سامسونگ گلکسی A9 استار

سامسونگ گلکسی A9 استار با 4 دوربین در پشت می‌آید!

وجود دوربین اصلی چهار گانه در پنل پشتی ممکن است اصلی‌ترین قابلیت‌ میان‌رده بعدی غول کره‌ای یعنی سامسونگ گلکسی A9 استار باشد. با توجه به معرفی اولین گوشی دارای دوربین سه گانه این شرکت، این احتمال برای سامسونگ گلکسی ای 9 استار وجود دارد.

چند هفته پیش، یک تیزر جدید توسط سامسونگ منتشر شد. تاریخ قید شده بر روی آن یازدهم اکتبر (نوزدهم مهر) بوده و عبارت “4X Fun” بر رویش درج شده است. بر اساس نخستین پیش‌بینی‌ها، تصور می‌شد منظور از آن وجود چهار دوربین بر روی گوشی معرفی شده در این روز باشد، اما این سنسورها دو به دو در پنل پشتی و جلویی تقسیم خواهند شد. اما بر اساس اخبار جدید، سامسونگ گلکسی A9 استار به عنوان محصول معرفی شده در روز نوزدهم مهر، چیز بزرگتری در چنته دارد.

دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A9 استار

بعد از نخستین پیش‌بینی‌ها درباره این تیزر، گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 به عنوان نخستین گوشی دارای دوربین سه گانه این شرکت کره‌ای معرفی شد، به همین دلیل تصور کردیم منظور از 4X Fun می‌تواند وجود چهار دوربین به شکل قرار گرفته بر روی همین مدل باشد، به این معنی که یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی و یک سنسور برای دوربین سلفی در نظر گرفته شود. طبق گفته‌های یک منبع آلمانی، این تصور نیز غلط است و باید منتظر دیده شدن عناصری چهارگانه، همگی با هم بر روی پنل پشتی باشیم!

بر اساس گفته‌های وب سایت آلمانی All About Samsung، گوشی معرفی شده در روز نوزدهم مهر ماه، سامسونگ گلکسی A9 استار نام داشته و اصلی‌ترین ویژگی‌ آن، مجهز شدن به دوربین اصلی چهارگانه محسوب می‌شود! با توجه به این که هواوی پی 20 پرو، چند ماه پیش با یک دوربین سه گانه دارای توانایی ثبت تصاویر 40 مگاپیکسلی معرفی شد، دوربین گلکسی ای 7 2018 سامسونگ با توانایی ثبت تصاویر 24 مگاپیکسلی چیز جدیدی برای دنیای تکنولوژی ندارد، پس بعید نیست سامسونگ برای سبقت گرفتن از هواوی، در پی ارائه قابلیتی نوین باشد. گفتنی است بر اساس این منبع، رزولوشن دوربین سلفی سامسونگ گلکسی A9 استار 24 مگاپیکسل است. این وب سایت در ادامه گفته‌های خود، یک رندر نیز از گوشی سامسونگ گلکسی ای 9 استار منتشر کرد.

رزولوشن سنسور اصلی، سنسور سوپر واید و دو سنسور تله فوتوی این گوشی به ترتیب 24 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 10 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل بوده و در دوربین سلفی از سنسور سونی IMX576 استفاده خواهد شد. همچنین سنسور سوپر واید دوربین اصلی، میدان دید 120 درجه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایشگر سامسونگ گلکسی A9 استار 6.2 اینچی، از نوع سوپر امولد و دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و گوشی از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت خواهد گرفت. ظرفیت باتری 3720 میلی‌آمپر ساعت است، اما به شیوه‌ای تعجب‌آور، بر اساس گفته‌های وب سایت منبع، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند!

همه این‌ها اخباری هستند که توسط یک منبع منتشر شده و هنوز هیچ مقام رسمی در سامسونگ آن را تایید (و یا رد) نکرده است، به همین دلیل بعید نیست منظور از 4X بر روی تیزر تبلیغاتی جدید شرکت، اشاره به توانایی زوم اپتیکال 4 برابری دوربین گوشی جدید سامسونگ باشد. تا امروز، بیشتری زوم اپتیکال بدون کاهش کیفیت را هواوی پی 20 پرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد (3 برابر اپتیکال و 5 برابر هیبریدی)، اما ممکن است قدم اولیه سامسونگ برای جلو زدن از هواوی در زمینه دوربین‌های موبایل چند گانه، افزایش بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. به امید خدا سال ۲۰۲۰ پشت گوشی فقط لنز دوربین میشه.!!!!!!

  2. مثلا میخاد چی رو اثبات کنه

  3. این نماد غربی است و در نتیجه حرام میباشد

  4. جوانان ایرانی گول شرق را نخواهند خورد و شرق در برابر ایران اسلامی باید زانو بزنه

  5. دوربیناش فقط جنبه تبلیغاتی دارن

  6. محمد جواد خان زاده درباری

    چه گوشی خفنیه ولی ای کاش به جای اسنپ 660 از 710 استفاده میکرد

  7. خیلی بدشکله نپسندیدم