گوشی های اندرویدی نوکیا

آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی های اندرویدی نوکیا چه زمانی منتشر خواهد شد؟

اچ ام دی گلوبال لیستی از دریافت آپدیت اندروید 9 پای توسط برخی از گوشی های اندرویدی نوکیا را منتشر کرده است. در ادامه می‌خوانید آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی های اندرویدی نوکیا چه زمانی منتشر خواهد شد.

مشکل بزرگ گوشی های اندرویدی وقتی به بحث به‌روزرسانی‌ها می‌رسیم این است که سخت می‌توان حدس زد آن‌ها چه زمانی آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند. گوشی های پرچمدار معمولا تا 2 سال این به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند، اما دیگر گوشی‌ها چطور؟ خوشبختانه اچ ام دی گلوبال در مورد آپدیت‌های نرم افزاری کم کاری نکرده و فهرستی از زمان بندی دریافت آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی های اندرویدی نوکیا را به انتشار رسانده است.

لازم به ذکر است که یکی از شعارهای تبلیغاتی شرکت اچ ام دی گلوبال برای گوشی های نوکیا، دریافت آخرین به روزرسانی های پلتفرم اندروید بوده است.

اندروید 9 برای گوشی های اندرویدی نوکیا

اچ ام دی گلوبال فهرستی از زمان دریافت آپدیت اندروید 9 پای توسط برخی از گوشی های اندرویدی نوکیا را منتشر کرده است. بر اساس این فهرست، نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس این به‌روزرسانی را در ماه اکتبر دریافت خواهند کرد. به دنبال این دو، گوشی های اندرویدی نوکیا 7.1، نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو نیز به‌روزرسانی مذکور را در ماه نوامبر دریافت می‌کنند.

برخی ممکن است به این نکته اشاره کنند که اچ ام دی دیگر گوشی های نوکیا شامل نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را تحت پوشش خود برای ارسال این به‌روزرسانی قرار نداده است. اچ ام دی در واقع این گوشی‌ها را از یاد نبرده است؛ این شرکت در یک توییت که ماه آگوست به انتشار رساند رسما تایید کرد که گوشی های مذکور آپدیت اندروید پای را دریافت خواهند کرد، اما زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی برایشان را تا بدین لحظه اعلام نکرده است. به هر ترتیب ما همچنان منتظریم تا اچ ام دی فهرست کامل‌تری از زمان دریافت به‌روزرسانی اندروید 9 توسط دیگر گوشی های اندرویدی نوکیا را را اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اقا من گوشیمو چند روزیه اپدیت کردم به اندروید ۹.یه مشکلی که تعجب کردم اینه که تو این اپدیت فینگرپرینت رو فعال میکنم و وقتی گوشی رو ریست یا خاموش روشن میکنم فینگرپرینت غیر فعال میشه و دوباره باید از نو اثر انگشت معرفی کنم و فعال کنم.خواستم ببینم کسی هست که همین مشکل رو داشته باشه؟

  2. نوکیا برند خوبی نیست گوشی هاشم اصلا ارزش نداره

  3. کاش زود تر بیاد !

  4. دیگه فک نمیکنم که نوکیا رو کسی به حساب بیاره اصلا