رنگ بندی سامسونگ گلکسی ای 6 اس

رنگ بندی سامسونگ گلکسی ای 6 اس را در تصاویری تازه ببینید

رنگ بندی سامسونگ گلکسی ای 6 اس (Samsung Galaxy A6s) در چند عکس جدید، به تصویر کشیده شد. گوشی جدید سامسونگ با دوربین دوگانه و احتمالا قیمتی پایین عرضه می‌شود.

شاید مدل 2018 گوشی های گلکسی A7 و گلکسی A9 به عنوان جدیدترین میان رده های سامسونگ به دوربین پشتی سه گانه و چهارگانه مجهز شده باشند، ولی همان‌طور که پیش‌تر نیز گزارش شده بود، کره‌ای‌ها مشغول توسعه یک موبایل جدید با سیستم دوربین دوگانه هستند.

این گوشی جدید که با نام گلکسی A6s در کشور چین شناخته خواهد شد، قرار است مثال برادران بزرگتر خود، به دوربینی عمودی در بخش پشتی مجهز شود. در مورد اسکنر اثر انگشت، داستان کمی تفاوت دارد؛ ظاهرا سامسونگ نمی‌تواند یک طراحی ثابت را انتخاب کند. گلکسی ای 7 به اسکنر اثر انگشت کناری مجهز شده بود و گلکسی ای 9 نیز با اسکنر پشتی مربعی به دست کاربران رسید. در گلکسی ای 6 اس، این حسگر روی قاب پشتی تعبیه می‌شود، اما شکل آن مثل یک بیضی خواهد بود.

در بخش جلویی، نمایشگر “Infinity” را داریم؛ با این تفاوت که از حاشیه‌هایی رنگی برای آن استفاده شده تا با فریم آلومینیومی دستاه مطابقت داشته باشد. تراشه اسنپدراگون 660، احتمالا قدرت‌بخش موبایل جدید سامسونگ خواهد بود. علاوه بر این، خریداران از 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو برخوردار خواهند شد.

متاسفانه اطلاعات چندانی در مورد زمان عرضه در دست نیست، ولی انتظار می‌رود گلکسی A6s در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) رونمایی شود. فروش این تلفن هوشمند نیز احتمالا از نوامبر آغاز خواهد شد. در تصاویر پیش رو، طراحی و البته رنگ بندی سامسونگ گلکسی ای 6 اس به خوبی نشان داده شده‌اند:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. انصفا رنگ های جدذابی داره

  2. بنفششو صولتیش اوجلهههه

  3. خدا کنه واسه سری اس هم این رنگا رو بذاره

  4. سه تاش که یه رنگه

  5. قرمزش دوسداشتنیه