اندروید 9 برای گلکسی اس 9

جزئیات آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

توسعه دهندگان XDA جزئیات و تصاویری مربوط به آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) را به انتشار رسانده‌اند. اندروید ۹ پای ویژگی‌های جذابی نظیر یک حالت تیره را در گوشی های سری گلکسی اس ۹ فعال می‌کند.

به انتشار آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 سامسونگ بسیار نزدیک شده است و احتمالا نخستین نسخه آزمایشی آن همین روزها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. توسعه دهندگان XDA موفق شده‌اند تصاویر مربوط به نخستین بررسی اولیه این به‌روزرسانی را در پرتال خود به اشتراک بگذارند، از طریق آن شما می‌توانید برای نخستین بار با حالت تیره (Dark Mode) ملاقات کنید و از تمام مزایای نمایشگر AMOLED در این دو گوشی بالارده بهره‌مند شوید.

این قابلیت پیشتر نیز دیده شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد درست‌تر کار می‌کند و یک رابط کاربری تیره‌ی واقعی را بدون ارائه بلاک‌های سفیدرنگ ارائه خواهد کرد. The Night Mode، نام رسمی این حالت تیره است که جزوی از رابط کاربری جدید Samsung Experience 10 بوده و در گوشی گلکسی نوت 9 و گوشی معرفی نشده‌ی گلکسی اس 10 نیز حضور خواهد داشت.

اندروید 9 برای گلکسی اس 9

XDA همچنین گزارش می‌دهد که حالا ژست‌های حرکتی برای ناوبری به طور کامل در نسخه بتا کاربردی خواهند بود. این افراد همچنین اشاره کرده‌اند که به لطف قابلیت Raise to Wake شما می‌توانید با برداشتن گوشی از یک سطح، آن را مجدد فعال کرده و از آن استفاده کنید.

اندروید 9 برای گلکسی اس 9

آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 سامسونگ دارای برخی دیگر از قابلیت‌های تازه نیز هستد. دوربین گلکسی اس 9 قابلیت تشخیص صحنه و تشخیص نقص را دریافت خواهد کرد که در حال حاضر یک ویژگی انحصاری در فبلت Note 9‌ است. سامسونگ می‌خواهد برخی از ویژگی‌های فبلت جدید خودش را به این دو گوشی سری S9 نیز بیاورد تا شکاف بین آن‌ها کمتر شود.

اندروید 9 برای گلکسی اس 9

انتشار آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9

این نسخه فریمور تست شده توسط XDA همان نسخه‌ای خواهد بود که در برنامه Samsung Beta Service در اختیار کاربرا قرار می‌گیرد. فاز آزمایشی به زودی آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این دیگه باز ازکجا پیداش شد

  2. ما از این چیزا نداریم