مدل های گلکسی اس 10

سامسونگ یکی از مدل های گلکسی اس 10 را با نمایشگر مسطح عرضه می‌کند

یک شایعه جدید ادعا می‌کند سامسونگ یکی از مدل های گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را با نمایشگر مسطح عرضه خواهد کرد. گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ سال 2019 عرضه می‌شوند.

سامسونگ پیشتر گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس خود را با نمایشگرهای مسطح و خمیده عرضه می‌کرد، اما این روند با سری گلکسی اس 8 تغییر پیدا کرد. این شرکت از سری مذکور به بعد هر دو مدل پرچمدار خود را نیز با نمایشگر خمیده عرضه می‌کند، اما به لطف شایعه‌ی جدیدی که از چین برخواسته، به نظر می‌رسد این رویکرد در مدل‌های آینده گلکسی اس ۱۰ تغییر خواهد کرد. سامسونگ سه مدل مختلف پرچمدار را به عرضه خواهد رساند و یکی از مدل های گلکسی اس 10 به جای نمایشگر خمیده، قرار است از نمایشگر مسطح بهره‌مند باشد.

گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که سه مدل مختلف از گوشی گلکسی S10 قرار است عرضه شود. یکی از مدل های گلکسی اس 10 ارزان‌تر از دو مدل دیگر خواهد بود. این مدل احتمالا از یک دوربین تک لنزی بر روی قاب پشتی خود میزبانی می‌کند و شاید فاقد یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه باشد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از نمایشگر معمولی به جای یک نمایشگر خمیده بر روی قاب جلویی آن استفاده کند.

یکی از مدل های گلکسی اس 10 ارزان‌تر است

شایعات مختلف ادعا می‌کنند که سومین مدل از گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ از یک نمایشگر 5.8 اینچی فلت بهره‌مند است. دو مدل دیگر انتظار می‌رود جانشین گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با نمایشگرهای خمیده 5.8 اینچی و 6.44 اینچی باشند. این شایعه ممکن است چنین حساسیتی را به وجود آورد که مدل رده ابتدایی‌تر، به مراتب مقرون به صرفه‌تر خواهد بود و گزینه‌ی نمایشگر خمیده مشخصا به سامسونگ اجازه می‌دهد قیمت کمتری را برای این گوشی اتخاذ کند. هنوز به صورت 100 درصد مشخص نیست که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر، در هر صورت ما می‌توانیم تمامی مدل های گلکسی اس 10 سامسونگ را سال آینده از نزدیک ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ینی بقیه شون خمیده ن ؟؟؟

  2. چقدر شایعه پیرامون اس10 هست درضمن وقتی خبری 100 درصد نیست همون اول بنویسید شایعس

  3. همون ارزونشم واسه ما خیلی گرونه