ایرباد وایرلس آنر FlyPods

ایرباد وایرلس آنر FlyPods در آستانه رونمایی

پس از ظهور ایرپاد اپل و تولید محصولات مشابه توسط سایر کمپانی‌ها، حالا برند جانبی هواوی نیز به این عرصه ورود پیدا کرده است. ایرباد وایرلس آنر با نام فلای پادز (FlyPods) در تاریخ 31 اکتبر به طور رسمی معرفی می‌شود.

در مراسمی که روز نهم آبان ماه برای رونمایی از گوشی آنر مجیک 2 و ساعت هوشمند آنر واچ برگزار خواهد شد، باید منتظر آشنایی با ایرباد وایرلس آنر نیز باشیم. پوستر تبلیغاتی انتشار یافته، گویای شباهت ظاهری FlyPods با AirPods اپل است. علاوه بر این، همراه بودن گجت صوتی آنر با قابلیت‌های متداولی چون حذف صدای مزاحم، کنترل لمسی و کیس قابل شارژ نیز دور از ذهن نیست.

ایرباد وایرلس آنر FlyPods

پیش‌تر انتظار می‌رفت هواوی هم در روز معرفی گوشی های سری میت 20، از ایرباد بی سیم جدید خود رونمایی کند؛ اما این اتفاق در لندن رخ نداد. تصاویری که از FreeBuds 2 پیش از آن مراسم در فضای مجازی دست به دست می‌شد؛ حاکی از اِعمال تغییرات اساسی در طراحی این ایرباد توسط هواوی بود.

همچنین اطلاعات لو رفته به آن اشاره داشتند که نسل دوم ایربادهای هواوی، از ویژگی خاصی موسوم به «سنسور استخوانی» بهره می‌برد، که نه تنها امکان انتقال صدا از طریق تکنولوژی القای استخوانی را فراهم می‌کند؛ بلکه با کمک هوش مصنوعی سبب تمایز قائل شدن بین صدای کاربر و سایرین می‌شود. افزایش عمر باتری، دیگر ویژگی منتسب به FreeBuds 2 به شمار می‌رود که حالا صحبت از احتمال معرفی آن همراه با گوشی های سری پی 30 هواوی در سال آینده میلادی است. اما پیش از آن، باید دید چنین قابلیت‌هایی در ایرباد ویرلس آنر FlyPods نیز جایی خواهند داشت یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با پسترش هم خونی نداره

  2. انر از خود هواوی فعال تره

  3. این هواوی مارو دیگه دیوونه کرد