سرویس جیمیل

سرویس جیمیل از مرز 1.5 میلیارد کاربر فعال گذر کرد

گوگل اعلام کرده است که سرویس جیمیل (Gmail) حالا 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد. این نشان می‌دهد که سرویس ایمیلی گوگل چقدر موفق شده نزد کاربران سراسر جهان محبوب شود.

در بازگشت به روزهای اولیه اینترنت، هرکسی که می‌شناختیم یا صاحب یک Hotmail بود یا یک آدرس Yahoo Mail داشت. با این حال گوگل همراه سرویس جیمیل خود فضای ایمیل بیشتری را ارائه کرد و یک رابط کاربری شفاف با پیچیدگی کمتر را نسبت به رقبایش ارائه کرد تا خیلی زود به یک جایگزین قدرتمند برای دو سرویس ایمیل محبوب جهان تبدیل شود.

از آن موقع خیلی سریع گذر می‌کنیم و به امروز می‌رسیم؛ دیگر دیدن کسی که صاحب یک آدرس جیمیل باشد تعجب برانگیز نیست،‌ در واقع هرکسی به ما یک آدرس Hotmail دهد باید تعجب کنیم. سرویس جیمیل به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است و به نقل از توییتی که توسط شرکت گوگل به انتشار رسیده، حالا می‌توانیم به خوبی درک کنیم که چه تعداد کاربر در کره زمین از این سرویس استفاده می‌کنند. سرویس ایمیلی گوگل هم اکنون صاحب 1.5 میلیارد کاربر فعال به طور روزانه است.

سرویس جیمیل گوگل طی سال‌های گذشته Hotmail و Yahoo Mail را کنار زده است

اگرچه این بدان معنا نیست که روزانه 1.5 میلیارد نفر از سراسر جهان از سرویس جیمیل استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران صاحب چند حساب کاربری جیمیل هستند (به طور مثال حساب شخصی و کاری خود را از یکدیگر تفکیک می‌کنند). پس تعداد کاربران واقعی این سرویس کمتر است، اما با این تفاسیر هم تعداد کاربران زیادی از این سرویس استفاده می‌کنند.

این یک نگاه خوب به گوگل است و اینکه چگونه آن‌ها موفق شده‌اند ما را به استفاده از سرویس‌هایشان ترغیب کنند. اگر بخواهیم تعداد کاربران فعال یک سرویس از شرکتی دیگر را با جیمیل گوگل مقایسه کنیم، باید به فیسبوک با ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هی روز به روز دارن بیشتر میشن

  2. واو چقدر زیاد شدن

  3. نصفشون ایرانی ها هستن که صدتا اکانت دارن هرکدوم