گوشی ال جی وی 40 تینکیو

گوشی ال جی وی 40 تینکیو معرفی شد؛ پنج دوربین در یک موبایل!

گوشی موبایل ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) معرفی شد. ال جی وی ۴۰ به دوربین سه گانه پشتی و دوربین دوگانه سلفی در جلو مجهز شده است. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت پرچمدار جدید ال جی آشنا شوید.

ال جی وی 40 تینکیو نخستین گوشی جهان است که به لطف دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی خود، به شما قابلیت عکاسی با زاویه عریض یا زوم بالا را ارائه می‌دهد. لنز واید این سیستم دوربین 107 درجه‌ای بوده در حالی که زاویه لنز اصلی 78 درجه و زاویه لنز تله فوتو آن نیز 45 درجه است. پرچمدار جدید ال جی از زوم اپتیکال 3 برابری برخوردار است. لنز‌های آن 16-25-50 میلی‌متری برابر با 35 میلی‌متری هستند.

دوربین سه گانه در پشت

دوربین اصلی این گوشی به یک سنسور 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرون پیکسل تجهیز شده است که به مراتب بزرگ‌تر از 1.0 میکرون پیکسل در دوربین گوشی های ال جی جی 7 و وی 35 است. این سنسور با دیافراگم شفاف‌تر f/1.5 و سیستم تثبیت کننده اپتیکال عکس نیز همراه است، پس عکاسی در شب نیز در آن پیشرفته‌تر خواهد بود. همچنین این نخستین باریست که دوربین گوشی ال جی ارائه کننده فوکوس خودکار Dual Pixel‌ است.

گوشی ال جی وی 40 تینکیو

دو دوربین دیگر ال جی V40 به شما اجازه می دهند تا یک عکس تمام عیار یا همراه با زوم را تهیه کنید. سنسور ثانویه این گوشی یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله با دیافراگم f/2.4 است. ماژول 16 مگاپیکسلی فوق عریض آن نیز از گوشی ال جی جی 7 به ارث رسیده است. هر سه دوربین به سیستم تثبیت کننده دیجیتال عکس برای ویدیوهایی با HDR فعال مجهز هستند. بالاترین حالت فیلمبرداری، ضبط با وضوح 4K در نرخ 60 فریم بر ثانیه است. در اینجا یک حالت فیلمبرداری اسلوموشن با وضوح 1080p و در نرخ 240 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد.

گوشی ال جی وی 40 تینکیو

همچنین شما می‌توانید با هر سه این دوربین‌ها به لطف قابلیتی به نام Triple Shot عکاسی کرده و از مجموع سه عکس تولید شده، یک ویدیو یا فایل متحرک GIF بسازید. در اینجا طبیعتا یک موتور هوش مصنوعی نیز وجود دارد که به شما در عکاسی کمک خواهد کرد. آن می‌تواند افراد در فریم را شناسایی کرده و قانون یک سوم را به بهترین شکل به ارمغان بیاورد. در حالی که مهم‌ترین ویژگی گوشی ال جی وی 40 دوربین آن است، اما باید بدانید برای چه موارد دیگری قرار است صدها دلار بپردازید. یک نمایشگر 6.4 اینچی فول ویژن بر روی قاب جلویی این گوشی قرار  گرفته است؛ همانطور که احتمالا مطلع هستید مزیت گوشی های سری وی نسبت به جی این شرکت، اندازه نمایشگرهایشان است. این نمایشگر یک پنل OLED با وضوح +QHD است که از HDR10 پشتیبانی کرده و به لطف ناچ، نسبت ابعاد 19.5:9 را ارائه می‌کند.

دوربین سلفی دوگانه در جلو

در داخل قسمت ناچ نمایشگر، دوربین سلفی دوگانه ای متشکل از سنسورهای 8 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.9 و زاویه 90 درجه) و 5 مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4 و زاویه 90 درجه) قرار گرفته است. این دو وسط کارخانه کالیبره شده‌اند و ارائه کننده حالت نور استودیویی برای پرتره و دیگر افکت‌های جذاب عکاسی سلفی هستند.

ال جی وی 40 تینکیو همراه با تاییدیه IP68 و تاییدیه نظامی MIL-STD-810G یک گوشی قدرتمند تمام و کمال است. تمامی این‌ها در بدنه‌ای با وزن 169 گرم جای گرفته‌اند که به میزان قاب توجهی سبک‌تر از گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس اس مکس اپل است. این گوشی غول پیکر تنها چند گرم از گوشی کوچک‌تر ال جی جی 7 سنگین‌تر است که خود نقطه قوتی برای پرچمدار جدید ال جی محسوب می‌شود. ال جی همچنان معتقد به استفاده از هدفون های سیمی است، زیرا QuadDAC 32-bit عملکردی را دارد که نمی‌توان آن را در هر هدفون بیسیم بلوتوثی یافت. این گوشی همچنین از یک اسپیکر BoomBox نیز برخوردار است که در آینده بیشتر در مورد عملکرد آن صحبت می‌کنیم.

گوشی ال جی وی 40 تینکیو

ال جی V40 از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو برخوردار است، در حالی که گوگل اندروید 9 را نیز معرفی کرده است. یک تراشه اسنپدراگون 845 در قلب تپنده‌ی آن حضور دارد که یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن را همراهی می‌کنند. خبر خوب این که ال جی همچنان اسلات کارت حافظه میکرو اس دی را در این فبلت استفاده کرده است. ظرفیت باتری گوشی جدید ال جی 3300 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است که برای نخستین بار در یک گوشی ال جی می‌تواند از شارژ بیسیم سریع پشتیبانی کند. در شارژ سیمی نیز فناوری شارژ سریع QuickCharge 3.0 شرکت کوالکام وجود دارد.

قیمت و زمان عرضه ال جی وی 40

گوشی ال جی وی 40 تینکیو

ال جی وی 40 تینکیو قرار است از 18 اکتبر (26 مهر ماه) در رنگ‌های مشکی (Aurora Black) و آبی (Moroccan Blue) با قیمت پایه 900 دلار به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. خوشبختانه از یکه تازیه اپل و سامسونگ راحت شدیم اپل تو اروپا محبوبیتش رو از دست داده به خاطر گند زدن در تاچ و انتن و بلوتوث و وای فای و اینکه الجی و اچ تی سی خوب جلو اومدن ولی هواوی با میت بیست پرو فعلا پر قدرت ترین گوشی رو داره از لحاظ دوربین چیپست کیفیت رزولوشن تصویر اسکنر اثر انگشت و بزرگی اسکرین

  2. منتظرم امتیاز دوربینشو ببینم این همه هی تبللیغشو میکنن

  3. بنظرتون کدوم رنگش خوشگل تره

  4. قیمت پایه س همین بمونه عالیه

  5. عجب غووووووووولی 😦