شارژ بیسیم

پشتیبانی از شارژ بیسیم به گوشی های میان رده سامسونگ خواهد آمد

سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از شارژ بیسیم را به گوشی های مقرون به صرفه خود بیاورد. برای این کار، غول کره ای یک شارژر بیسیم ارزان قیمت‌تر از مدل‌های فعلی را به عرضه درخواهد آورد.

سامسونگ سیاست خود برای گوشی های میان رده‌اش را تغییر داده و حالا آن‌ها را با فناوری‌های بیشتری همراه می‌سازد. این بدان معناست که به زودی می‌توان شاهد پشتیبانی از شارژ بیسیم در گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ بود. گفته می‌شود این شرکت در حال کار بر روی یک شارژر مخصوص گوشی های ارزان قیمت‌تر خود است.

به نقل از یک گزارش جدید منتشر شده از کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد یک شارژر بیسیم ارزان قیمت را اواخر ماه جاری میلادی عرضه کند. این می‌تواند به مراتب ارزان‌تر باشد، پس مشتریانی که قصد خرید گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ را دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر شارژرهای بیسیم سامسونگ با قیمت های 150 و 70 دلار به عرضه می رسند. این هزینه‌ای نیست که صاحبان گوشی های مقرون به صرفه بخواهند برای آن پرداخت کنند، زیرا تقریبا هم قیمت با گوشی هوشمند آن‌ها است.

یکی از مقامات سامسونگ گزارش داده است که شارژ بیسیم ، فناوری دیگری است که از گوشی های پرچمدار به سمت گوشی های مقرون به صرفه در حال حرکت است. این نشان می‌دهد که مدل‌های سری گلکسی ای و گلکسی جی از کارایی بهتری نسبت به نسل فعلی خود برخوردار خواهند بود.

تجربه شارژ بیسیم با هزینه کمتر

شارژر جدید سامسونگ احتمالا 20 هزار وون (حدود 20 دلار) قیمت خواهد داشت. جدا از قیمت پایینی که دارد، گزارش شده که این شارژر از  ظرفیت یکسانی با مدل‌های گران قیمت خود برخوردار بوده و حتی از شارژ سریع بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند. آن می‌تواند ارائه کننده ماژول انتقال با خروجی 10 وات، مشابه مدل‌های گران‌تر باشد. این شارژر همچنین با گوشی های پرچمدار سامسونگ نیز کار می‌کند، پس این می‌تواند خبر خوبی برای کاربران دیگر نیز باشد.

سامسونگ استراتژی جدید خود برای گوشی های میان رده‌اش را آغاز کرده است. گلکسی ای 7 2018 نخسیتن گوشی مجهز به دوربین سه گانه شرکت سامسونگ بود که به تازگی معرفی شده است. سامسونگ همچنین یک گوشی مجهز به 4 دوربین را نیز در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد. این شرکت اقداماتی را برای رقابت با رقبای قدرتمند چینی در این بخش پرسود بازار انجام داده است. یکی دیگر از گوشی های جدید سامسونگ اواخر سال 2018 عرضه خواهد شد. آن می‌تواند نخستین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه سامسونگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. باید زود تر این کارو میکرد همزمان با پرچم دار ها

  2. اینم از ایفون یاد گرفته

  3. اندازه پرچم دار پولشونو میدیم شاه کار نکرده

  4. چ عجب یه حرکت مطلوب زد