موبایل گیمینگ بلک شارک 2

مشخصات و تصاویر موبایل گیمینگ بلک شارک 2 شیائومی منتشر شد

مشخصات کلیدی و تصاویر موبایل گیمینگ بلک شارک 2 (Xiaomi Black Shark 2) از طریق تنا منتشر شدند. گوشی مخصوص بازی شیائومی این‌بار به نمایشگر تمام‌صفحه مجهز می‌شود.

اواخر فروردین ماه بود که شیائومی با معرفی گوشی Black Shark به دنیای موبایل های گیمینگ ورود پیدا کرد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 در کنار صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز شده بود و در بنچمارک‌ آنتوتو نیز امتیاز بسیار بالایی دریافت کرد. حالا نسل دوم این گوشی با شماره مدل AWM-A0 در آژانس چینی TENAA رویت شده است.

طراحی قاب پشتی موبایل مخصوص بازی شیائومی تا حد زیادی با نسل اول تفاوت داشته و حالا سنسورهای دوربین در آرایشی عمودی به بخش مرکزی منتقل شده‌اند. همچنین، در بخش بالایی و پایینی دیگر نمی‌توان بخش‌های برجسته قبلی را پیدا کرد. طراحی موبایل گیمینگ بلک شارک ۲ در بخش جلویی نیز دست‌خوش تغییر شده و سازندگان ضمن استفاده از نمایشگر ناچ، دکمه هوم را حذف کرده‌اند. در نتیجه این تصمیم نیز اسکنر اثر انگشت، پایین‌تر از دوربین پشتی تعبیه شده است.

مشخصات موبایل گیمینگ بلک شارک 2

در مورد مشخصات فنی، تنا اطلاعات چندانی را فاش نکرده و تنها وجود نمایشگر 5.99 اینچی (احتمالا با وضوح 1080×2160)، تراشه اسنپدراگون 845 و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی را تایید کرده است؛ سخت افزاری که در نسل اول نیز استفاده شده بود. احتمالا امسال باز هم از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌شود. در این صورت، بلک شارک 2 هیچ تفاوت سخت افزاری با نسل اول نخواهد داشت.

فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه این گوشی در دست نیست، ولی احتمالا شیائومی قیمت پایه 2999 یوانی (436 دلار) را برای آن در نظر خواهد گرفت.

موبایل گیمینگ بلک شارک 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خیلی گرون نیست واسه یه برند چینی؟؟؟

  2. حتماً خبرتون اشتباه مگه‌میشه که سخت افزارش هیچ تغییری نداشته باشه

  3. خوب این گوشی برای گیم بهترین گزینه ممکن هم قیمت پایینی داره و هم اینکه نسبت به ریزر فون گوشی بهتریه

  4. بهش میخوره خیلی مقاوم باشه