اشتراک وی پی ان

موزیلا در پی فروش اشتراک وی پی ان در مرورگر فایرفاکس است

موزیلا در همکاری با ProtonVPN قصد دارد به فروش اشتراک وی پی ان به کاربران خود بپردازد. به همین دلیل بعید نیست به زودی، تبلیغات پیشنهاد خرید اشتراک VPN پروتون وی پی ان را در مرورگر فایرفاکس خود دریافت کنید.

موزیلا در روز دوشنبه سی و یکم مهر اعلام کرد برای برخی کاربران مرورگر فایرفاکس، تبلیغات خرید اشتراک وی پی ان ProtonVPN را به نمایش در خواهد آورد. موزیلا اعلام کرد دلیل انتخاب ProtonVPN به منظور همکاری، فاکتورهایی همچون شفافیت و رعایت سیاست‌ها و قوانین حفاظت از داد‌ه‌ها بوده است.

نمایش تبلیغات خرید اشتراک وی پی ان ProtonVPN

از روز دوم آبان ماه، تبلیغات به گروهی مشخص از کاربران مرورگر وب این شرکت، که از جدیدترین نسخه آن (فایرفاکس 62) در دسکتاپ استفاده می‌کنند، نمایش داده خواهد شد. اگر مرورگر تشخیص بدهد در حال استفاده از یک شبکه غیر ایمن هستید، در گوشه بالا و سمت راست رابط کاربری، پنجره‌ای نمایش داده خواهد شد. کاربر با کلیک بر روی آن، به صفحه ثبت نام و خرید اشتراک وی پی ان ارجاع داده می‌شود.

اشتراک وی پی ان

در کمال تعحب، هزینه خرید اشتراک وی پی ان در صورت کلیک بر روی تبلیغ فایرفاکس، به همان میزانی خواهد بود که به صورت مستقیم به وب سایت ProtonVPN مراجعه کرده‌اید و قرار نیست تخفیفی شامل حال کاربران مرورگر فایرفاکس شود. در صورت خرید اشتراک وی پی ان به صورت ماهیانه، می‌بایست هر ماه 10 دلار بپردازید. در صورت پرداخت هزینه اشتراک برای یک سال، قیمت هر ماه سرویس 8 دلار تمام خواهد شد. با توجه به این روش فروش، همه سود این فرآیند مستقیم به جیب موزیلا می‌رود. هر دو شرکت عقیده دارند کاربران به منظور اطمینان پیدا کردن از ایمن بودن تجربه استفاده از اینترنت خود، حتی حاضر به پرداخت هزینه‌های بیشتر نیز هستند.

اگر همه چیز خوب پیش برود، همه 300 میلیون کاربر مرورگر موزیلا فایرفاکس در نهایت جذب ProtonVPN شده و اشتراک وی پی ان این سرویس را خریداری خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ینی انقدر خار شده