نمایشگاه خودرو تهران

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران چه زمانی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه خودرو تهران قرار بود در آبان ماه 1397 برگزار شود، اما به دلایلی تاریخ آن با تغییراتی همراه شد. در ادامه از زبان مجری این نمایشگاه از زمان دقیق آن مطلع می‌شویم.

در ماه‌های قبل اعلام شده بود سومین نمایشگاه خودرو تهران در آبان‌ماه‌ سال جاری برگزار شود، اما به دلیل همزمانی با نمایشگاه قطعات خودرو و جهت احترام به حقوق علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان به صنعت خودرو به ویژه بخش قطعه‌سازی، تصمیم بر این شد تا اول نمایشگاه قطعات خودرو در ابتدای آبان‌ماه برگزار شود و پس از آن در تاریخ 26 تا 30 آذرماه، سومین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار گردد.

علیرضا عاجزی، مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران تاکید کرد صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی از هم جدا نبوده و با پیشنهاد مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا پس از نمایشگاه قطعات، شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو باشیم.

عاجزی در ادامه عنوان کرد به دلیل سال حمایت از کالای ایرانی شاهد استقبال چشمگیری از خودروسازان داخلی در بخش خودروهای سواری و سنگین برای حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران بوده‌ایم. البته شرکت های واردکننده خودرو نیز با نگاه ویژه به خدمات پس از فروش محصولات خود پا به این نمایشگاه می‌گذارند. به هر حال رقابت بین واردکنندگان و تولیدکنندگان موجب پیروزی مردم خواهد شد و به کالاهای با کیفیتی دست خواهند یافت.

نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران با رقبای خارجی رقابت می‌کند

عاجزی در ادامه بیان کرد از نمایشگاه خودرو پاریس نیز بازدیدی صورت داده‌ایم و شاید بدون اغراق بتوان گفت مجریان برگزار کننده نمایشگاه خودرو در ایران نسبت به رقبای خارجی خود عقب نبوده و تنها در مواردی نظیر طراحی و تزیین غرفه‌ها نسبت به شرکت‌های خارجی متمایز هستند. هر چند نمایشگاه‌های خارجی با نبوع و خلاقیت پیمانکارهای خود که به خوبی سلیقه مشتریان را شناسایی کرده‌اند، در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی از ما پیشی گرفته‌اند و به راحتی می‌توانند مشتریان هر بخش را جذب کنند.

وی در ادامه افزود ما امیدوارم با پیشرفت فعالیت‌های پیمانکاری در زمینه نمایشگاه‌های کشور، شاهد تفکر روز و مردم‌پسند و طراحی غرفه به شکل صحیح جهت برگزاری نمایشگاه‌هایی هم‌سطح و حتی بالاتر از سطح جهانی در ایران باشیم.

عاجزی در پایان تاکید کرد بر اساس برآوردهای انجام شده امسال نیز همانند سال قبل شرکت‌کنندگان زیادی جهت ارائه محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه حضور خواهند یافت که به همین علت تصمیم داریم تا با اجرای جدیدترین متد‌های نمایشگاهی روز دنیا، فضای مطلوبی برای فعالان بخش خودرو و مردم عزیز فراهم سازیم.

نمایشگاه خودرو تهران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نمایشگاه آقازاده ها…

  2. وطنم ای شکوه پا برجااا