ماوس جدید اچ پی

ماوس جدید اچ پی با یک اسکنر اثر انگشت داخلی معرفی شد

ماوس جدید اچ پی همراه با سیستم امنیتی بیومتریک معرفی شد. این ماوس سیمی به یک اسکنر اثر انگشت داخلی مجهز بوده و با قیمت کمتر از 50 دلار به فروش خواهد رسید.

سازندگان کامپیوتری مختلف مدت‌هاست راه حل‌های امنیتی نظیر سنسورهای اسکنر اثر انگشت هستند تا در محصولات خود (معمولا در لپ تاپ‌ها) از آن‌ها استفاده کنند، اما ارائه یک راه حل ارگونومیک سخت است. اینجا جاییست که اچ پی وارد میدان رقابت شده و یک ماوس جذاب به نام HP USB Fingerpring Mouse را معرفی کرده است. همانطور که از نام و تصاویر آن مشخص است، ماوس جدید اچ پی به یک اسکنر اثر انگشت داخلی مجهز است.

حضور یک اسکنر اثر انگشت بر روی دیوایسی همچون یک ماوس بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود برای محافظت از کامپیوتر خود از روش امنیتی بیومتریک استفاده کنند، اما به جای آنکه اسکنر اثر انگشت بر روی کامپیوتر آن‌ها قرار داشته باشید، کافیست انگشت خودشان را بر روی ماوس قرار داده تا به صفحه دسکتاپ دسترسی پیدا کنند.

ماوس جدید اچ پی

ماوس جدید اچ پی همچنین دارای سیستم رمزنگاری امنیتی AES-256bit است که می‌تواند اطلاعات اثر انگشت شما را به صورت امن ذخیره کند؛ گرچه ما مطمئن نیستیم زمانی که این دیوایس گم شده یا به سرقت می‌رود، چه حسی پیدا خواهید کرد. این ماوس در سایر مواقع کامل استاندارد است و کاربران می‌توانند دقت آن را تا حداکثر 1600dpi تنظیم کنند. پس موارد استفاده از این ماوس نیز متنوع خواهد بود و مختص قشر خاصی از کاربران نیست.

قیمت ماوس جدید اچ پی

این دیوایس یک ماوس سیمی است، پس اگر علاقه‌مند به لوازم جانبی بیسیم هستید شاید این انتخاب خوبی برای شما نباشد. با این حال اگر فکر می‌کنید که به دنبال یک روش تازه‌ای برای محافظت از کامپیوتر خود بدون دیوایس‌های عجیب و غریبی هستید، ماوس جدید اچ پی از ماه دسامبر با قیمت 49 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما موس عادی رو 100 تومن میدن

  2. سخته اینجوری بابا