تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3

نخستین تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3 منتشر شد

گوگل نخستین تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) را به انتشار رساند. در این تصویر تبلیغاتی، به یک نام مهم نیز در مورد گوشی های سال 2018 گوگل اشاره شده است.

پس از آنکه ماه گذشته گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در راس تمام شایعات قرار گرفته بود، اینطور به نظر می‌رسد غول مستقر در مانتین ویو انتشار تصاویر تبلیغاتی حاوی برخی از قابلیت‌های گوشی های جدیدش را آغاز کرده است. گوگل نخستین تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3 را به انتشار رسانده است.

تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3

تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3

گوگل رویکرد محافظه کارانه‌ای را در مورد گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در پیش گرفته است و جزئیات زیادی از آن دو در دست نیست. حتی نخستین تصویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل 3 که به انتشار رسیده نیز بسیار ساه است و نمی‌تواند مشخصات زیادی را افشا کند. اگر شما صفحه‌ی Google Store را مشاهده کنید، می‌توانید لینکی را در انتهای صفحه مشاهده کنید که بر روی آن یک عدد بزرگ «3» نقش بسته است. همچنین بر روی این صفحه یک دکمه‌ی ثبت نام با عنوان «اسکوپ را دریافت کنید» نیز قرار گرفته است. این می‌تواند آنچه که گوگل در آزمایشگاه‌های خود مشغول پخت (توسعه) است را نشان دهد.

پس از ثبت نام در این سایت، شما شروع به دریافت به‌روزرسانی‌هایی مرتبط با رویداد 9 اکتبر گوگل (17 مهر) را از سوی فروشگاه گوگل دریافت کنید. انتظار می‌رود غول جستجوی جهان در این رویداد از گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال پرده برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ناچش خیلی زشته انگار شل شده اومده پایین