نوکیا 9 پیور ویو

نوکیا 9 پیور ویو نام پرچمدار بعدی اچ ام دی گلوبال خواهد بود

نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView) نام پرچمدار بعدی شرکت اچ ام دی گلوبال است. پرچمدار جدید فنلاندی‌ها احتمالا به دوربین پشتی پنج گانه مجهز خواهد شد.

اوایل شهریور ماه بود که از خرید نشان تجاری PureView توسط اچ ام دی گلوبال خبر دادیم، اما در آن زمان نمی‌دانستیم که فنلاندی‌ها از این نام در کدام محصول یا محصولات آینده خود استفاده خواهند کرد. اگرچه هنوز گزارش‌های جدید توسط منابع رسمی تایید نشده است، اما یکی از افشاگران مورد اعتماد ادعا می‌کند که HMD Global، پرچمدار بعدی خود را با نام نوکیا ۹ پیور ویو روانه بازار خواهد کرد.

استفاده از این نام نشان می‌دهد که گوشی جدید نوکیا با دوربین قدرتمند و قابلیت‌های ویژه به دست کاربران می‌رسد. پیش از این نیز نوکیا از نشان “PureView” برای مانور روی دوربین استفاده می‌کرد. مطابق با اطلاعاتی که تا به امروز به دست ما رسیده است، Nokia 9 PureView جایگزین واقعی Nokia 808 PureView خواهد بود؛ اسمارت فونی که سال 2012 با دوربین 41 مگاپیکسلی روانه بازار شده بود.

زمان عرضه نوکیا 9 پیور ویو

اگر شایعات مربوط به این تلفن هوشمند جدید را دنبال کرده باشید، احتمالا از گزارش‌های تجهیز آن به 5 سنسور دوربین در بخش پشتی مطلع هستید. همانند نوکیا 808 پیور ویو، این محصول جدید نیز با لنزهای زایس همراه خواهد شد. هرچند، برخی گزارش‌ها از احتمال معرفی این گوشی در سال آینده میلادی خبر دارند. انتظار می‌رود طی روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. والا دیگه همش شده تبلیغات یک گوشی این همه دوربین میخواد چیکار

  2. از نوکیا انتظار داریم امید وارم سر بلندمون کنه

  3. ای هی نویکا دیگه شورشو در اورده همه چیز که دوربین نیست

  4. با این حساب باید زیادی بزرگ باشه