گوشی گیمینگ بلک شارک هلو

شیائومی، گوشی گیمینگ بلک شارک هلو را معرفی کرد

شرکت شیائومی یکی دیگر از گوشی‌های خود با نام گوشی گیمینگ بلک شارک هلو (Black Shark Helo) را معرفی کرد. در اینجا برخی از قابلیت‌های گوشی گیمینگ بلک شارک هلو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) در اوایل سال جاری میلادی عرضه شد. شرکت شیائومی به دلیل نتایج خوب به دست آمده از اولین گوشی گیمینگ خود، تصمیم گرفت تا گوشی گیمینگ بلک شارک هلو (Black Shark Helo) را تولید و معرفی کند. این جدیدترین گوشی هوشمند از سری بلک شارک بوده که با پیشرفت‌های زیادی نسبت به مدل قبلی خود همراه است.

مشخصات گوشی گیمینگ بلک شارک هلو

این محصول دارای صفحه نمایش 6 اینچی است، اما به جای ال سی دی از صفحه نمایش آمولد با رزولوشن 2160*1080 پیکسل استفاده کرده است. گوشی گیمینگ بلک شارک هلو دارای پردازنده ویدیویی تلفن همراه Iris از Pixelworks بوده که باعث بهبود کیفیت تصویر خواهد شد؛ مانند این که بتواند محتوای SDR را به HDR تبدیل کند.

این محصول جدید از چیپست کوالکوم اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند و با مقدار رم‌های 6 و 10 گیگابایت همراه خواهد بود؛ البته داشتن هر کدام از آن‌ها به نظر شما بستگی دارد. گوشی گیمینگ بلک شارک هلو دارای 128 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، باتری 4000 میلی‌آمپر و نوارهای روشن در اطراف بوده که با توجه به نیازهای شما سفارشی می‌شوند. یک دکمه سخت افزاری هم در این گوشی هوشمند وجود دارد که باعث فعال کردن حالت عملکرد دستگاه خواهد شد.

گوشی گیمینگ بلک شارک هلو

قابلیتی تحت عنوان گیمر استودیو (Gamer Studio) در این گوشی هوشمند وجود دارد که باعث می‌شود کاربران بتوانند پردازنده، صفحه نمایش، شبکه و سایر موارد را برای بازی موردنظرشان بهینه‌سازی کنند. شیائومی اعلام کرده است که این گوشی هوشمند از لوازم جانبی خاصی به منظور انجام راحت بازی‌ها پشتیبانی می‌کند؛ در حقیقت گوشی را به یک نینتندو تبدیل خواهد کرد.

گوشی گیمینگ بلک شارک هلو، ماه آینده و در کشور چین معرفی خواهد شد؛ قیمت پایه آن از 460 دلار شروع می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا هم مال این هم هواوی رنگش سبزه