تبدیل عکس به جدول اکسل با اپلیکیشن اندروید اکسل

تبدیل عکس به جدول اکسل با اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت اکسل

قابلیت جدید موجود در اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) امکان تبدیل عکس به جدول اکسل را به کاربران خواهد داد. در ادامه، به بررسی بیشتر اپلیکیشن اندرویدی تبدیل عکس به جدول قابل ویرایش اکسل می‌پردازیم.

امروزه عکس گرفتن از اسناد با استفاده از دوربین تلفن همراه کاری بسیار ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌شود. همچنین، اسکن نوشته با موبایل و تبدیل کردن آن به متون قابل ویرایش نیز اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اما خبر خوب برای کاربرانی که وقت بیشتری را با فایل‌های صفحه گسترده اکسل می‌گذرانند این است که اپلیکیشن اندرویدی Microsoft Excel به زودی به قابلیتی مجهز می‌شود که امکان تبدیل عکس به جدول اکسل را به شما خواهد داد؛ جداولی که به راحتی قابل ویرایش هستند و می‌توان اطلاعات موجود در سلول‌های آن را تغییر داد.

مایکروسافت این ویژگی جدید را با عنوان “Insert Data from Picture” نام‌گذاری کرده و در خصوص قابلیت‌های آن می‌گوید:

شما می‌توانید با گوشی یا تبلت اندرویدی خود از یک عکس یا دست‌نوشته‌ی حاوی جدول عکس بگیرید و با یک کلیک، به راحتی این اطلاعات آنالوگ را به جدول قابل ویرایش در اکسل تبدیل کنید. قابلیت جدید تشخیص خودکار تصویر مایکروسافت می‌تواند عکس گرفته شده را به جدولی با امکان ویرایش تبدیل کرده و ما را از ورود اطلاعات به صورت دستی بی‌نیاز کند.

بنابراین، شما از این پس می‌توانید با قابلیت تبدیل عکس به جدول اکسل در گوشی اندرویدی خود، اسنادی را که فکر می‌کنید باید به اکسل منتقل شوند، با اپلیکیشن مایکروسافت اکسل اندروید تبدیل کنید. در حال حاضر این قابلیت برای برخی کاربران به صورت پیش‌نمایش فعال شده است. تاکنون مایکروسافت تاریخ دقیقی برای عرضه عمومی این ویژگی اعلام نکرده اما با توجه به اخبار رسیده، امیدواریم در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اصلا نفهمیدم چیه

  2. نفهمیدم چی شد

  3. دلشون خوشه هاا
    ما داریم سیب زمینی کیلو 4 تومن میخورم اینا عکسو میکنن جدول اکسل