مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو

مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو با دوربین پشتی چهارگانه در راه است!

جزئیات مربوط به دوربین مدل مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو (Samsung Galaxy A9 Pro 2018) مشخص شد. ظاهرا گلکسی ای ۹ استار جدید با دوربین پشتی چهارگانه به فروش خواهد رسید.

چند روز پیش، سامسونگ از اولین اسمارت فون خود با دوربین پشتی سه گانه پرده برداشت. ظاهرا گلکسی A7 تنها موبایل متفاوت کره‌ای‌ها نبوده و مدیران قصد دارند در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) از گلکسی A9 پرو 2018 به عنوان اولین گوشی دنیا با دوربین پشتی چهارگانه پرده بردارند.

تا به امروز، بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی و دوربین آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشتند و گفته می‌شد سامسونگ به خاطر منافع بازاریابی، از چهار سنسور معمولی استفاده می‌کند؛ اما برخی از جزئیات سرانجام مشخص شده‌اند. ظاهرا در ساختار دوربین پشتی موبایل جدید سامسونگ، از یک سنسور 24 مگاپیکسلی اصلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض 120 درجه و سنسورهای 10 و 5 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. برای دوربین سلفی هم یک سنسور 24 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو

در رابطه با مشخصات فنی، گفته می‌شود سامسونگ از صفحه نمایش 6.28 اینچی آمولد با وضوح +FullHD در کنار تراشه اسنپدراگون 710 (یا اسنپدراگون 660) استفاده خواهد کرد. در زمان عرضه، کاربران قادر به خرید این گوشی با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. بهره‌گیری از باتری 3720 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو هم از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید سامسونگ است.

مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو احتمالا با طراحی مشابه گلکسی A7، اما چهار سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت پشتی به دست کاربران خواهد رسید. البته، تصویر پیش رو مربوط به نسخه نهایی نبوده و بر اساس شایعات طراحی شده است.

مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. ای کاش جسگز اثر انگشتشم دتیره ای و بزرگ درست میکردن

  2. چهارتا فقط پشت؟؟؟؟؟؟؟
    دلم میخاد ببینم عکس چجوری میشه باهاش

  3. هنوز برندهای معتبری مثه گوگل و سونی میبینیم که به دو دوربین رو نیاوردن چه برسه به سه تا و چهارتا، با همون یه دوربین هم بهترین عکسهارو میگیرن.
    در کل همه اینا تبلیغاته و فقط بخاطره خالی کردن جیب مون ، سامسونگ و اپل و هواوی هم انگار خوب بلدن چطوری جیب خالی کنن.

  4. خوشگلش کرده یکم باکلاس شده از ظاهر داهاتی قبلنش در اومده

  5. محمد جواد خان زاده درباری

    اره فقط پرچمدارا تفاوت دارن

  6. آدم پشتش رو میبینه وحشت میکنه �ی نکته مهم اینجاست که آیا این چهار تا دوربین فقط جنبه تبلیغاتی دارند یا در عمل تفاوت‌هایی ایجاد میکند