لپ تاپ جدید هواوی

لپ تاپ جدید هواوی در روز 24 مهر 97 رونمایی می‌شود

شرکت هواوی در مراسم 24 مهرماه 1397 خود در کنار گوشی میت 20 و میت 20 پرو از یک لپ تاپ جدید نیز رونمایی خواهد کرد. در ادامه به بررسی تصاویر افشا شده و ویژگی‌های احتمالی لپ تاپ جدید هواوی می‌پردازیم.

با توجه به گمانه‌زنی‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد هواوی در 24 مهر ماه، از دستگاه‌هایی بیشتر از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. هواوی هم‌اکنون خود را برای رونمایی از پرچم داران جدید خود یعنی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) در تاریخ 16 اکتبر یا همان 24 مهر ماه آماده می‌کند، ولی به نظر می‌رسد این شرکت محصول دیگری را نیز برای بیشتر شگفت‌زده کردن کاربران در این مراسم در نظر گرفته است.

عکس لپ تاپ جدید هواوی

عکس‌های زیر از دو لپ تاپ جدید هواوی در شبکه اجتماعی معروف چینی Weibo به نمایش گذاشته شده و با توجه به شباهت آنها به لپ تاپ‌های عرضه شده اخیر هواوی، این سوال را ایجاد کرده که آیا Kael reckons همان سری جدید MateBook هواوی است؟

لپ تاپ جدید هواوی

قطعا این لوگو آشنا به نظر نمی‌رسد، اما رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری تیره این مدل‌ها تطابق کاملی با رنگ‌ها و شکل بدنه لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو (Huawei MateBook X Pro) دارد. بسیاری از کاربران هواوی امیدوارند که این لپ تاپ‌ها همان نسخه ارتقا یافته Huawei MateBook X Pro با کارت گرافیکی Nvidia RTX باشد، اما بیشتر به نظر می‌رسد این میت بوک‌ها لپ تاپ‌هایی میان رده باشند چرا که خود Huawei MateBook X Pro اصلا مدل کهنه‌ای محسوب نمی‌شود و به علاوه فاصله زمانی عرضه آن نسبت به کارت‌های RTX چندان زیاد نبوده است.

لپ تاپ جدید هواوی

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات نرم افزاری و فنی، قیمت و سایر موارد مرتبط با این محصول به ظاهر جدید منتشر نشده است و برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید همچنان منتظر بود. با این حال به گفته‌ی یک منبع موثق قرار است از لپ تاپ جدید هواوی همزمان با Huawei Mate 20 در انگلستان رونمایی شود و در این مراسم اطلاعات بیشتری در این ارتباط منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فقط یه ماشین کم داره که به اپل برسه

  2. باریکلا لب تابم ساخت

  3. هواوی چقدر گوشی و لپ تاب جدیدا درست میکنه ععععاااااااللللللیییییییییییی

  4. اطفا اطفا یه ویدیو در مورد لب تاب های هواوی بذارید و بگید که خوبه یان

  5. واقعاً کمپانی هوآوی خیلی بزرگ شده و داره کم کم در همه عصر ها خودش رو نشون میده همین چند وقت پیش یک دونه مک بوک هم ساخته بود