نمایشگر آیفون 10 اس مکس

نمایشگر آیفون 10 اس مکس ، بهترین در میان گوشی ها است

نمایشگر آیفون 10 اس مکس (Apple iPhone XS Max) بهترین در میان تلفن های هوشمند است. این موضوع را دیپسلی میت (DisplayMate) در بررسی اخیر خود تایید کرده است.

به محض عرضه گلکسی نوت 9، دیپسلی میت طی یک بررسی اعلام کرد که پرچمدار سامسونگ، بهترین صفحه نمایش را در میان اسمارت فون ها دارد. اما حالا موبایل گران‌قیمت اپل با توانایی بسیار بالا در نمایش محتوا، این عنوان را از آن خود کرده است.

مطابق با جدیدترین بررسی انجام‌شده توسط دیسپلی میت، آیفون ایکس اس مکس با ثبت چند رکورد، توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است. مهم‌ترین ویژگی‌ها در مورد نمایشگر آیفون 10 اس مکس ، دقت رنگ مطلق، بالاترین میزان روشنایی در حالت تمام‌صفحه، بازتاب‌پذیری صفحه و تنوع روشنایی با زاویه دید است.

به عنوان نمونه، دقت رنگ مطلق به اندازه‌ای بالا هست که به شکل بصری نمی‌توان آن را از عالی تشخیص داد. علاوه بر این، روشنایی صفحه هم برای مشاهده آسان محتوا زیر نور مستقیم خورشید کافی است. اگرچه حداکثر شدت روشنایی صفحه برابر 660 نیت است، اما آیفون XS مکس می‌تواند در صفحه هوم، حداکثر 725 نیت را تولید کند. بازتاب‌پذیری پایین صفحه هم به مشاهده آسان‌تر محتوا کمک می‌کند.

از آنجایی که سازندگان از پنل اولد استفاده کرده‌اند، کنتراست به بی‌نهایت رسیده و تغییر رنگ و شدت روشنایی با نگاه به صفحه از زاویه‌های مختلف، جزئی است. تقریبا همه نمایشگرهای اولد نتایج بسیار خوبی را در تست‌های دیسپلی میت ثبت می‌کنند و موبایل 1100 دلاری اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.