مکعب روبیک تعاملی هواوی

مکعب روبیک تعاملی هواوی در شهر لندن رونمایی شد

مکعب روبیک تعاملی هواوی به مناسبت معرفی چهار گوشی خانواده هواوی میت 20 در شهر لندن رونمایی شد. کاربران می‌توانند مقابل مکعب روبیک تعاملی هواوی ایستاده و با میت 20 پرو خود از طریق یک اپلیکیشن به حل مکعب روبیک بپردازند.

بزرگترین گوشی‌ساز چینی، چهار گوشی خانواده هواوی میت 20 را هفته پیش در شهر لندن رونمایی کرد. این شرکت برای جشن گرفتن این اتفاق، نسخه‌ای دیجیتالی از مکعب روبیک را در ابعادی بسیار بزرگ در قسمتی از شهر لندن قرار داد تا به نوعی هوش مصنوعی به کار رفته در تراشه هواوی میت 20، هواوی میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 پورشه دیزاین را یادآور شود. البته در این پروژه، هواوی میت 20 پرو در کانون توجه بوده است، چرا که مکعب روبیک تعاملی هواوی فقط با این مدل کار می‌کند.

توان بالای تراشه 7 نانومتری کایرین 980 قادر است به ازای مصرف انرژی کمتر، مسائل پیچیده را در مدت زمانی کوتاه‌تر حل کند. مکعب روبیک به عنوان یک پازل چالش برانگیز، می‌تواند مثال خوبی از این دسته از مسائل پیچیده باشد.

مکعب روبیک تعاملی هواوی در شهر لندن

مکعب روبیک تعاملی هواوی

این تنها یک جسم نمادین بدون کاربرد نیست، چرا که کاربر قادر است به منظور حل کردن مسئله، درست مقابل این مکعب روبیک غول‌پیکر، اپلیکیشن خاصی را درون گوشی هواوی میت 20 پرو خود باز کند. بعد از انجام هر حرکت توسط کاربر، الگوریتم پیاده‌سازی شده توسط شرکت، یک مرتبه خیلی سریع نحوه رسیدن به جواب نهایی از حالت کنونی را بررسی کرده و سپس بهترین حرکت را به کاربر پیشنهاد می‌کند.

مدیر بازاریابی هواوی بعد از رونمایی مکعب روبیک تعاملی هواوی در شهر لندن گفت مکعب روبیک، دهه‌ها است بحث‌های زیادی در جامعه ریاضی‌دانان ایجاد کرده است. آن‌ها در واقع طی این چند ده سال، تئوری‌های مختلفی پیرامون چگونگی رسیدن به جواب در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه کرده‌اند.

این مدیر در ادامه گفت هواوی با استفاده از هوش مصنوعی بسیار توانمندی که در هواوی میت 20 پرو به کار رفته است، به کاربران چیزی تعاملی و هوشمند ارائه می‌کند. بعید نیست از این پس، عده‌ای از دیوانگان مکعب روبیک، هر شب در شهر لندن پیرامون مکعب روبیک تعاملی هواوی جمع شده و به حل یکی از جذاب‌ترین پازل‌های موجود در دنیای ریاضیات بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اگه تو ایران از اینا بزارن یه شبه ترتیبشو میدن

  2. این مثلا یه حرکت نمادین بوده؟؟؟

  3. اینم ی جور تبلیغه دیگه

  4. والا چه چیزایی میسازن واسه مردمش