خودرو سایپا رهام

خودرو سایپا رهام برای تست‌های ایمنی به آلمان فرستاده شد

خودرو سایپا رهام ، محصول جدید شرکت سایپا که یک خودرو ملی شناخته می‌شود، تست‌های تولید و ایمنی خود را در کشور آلمان آغاز کرد. در ادامه به بررسی تصاویر و تست‌های این خودرو می‌پردازیم.

بر اساس تصاویری که توسط یکی از کارکنان شرکت سایپا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، متوجه شدیم که سه نوع دستگاه از نمونه‌های اولیه خودرو سایپا رهام برای انجام تست‌های تصادف و سنجش ایمنی به یکی از مراکز کشور آلمان وارد خواهند شد. البته مقرر شد اگر این خودرو تست‌های ایمنی را با موفقیت پشت سر بگذارد، مرحله اول تولید رهام در کارخانه‌ی مرکزی سایپا شروع شود. همچنین مهندسان این شرکت بر این باورند که خودروی ملی سایپا رهام استانداردهای موسسه‌های ایمنی مختلف را با 3 و 4 ستاره پشت سر می‌گذارد.

خودرو سایپا رهام

امکانات نسخه پایه رهام

بر اساس تصاویر منتشر شده از مدل‌های تستی خودرو سایپا رهام می‌توان شاهد نسخه‌ی سفید رنگ این خودرو بود که گویا نسخه کم آپشن رهام محسوب می‌شود و فاقد امکاناتی نظیر رینگ آلیاژی، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف، آینه‌های جانبی هم رنگ بدنه و برخی از قابلیت‌های دیگر است. البته آنچه که واضح است، این خودرو در نسخه‌ی پایه از قابلیت‌هایی نظیر روشنایی روز، مانیتور، بلوتوث و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

همچنین با دقت بیشتر به تصاویر منتشر شده می‌توان از آخرین تغییراتی که به روی این خودرو نسبت به نسخه‌های اولیه انجام شده است، مطلع شد. در واقع جایگاه اصلی سنسورهای پارک بر روی سپر عقب قرار گرفته و مونتاژ خودرو با خطای کمتری صورت پذیرفت.

خودرو سایپا رهام

امکانات نسخه فول آپشن سایپا رهام

خودرو جدید سایپا در نسخه فول آپشن از تجهیزاتی نظیر 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، کروزکنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه‌ی کنترل کشش و پایداری، سیستم تهویه اتوماتیک، رینگ آلیاژی دوربین عقب، نمایشگر 10 اینچی اندروید و سانروف برخوردار است.

البته بر اساس مشخصات فنی که در ابتدا برای این خودرو ملی منتشر شده است می‌توان عنوان کرد این خودرو در مرحله اول تولید به موتور 1.65 لیتری برلیانس مجهز بوده که می‌تواند قدرت 113 اسب بخار و 154 نیوتون متر گشتاور تولید کند. مشتریان بر اساس قیمت و تیپ‌های مختلف می‌توانند این خودرو را نسخه‌های 5 دنده‌ی دستی و 6 سرعته‌ی اتوماتیک سفارش دهند.

رهام

قیمت خودرو سایپا رهام

بر اساس شنیده‌ها اگر وضعیت اقتصادی و صنعتی کشور پایدار باشد، احتمالا سایپا رهام در سری اتوماتیک با تیپ بندی‌های مختلف عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود 100 تا 120 میلیون تومان برای آن تعیین می‌گردد.

رهام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. برادر بزرگوار ملت زیاد شدن چه اشکالی داره هرسال یک میلیون هم ازما کم بشه مگر اشکالی داره انها اگر بتونند تولید کنند مشکلی نیست ماهمه ملت قربانی پراید به ولا 4سال است که ارزو دارم پرایدی برای بچه هام بگیرم نمیتونم قسطی که هم ورداشتن خدا کنه انشااله یک زلزله بیست ریشتری بیاد همش صاف کنه ودیگر غصه بچه هامون نبینیم انشااله

  2. چرا سایپا از موتورef7استفاده نمیکنه همکاری باشرکت چینی راحتتر ازایرانی است

  3. اینهایی که اینا می سازن روی مردم خودمون به اندازه کافی تست میشن ! نیازی نیست کشورای پیشرفته بفرستن ! در ثانی مگه غیر خرید این آت و آشغالها توان خریدی برای مردم عادی هم مونده !! ماشاءلله ژن های خوب هم که کمتر آلمانی و آمریکایی سوار نمیشن !

  4. یعنی
    سیستم ای سی یو این
    با فکر این
    با این تشکیلات مصنوعی
    این ماشین برلیانس چینی رو درست مدیریت کنه؟

    خودرو ساز های برند و مطرح تویوتا با اون دانش فراخوان میده
    فرض کن مشکلات صد درصدی این رو سایپا فراخوان بده خخخخخخخخخخ

    هر کی خدا وکیلی دیگه اینو بخره الاغه …
    واشر فرمون داخل ایربک توی گاراژ (پلاک مالیدی به دیوار) رفت تو حلقت نگو نگفتی ،
    حداقل ادم از اینا پراید بدون ای سو بخره بازم زیاده
    ولی دردسر نداره
    حداقل مکانیک راش میندازه

  5. 100 میلییییییییوووووووووووووووووووووون

    خداااااااااااااااااااااااااااااا

    • دنا رو از ۱۱۷ بیار بکن ۵۵
      بعد غلط اضافی بزن
      والا اونقدر دروغ گو بی شرم هستن
      حالا میبینیم چنده
      واسه صد نگو
      اووووو
      ۱۵۰ ندن تف تو صورتم
      بی شرما

  6. الان نیم ستاره از 5 ستاره میگیره

    • بابا نبرین اونجا
      توی سالن تست
      میزنن به دیوار
      موعسسه سازمان تست المان منفجر میشه
      المان ازمون شکایت میکنه
      حالا بیا هم دیه بده هم خسارت
      اونم من میدمااا اینا نه 😁

  7. از روی برلیانس کپی زدن ، در ضمن یه نمونه خوب میسازن میفرستن المان برای تست !!!! میگن خب مثلا گفتن ایمنی سه ستاره گرفت ! تمام ! بعدش اونایی که برای فروش تولید میکنن با کیفیت پایین تولید میکنن در حد صفر ستاره ! این است تولید کننده ایرانی !

  8. آلمان مگه آشغال هم تست میکنه نمیدونستم والا باریکلاااا

  9. مگه آلمان راشون میده

  10. پس بلدن خوردوی درست حسابی هم بسازن و نمیسازن

  11. فقط این یکی رو میفرستن؟؟؟