تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی

جدیدترین تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی منتشر شد

تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) پیش از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند منتشر شد. در تیزر تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی که بر روی پیشرفت دانش از زمان انسان‌های اولیه تمرکز دارد، به یک قابلیت مهم این گوشی اشاره می‌شود.

همانطور که پیش از رونمایی وان پلاس 6، بر روی سبک طراحی ناچ استایل و نوین آن مانور داده می‌شد، در تیزرهای تبلیغاتی و اخبار پیرامون وان پلاس 6 تی به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر آن توجه می‌شود. قرار است این گوشی جدید وان پلاس، جزو برترین پرچمداران اندرویدی باشد، اما به عقیده سازنده، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش آن به حدی منحصربه‌فرد است که دیگر قابلیت‌های این گوشی فوق‌العاده قدرتمند را به حاشیه می‌برد. در جدیدترین تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی نیز به همین موضوع اشاره شده است.

در این ویدیو به پیشرفت‌های روز افزون انسان از زمان ظهور آن بر روی کره زمین اشاره شده و تاکید می‌شود انسان همواره در حال حرکت رو به جلو است. شاید به صورت مستقیم، نتوان ارتباطی بین هرم‌های عظیم ساخته شده در مصر و بالون برادران مون‌گلفیه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی جدید شرکت پیدا کرد، اما مطمئنا سازنده، از ساخت تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی به این شکل هدفی در سر داشته است!

در میانه لبه پایینی بدنه، پورت یو اس بی C وجود دارد. نکته جالب‌تر، وجود دو سری حفره در اطراف این درگاه است، در حالی که تا امروز چیزی پیرامون احتمال وجود اسپیکر اضافی درون وان پلاس 6 نشنیده‌ایم. ممکن است این شرکت در پی سورپرایز کردن طرفداران موسیقی باشد و یا این که یکی از حفره‌ها را صرفا برای حفظ تقارن ظاهری گوشی قرار داده است.

تیزر تبلیغاتی وان پلاس 6 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چ مسخره بود چ ربطی داشت اخه

  2. به پای ایفون نمیرسه

  3. حسگر توی صفحه چیز جالبیه