میزو ایکس 8

گوشی میزو ایکس 8 با تراشه اسنپدراگون 710 معرفی شد

میزو ایکس 8 (Meizu X8) به عنوان یکی از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار معرفی شد. نقطه قوت میزو ایکس 8 را باید قدرت گرفتن از اسنپدراگون 710 دانست. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی گوشی جدید میزو آشنا خواهیم شد.

میزو امروز سه گوشی هوشمند جدید طی برگزاری یک رویداد در کشور چین رونمایی کرد. یکی از این محصولات میزو ایکس 8 نام دارد که باید آن را نخستین گوشی ناچ استایل این شرکت چینی دانست. بعد از رونمایی، بسیاری آن را از نظر سبک طراحی، با آیفون ایکس آر مقایسه کردند، چرا که سازنده مدعی شده از همان تکنولوژی قاب فوق باریک LCD COF به کار رفته در آیفون اقتصادی امسال در میزو X8 استفاده کرده است.

میزو ایکس 8

سبک طراحی فوق‌العاده میزو ایکس 8

این موضوع سبب شده گوشی، حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد. حاشیه کناره‌ها، پایین و بالای نمایشگر گوشی به ترتیب 1.7 میلی‌متر، 4.8 میلی‌متر و 2.84 میلی‌متر اندازه دارند. نمایشگر ال سی دی گوشی جدید میزو دارای اندازه 6.15 اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و از نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق‌العاده 89.6 درصد بهره می‌برد.

پنل پشتی میزو ایکس 8 از جنس چینی بوده و به همین دلیل براق و صیقلی به نظر می‌رسد. اسکنر اثر انگشت گوشی در پنل پشتی و زیر ماژول دوربین دوگانه عمودی قرار گرفته است.

میزو ایکس 8

تراشه اسنپدراگون 710، که مدتی پیش رونمایی شد و تا مدت‌ها مغز متفکر برترین میان‌رده‌های بازار خواهد بود، در میزو ایکس 8 به کار رفته است. ظرفیت باتری 3210 میلی‌آمپر ساعت بوده و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کمک می‌کند شارژ گوشی را طی سی دقیقه، از صفر به 50 درصد رساند. سنسور اصلی دوربین دوگانه از نوع IMX362 سونی و دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 است. سنسور ثانویه 5 مگاپیکسل وضوح تصویر دارد.

میزو ایکس 8

میزو ایکس 8 در سه نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌های دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی 64 گیگابایت، 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم داشته و به ترتیب به قیمت 230 دلار و 260 دلار به فروش خواهند رسید. بالاترین نسخه، دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و به قیمت 290 دلار به فروش می‌رسد. عرضه گوشی از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت گذاری خوبی داره.
    همیشه کنسرسیومهای چینی سیاست بازار متنوع و پر محصول رو پیش گرفتن و این راه همیشه هم جواب داده.
    با اینحال شرکتی مثل اپل با ایجاد حس تفاوت و برتری راه مخالف را طی میکند، که این روش هم نه در بازار تلفن همراه بلکه در بازار خودرو برای سالیان طولانی امتحان خودش رو پس داده.
    کافیه به برند رولزرویس با قدمت بیش از ۱۱۰ سال نگاهی داشته باشید تا متوجه منظورم بشید.