رویداد پاییزی اپل

در رویداد پاییزی اپل منتظر آیپد، مک بوک و ایرپادز جدید باشید

رویداد پاییزی اپل آبان ماه 97 برگزار خواهد شد. یک تحلیلگر مشهور ادعا می‌کند که در این مراسم رونمایی سخت افزاری از آیپد، مک بوک و ایرپادز جدید اپل پرده برداری خواهد شد.

اگر در مورد رویداد پاییزی اپل هیجان زده هستید، مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس جهان (کسی که تاریخچه‌ی خوبی در پیش‌بینی‌های خود ثبت کرده است)، جزئیات جدیدی را از محصولات قابل معرفی در آن ارائه کرده است.

به گفته‌ی کو، اپل خانواده آیپد پرو خود را به‌روز خواهد کرد که انتظار می‌رود اصلی‌ترین هدف رویداد پاییزی اپل باشد. شایعات عنوان می‌کنند که اپل در آیپد پرو جدید خود یک قلم Apple Pencil جدید، فیس آیدی، حاشیه‌های بسیار باری و یک کانکتور بین‌المللی USB-C به جای لایتنینگ را ارائه خواهد کرد و همچنین خبری از کلید هوم نیز در زیر صفحه نخواهد بود.

علاوه بر این، کو معتقد است که این کمپانی کوپرتینویی به دنبال عرضه یک آیپد مینی جدید با پردازنده و نمایشگر جدید است. متاسفانه این تحلیلگر نمی‌تواند به طور 100 درصدی تضمین کند که این آیپد جدید در رویداد پاییزی اپل معرفی خواهد شد، یا چند ماه دیگر می‌توانیم با آن ملاقات کنیم. خانواده‌ی مک‌ها نیز از یک به‌روزرسانی دور نخواهد ماند. سخت افزار جدیدی برای آی مک و مک مینی درنظر گرفته شده است. ما همچنین می‌توانیم انتظار رونمایی از یک مک بوک مقرون به صرفه را از سوی اپل داشته باشیم.

رونمایی شارژر AirPower در رویداد پاییزی اپل‌ ؟

و در انتها، اپل ممکن است شارژر بیسیم AirPower را نیز که مدت‌هاست در انتظارش هستیم در رویداد پاییز 2018 خود معرفی کند. این شارژر قادر به شارژ همزمان آیفون، آیپادز و اپل واچ شما است. با این حال ما هنوز هم شک داریم اپل از این شارژر در رویداد پیش روی خود معرفی کند.

ممکن است نسخه‌ی جدیدتر هدفون های بیسیم اپل ایرپادز نیز در این رویداد معرفی شده و در سه ماهه پایانی سال 2018 یا اوایل سال 2019 روانه‌ی بازار شود. فاصله‌ی زیادی تا 30 اکتبر (8 آبان ماه) باقی نمانده است و ما برای با قطعیت حرف زدن در مورد دیوایس‌های قابل معرفی اپل، تا آن زمان منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کی منتظر اپلخ اخه