قابلیت های گوگل پیکسل 3

برخی از قابلیت های گوگل پیکسل 3 به گوشی های پیکسل 2 خواهد آمد

برخی از قابلیت های گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3)‌ به گوشی های پیکسل 2 خواهد آمد. گوشی های گوگل پیکسل ۳ از قیمت بیشتری نسبت به گوشی های قدیمی‌تر پیکسل برخوردارند، پس این سوال پیش می‌آید که آیا آن‌ها ارزش خرید را دارند؟

پیکسل 2 با قیمت پایه 649 دلاری عرضه شد و قیمت آن‌ها حتی پس از معرفی گوشی های پیکسل 3 نیز تغییری نکرد. اما چرا؟ این گوشی های جدید با قیمت پایه 799 دلاری عرضه می‌شوند، به همین خاطر، اینطور تصور می‌شود که قیمت نسل پیشین همچنان خوب است. اما اگر شما بخواهید به جای پیکسل 3 گوشی پیکسل 2 را با 150 دلار کمتر خریداری کنید، چه امکاناتی را به دست خواهید آورد؟ ما در این مقاله لیستی از قابلیت های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال را جمع آوری کرده‌ایم که قرار است به گوشی های سری پیکسل 2 ورود پیدا کنند. این می‌تواند کمک خوبی به شما برای خرید یک گوشی جدید باشد.

قابلیت های گوگل پیکسل 3 در راه پیکسل 2

Night Sight

قابلیت های گوگل پیکسل 3

فناوری +HDR بر روی گوشی های پیکسل 2 و 2 ایکس ال خیلی سریع 9 عکس با اکسپوژر متفاوت را تهیه و با یکدیگر ادغام کرده تا توزیع روشنایی به طور مساوی در سراسر فریم یکسان باشد. گوگل همچنین از عکاسی محاسباتی با رویکردی مبتنی بر یادگیری ماشین برای تعادل خودکار رنگ سفید استفاده می‌کند. با این حال اگر می‌خواهید بر روی پیکسل 2 یک عکس بدون تاخیر را پس از زدن دکمه شاتر بگیرید، شما نباید سرعت شاتر را زیر 1/15 ثانیه تنظیم کنید.

پیکسل 3 با یک رویکرد جدید پا به دنیای عکاسی در نور کم گذاشته است و این قابلیت در هفته‌های آینده به گوشی های پیکسل 2 نیز خواهد آمد. این حالت که Night Sight نام دارد، در نمونه تصویر زیر نمایان است که چقدر می‌تواند نسبت به یک عکس تهیه شده با گوشی آیفون ایکس اس تازه معرفی شده، بهتر باشد. این عکس تبلیغاتی در رویداد گوگل به نمایش درآمد.

اما گوگل در این رویکرد جدید چگونه عکاسی در شرایط نوری کم را به ارمغان آورده است؟ خب، آن حالا تا 15 فریم را با سرعت شاتری که کمتر از 1/3 ثانیه است با هم ادغام می‌کند و در نتیجه یک اسکپوژر 5 ثانیه‌ای را برای در یک شرایط نوری تاریک به ارمغان میاورد. این یک پرش اکسپوژر کاملا بلند از 0/6 ثانیه‌ای (9 فریم در 1/15 ثانیه) به 5 ثانیه است.

Playground

قابلیت های گوگل پیکسل 3

استیکرهای واقعیت افزوده (AR Stickers) یکی از قابلیت‌هایی است که گوگل سال گذشته به عنوان یک ویژگی انحصاری در گوشی های پیکسل و پیکسل 2 عرضه کرد. حال نام آن به Google Playground تغییر پیدا کرده است. این نام جدید به معنای پیشرفته‌تر شدن واقعیت افزوده در گوشی های جدید گوگل است و شما گزینه‌های سفارشی سازی مختلفی را می‌توانید در اختیار داشته باشید.

با Playmoji جدید Google Playground، شما می‌توانید به در لحظه با استیکرهای واقعیت افزوده ارتباط برقرار کرده و هر حرکتی که از شما ببیند، آن‌ها نیز انجام خواهند داد. این استیکرها با دوربین جلوی گوشی کار می‌کنند.

Duplex

قابلیت های گوگل پیکسل 3

گوگل پیشتر از قابلیت Duplex در دستیار مجازی Google Assistant پرده برداری کرده بود که اگر به خاطر داشته باشید در آن رونمایی، قابلیت مذکور به صورت خودکار با یک رستوران و آرایشگاه تماس گرفته بود و وقت رزرو کرده بود. انتشار نسخه آزمایشی محدود آن به پایان رسید و Duplex سرانجام به عنوان یکی از قابلیت های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است. این قابلیت از ماه نوامبر به گوشی های قدیمی‌تر نیز راه خواهد یافت.

Call Screen

قابلیت های گوگل پیکسل 3

یکی دیگر از گزینه‌های مبتنی بر موقعیت مکانی پیکسل 3 که همراه با دوپلکس به پیکسل های قدیمی‌تر گوگل خواهد آمد، Call Screen نام دارد. همانطور که از نامش پیداست، آن تماس‌های دریافتی از سوی ربات‌ها را برای شما به نمایش می‌گذارد. نیازی به گفتن نیست که این قابلیت در هنگام رشد کردن به یک پایگاه داده وابسته است، پس نباید در همان ابتدا انتظار شگفتی داشته باشید. این قابلیت توسط دستیار مجازی گوگل ارائه می‌شود.

قابلیت‌هایی که به پیکسل 2 نمی‌آیند

قابلیت های گوگل پیکسل 3

جدا از گزینه‌های سخت افزاری بدیهی پیکسل 3 نظیر شارژ بیسیم یا تراشه امنیتی جدید Titan-M که به پیکسل 2 نخواهند آمد، در اینجا حالت‌های مختلف موجود در اپلیکیشن دوربین و حتی رابط کاربری وجود دارد که همچنان منحصر به آخرین و بهترین گوشی های گوگل هستند. متاسفیم TopShot، Photobooth، Super Res Zoom و بسیاری دیگر از قابلیت ها به گوشی های قدیمی‌تر پیکسل 2 نخواهند آمد، پس شما با پرداخت 799 دلار به جای 649 دلار می‌توانید صاحب قابلیت‌های مختلفی شوید که در نسخه‌های قدیمی‌تر گوشی های گوگل در دسترس نخواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب دیگه چه کاری برن همون پیکسل ۲ رو بخرن سنگین ترن