شاسی بلند زامیاد

شاسی بلند زامیاد به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود

شاسی بلند زامیاد به عنوان اولین خودرو سواری این شرکت به بازار عرضه می‌شود. این خودرو شاسی بلند 7 نفره از نظر ایمنی، مشخصات و امکانات حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

محمد زارع پور اشکذری، مدیرعامل شرکت زامیاد از تولید اولین خودرو سواری این شرکت خبر داد. خودرو شاسی بلند زامیاد بر اساس یکی از محصولات خودروساز سرشناس چینی داخلی‌سازی، تولید و عرضه می‌شود. لازم به ذکر است اصطلاح داخلی‌سازی بدین معناست که قطعات و مواد اولیه خودروهایی که در کشور تولید می‌شوند به جای واردات توسط قطعه‌سازان داخلی تولید شوند.

شاسی بلند زامیاد

شاسی بلند زامیاد ؛ یک خودرو فوق‌العاده ایمن

اشکذری در ادامه عنوان کرد که به منظور کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای و اقتصاد مقاومتی سعی داشتیم در شرکت زامیاد که استاندارد‌‌های ایمنی به خصوصی رعایت می‌شود، یک خودرو فوق ایمن تولید و در بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه بیان کرد که این خودرو یک محصول کپی شده از خودروهای چینی نیست، بلکه سعی شده قطعات این خودرو از برندهای معتبر جهانی انتخاب شود و طراحی این محصول مجددا توسط مهندسان داخلی صورت پذیرد. همچنین کابین این خودرو مجددا طراحی شده و استحکام آن از استاندارد‌های جهانی بالاتر است. لازم به ذکر است که برای این خودرو که با همکاری شرکت داخلی و خارجی تولید می‌شود، یک نام کاملا ایرانی در نظر گرفته شده است.

شاسی بلند زامیاد

اشکذری در ادامه سخنان خود عنوان کرد که اولویت اصلی ما عرضه یک خودرو ایمن به بازار است و با توجه به فناوری‌های شرکت زامیاد در ساخت کابین‌های ایمن و مستحکم، با هدف ساخت خودرویی با کابین فوق مستحکم که توانایی حفظ جان سرنشینان را در تصادفات شدید رانندگی و واژگونی خودرو داشته باشد، چنین پروژه‌ای را راه‌اندازی کردیم. همچنین به سفارش زامیاد، این خودرو به یک موتور توربو پرقدرت و البته کم‌مصرف مجهز شده که با داشتن امکانات جانبی و فراهم آوردن رفاه سرنشینان، با قیمت مناسب خود می‌تواند در بازار به خوبی رقابت کند.

اشکذری تاکید کرد که تولید این خودرو فصل جدیدی را برای شرکت زامیاد رقم می‌زند و ما قصد داریم با تولید این شاسی بلند فوق ایمن، سطح انتظارات مشتریان ایرانی را از خودروهای شاسی بلند تغییر دهیم.

شاسی بلند زامیاد

مدیر عامل شرکت زامیاد در ادامه از حمایت‌های دکتر شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین از مهندس جهرودی، مدیرعامل شرکت سایپا جهت به نتیجه رسیدن این پروژه قدردانی کرده است و در ارتباط با اهداف شرکت زامیاد عنوان کرد که این خودروسازی با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تولید خودرو و با داشتن مهندسان خبره داخلی، نقش اساسی در بازار خودرو کشور داشته است. همچنین این شرکت جهت توسعه به بازار و ارائه خودروهای باکیفیت سعی دارد خودروی جدیدی بر روی خطوط فعلی شرکت و بدون سرمایه‌گذاری مجدد تولید و به بازار عرضه کند.

زمان عرضه شاسی بلند زامیاد

زارع پور اشکذری در ارتباط با زمان تولید و فروش این خودرو بیان کرد که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، اولین مرحله پیش فروش این خودرو در فصل پاییز انجام می‌شود و زمان تحویل آن نیز در اواخر سال جاری صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی زامیاد در سال 1342 با تولید کامیون‌های ولوو سری N فعالیت خود را شروع کرده و بیش از 50 سال به تولید خودرهای تجاری پرداخته است. همچنین این شرکت به واسطه تولید بیش از یک میلیون خودرو تجاری، در توسعه حمل و نقل بار شهری و بین شهری نقش به سزایی داشته است.

شاسی بلند زامیاد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. بقول خود اقا مهندس سایپا حدود 50 سال خودرو مونتاژ میکنه . ولی اینقدر بی اورضه هستند که محض رضا خدا یک دونه خودرو بصورت 100% ایرانی نتونستن درست کنن . واقعا خجالت آور که به اندازه هند یا چین هم نتونستن یک برند درست حسابی برای خودمون باشه طراحی کنن . یک دوره شدیم استعمار امریکاو .. حالا شدیم استعمار چین . به نظر شما کدوم بهتر بود

  2. رنگای جذابی داره ماشین بدی هم بنظر نمیاد

  3. ایران خودرو ، سایپا بهترین خودرو ساز شده اند !؟ و الان نوبت زامیاد هست، همه هم هم تولید خودرو می کنند اما با یک تحریم قادر به تولید حتی دوچرخه هم نمی شوند ولی با کمال پرروئی اسم خودشان را خودرو ساز می نامند !؟ شریعتمداری که نابغه هست و در همه ادوار هم وزیر تشریف دارند !؟ البته انواع وزیر !؟ اقتصاد مقاومتی هم شده کار چاپلوسی !؟ خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزی هست

  4. با ای همه عظمت مانیتور نداره

  5. از جلو فقط خوشگله

  6. ماشین عالیه کاش میتونستم یکی بخرم