گوشی جدید هواوی

مشخصات گوشی جدید هواوی با قاب چرمی مشخص شد

مشخصات فنی گوشی جدید هواوی از طریق آژانس چینی TENAA لو رفت. ظاهرا این اسمارت فون در دو نسخه با شماره‌‌های مدل ARS-TL00 و ARS-AL00 که یکی از آنها قاب چرمی خواهد داشت، عرضه می‌شود.

ظهر امروز، تصاویر یکی از محصولات جدید هواوی با قاب چرمی از طریق وب‌سایت تنا لو رفت. این تلفن هوشمند با طراحی مشابه گوشی آنر 8X مکس، به صفحه نمایشی بزرگ با ناچ قطره آب و دوربین دوگانه پشتی مجهز شده بود. تنها چند ساعت بعد از انتشار این خبر، حالا مشخصات فنی گوشی جدید هواوی به صورت کامل منتشر شده است.

ظاهرا ARS-TL00، شماره مدل دستگاهی است که با قاب پشتی چرمی تولید خواهد شد. با کمی دقت، به راحتی می‌توان محل دوخت چرم را در تصاویر منتشرشده مشاهده کرد. ARS-AL00 نیز در این عکس‌ها با رنگ مشکی نمایش داده شده است.

مشخصات فنی گوشی جدید هواوی

اسمارت فون جدید هواوی از بسیاری از جنبه‌ها مشابه آنر 8 ایکس مکس است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به صفحه نمایش 7.12 اینچی LCD با وضوح 1080×2244 و ناچ قطره آب اشاره کرد. اگرچه Honor 8X Max به تراشه اسنپدراگون 636 با پردازنده 1.8 گیگاهرتزی مجهز شده بود، اما دستگاه پیش رو از پردازنده‌ای 1.95 گیگاهرتزی بهره خواهد برد. فبلت چینی‌ها از یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و کاربران برای ثبت تصاویر می‌توانند از دوربین پشتی 16 + 2 مگاپیکسلی و جلویی 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. قاب پشتی میزبان اسکنر اثر انگشت نیز هست. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به 4 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از نام و قیمت این گوشی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    هواوی هیچ وقت از اسنپ دراگون استفاده نمیکنه تا کارین هست فک کنم خبرش الکیه

  2. بدنش چرمیه یا یه گارد چرمی داره؟

  3. باید جالب باشه قاب چرمی