نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس

نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس در سایت آنتوتو منتشر شد

نخستین نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس (Apple iPhone XS Max) در سایت آنتوتو منتشر شد. آیفون 10 اس مکس ، بزرگترین آیفون تولید شده در تاریخ است.

نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس در سایت آنتوتو منتشر شد. آیفون 10 اس مکس اپل موفق شده بیشترین امتیاز دریافت شده توسط یک گوشی هوشمند در سایت AnTuTu را از آن خود کند.

آیفون های سال 2018 اپل تراشه‌ی 7 نانومتری جدید A12 Bionic‌ را به خدمت گرفته‌اند که به پردازنده 6 هسته‌ای،‌ پردازشگر گرافیکی 4 هسته‌ای و یک موتور شبکه عصبی جدید مجهز است. به نقل از بیانیه‌ی رسمی خود شرکت اپل،‌ عملکرد دو هسته از پردازنده این تراشه 15 درصد افزایش پیدا کرده است، در حالی که مصرف انرژی آن 40 درصد با کاهش همراه بوده است. علاوه بر این مصرف انرژی 4 هسته کوچکتر نیز 50 درصد کاهش پیدا کرده است، عملکرد پردازشگر گرافیکی 50 درصد افزایش یافته و عملکرد هوش مصنوعی گوشی نیز 8 برابر بهتر شده است.

نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس

نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس

امروز سرانجام پس از گذشت چندین روز از رونمایی رسمی، نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس در سایت امتیازگیری آنتوتو به انتشار رسید. فبلت جدید اپل موفق به کسب امتیاز 372.106 شده که بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک گوشی هوشمند در سایت AnTuTu است. عملکرد واقعی تراشه A12 Bionic اپل به اندازه کافی عالی بوده است تا اپل را بتواند در سایت‌های بنچمارک گیری مختلفی از قبیل AnTuTu، GeekBench، GFXBench و غیره در صدر جدول قرار دهد.

نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس

در حال حاضر بالاترین عملکرد در بین گوشی های اندرویدی حاضر در سایت آنتوتو از آن گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک با امتیاز 292.887 است. نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس اپل 27 درصد بیشتر از این گوشی اندرویدی هستند. لازم به ذکر است که گوشی های اندرویدی بالارده حاضر در این لیست، همگی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت می‌گیرند که مبتنی بر فناوری پردازش 10 نانومتری به تولید رسیده است. ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گوشی هواوی میت 20 پرو با تراشه 7 نانومتری کایرین 980 و همچنین دیگر گوشی های مجهز به تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 855 کوالکام هستیم تا بتوانیم به شکل صحیحی بین آیفون ها و گوشی های اندرویدی مقایسه‌ای را انجام دهیم. به هر ترتیب، تراشه Kirin 980‌ هواوی را باید نخستین رقیب جدی A12 Bionic اپل بدانیم.

نتایج بنچمارک آیفون ایکس اس مکس اپل همچنین 2.4 درصد بیشتر از آیفون ایکس اس با امتیاز 363.525 است. وقتی به ریز آیتم‌های موجود در این بنچمارک‌ها می‌نگریم، امتیاز کسب شده توسط رابط کاربری 11 درصد افزایش پیدا کرده است. اینطور به نظر می رسد که اپل آن را برای نمایشگر غول پیکر گوشی خود به درستی بهینه کرده است.