3 هدفون بیسیم جدید AKG

سامسونگ از 3 هدفون بیسیم جدید AKG در آمریکا پرده برداری کرد

سامسونگ از 3 هدفون بیسیم جدید AKG به نام‌های AKG N700NC و AKG Y500‌ و AKG Y100 پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های این هدفون های بیسیم سامسونگ آشنا شوید.

سامسونگ ساعاتی پیش از 3 هدفون بیسیم پریمیوم جدید برند AKG خود در آمریکا پرده برداشت که دو مدل آن‌ها از هم اکنون به فروش می‌رسند و یکی از آن‌ها نیز اواخر سال 2018 روانه‌ی بازار می‌شود. این سه هدفون بیسیم جدید AKG به نام‌های AKG N700NC و AKG Y500 و AKG Y100 در مدل‌های ایرباد، رو گوشی و دور گوشی روانه‌ی بازار خواهند شد و سامسونگ می‌گوید که تمامی آن‌ها برای صدای متعادل و کیفیت صوتی استودیویی به گونه‌ای که بتوانند از متخصصان موسیقی گرفته تا طرفداران موسیقی را جذب خود کنند، بهینه سازی شده‌اند.

3 هدفون بیسیم جدید AKG

مدل دور گوشی N700NC از قابلیت نویزکنسلینگ تطبیقی برخوردار است که به لطف آن کاربران می‌توانند چگونگی نفوذ صدای اطراف به داخل گوششان را تنظیم کنند. تنها با فشار دادن یک دکمه شما می‌توانید انتخاب کنید که آیا تنها صدای موسیقی به گوش شما برسد، یا آنکه می‌خواهید در هنگام پیاده روی در خیابان، علاوه بر گوش دادن به موسیقی، کمی صدای اطرافتان را نیز بشنوید.

3 هدفون بیسیم جدید AKG

مدل N700NC

به گفته‌ی سامسونگ، هدفون بیسیم جدید AKG مدل N700NC همچنین از فناوری برتر صوتی برخوردار است که با حذف اکشن، به تعادل درستی بین نویزکنسلینگ و آگاهی محیطی می‌انجامد تا تماس‌های صوتی شفافی را نیز به شما ارائه کند. عمر باتری این دیوایس حداکثر تا 20 ساعت با هر بار شارژ است.

آلانا کتن، یکی از مدیران ارشد سامسونگ در ایالات متحده در ارتباط با این 3 هدفون بیسیم جدید AKG اینچنین می‌گوید:

میراث نوآوری و رهبری AKG در فضای صوتی دومین چیز مهم برای این شرکت است و ما در سامسونگ مختفریم که طیف جدیدی از هدفون های ارائه کننده کیفیت صوتی استودیویی با کیفیت ساخت بالا را معرفی کنیم. نسل جدید هدفون های بیسیم AKG به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی را همانگونه که توسط هنرمند مورد علاقه‌شان خوانده می‌شود، گوش کنند.

3 هدفون بیسیم جدید AKG

مدل Y500

دومین مدل AKG Y500 است که یک هدفون روگوشی مجهز به اتصال چند نقطه‌ای است، پس کاربران می‌توانند به صورت همزمان دو دیوایس بلوتوثی را به آن متصل کنند. در اینجا یک اتوماسیون پخش و توقف موسیقی نیز وجود دارد؛ زمانی که هدفون را از روی گوش خود برمی‌دارید پخش موسیقی متوقف شده و زمانی که دوباره آن را بر روی گوشی خود قرار دهید، آن مجددا پخش می‌شود.

3 هدفون بیسیم جدید AKG

مدل Y100

درست همانند هدفون Y100، مدل Y500‌ نیز ارائه کننده تنظیم صدای محیطی با تنها یک دکمه است. شما می‌توانید تا 33 ساعت از این هدفون در هر بار شارژ استفاده کنید که حدود 8 ساعت بیشتر از مدل Y100 خواهد بود. این هدفون در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی عرضه می‌شود، در حالی که مدل N700NC تنها در یک رنگ نقره‌ای به عرضه درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من یه هندرفری akgخریدم عمل کرد متوستی داشت ولی به قیمتش میرزید یه جوارایی توی صدا فقط سونی با جبرا رو قبول دارم