ و تازه اومده به بازار و یه عده خیلی منتظرش بودن و با حاضرن بابتش هر پولی را بدهند یکم قیمت هارو گران گفتند ولی در اصل این گوشی ۱۵ میلیون بیشتر نمی ارزه با دلار ۱۲ تومن میخوای حسابش کنی

  5. آدم یاد طنز سوریلند میوفته که خروسه حاضر بود استفراغ رو هم پیش خرید کنه.
    ایرانی هستیم دیگه. همینه که هست

  6. چه خبره مگه اصلا هر جوری که بخوای حساب کنی این گوشی قیمتش حدود ۱۸ ۱۹ میلیون درمیاد ۲۵ میلیون واقعا خیلیه اگه ایکس اس ۲۵ میلیون قطعا ایکس اس مکس چیزی حدود 34و35میلیوندر میاد