تست مقاومت وان پلاس 6 تی

تست مقاومت وان پلاس 6 تی در برابر خش انداختن و خم شدن + ویدیو

یک روز پس از معرفی، شاهد تست مقاومت وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) در برابر انواع اجسام نوک تیز و همچنین خمیدگی خواهیم بود. آیا گوشی پرچمدار جدید وان پلاس از زیر این آزمایش‌های سرسختانه جان سالم به سر می‌برد؟

شب گذشته گوشی وان پلاس 6 تی معرفی شد. همانطور که خود کمپانی وان پلاس نیز در مراسم رونمایی عنوان کرد، تست مقاومت وان پلاس 6 تی به عهده‌ی شخص مطرحی در حوزه فناوری به نام «جک» قرار خواهد گرفت. پرچمدار جدید وان پلاس حالا پس از مدتی اندک قرار است در آزمون‌های سرسختانه‌ی حساب کاربری JerryRigEverything شرکت کند تا ببینیم این دیوایس در برابر خط و خش و خمیدگی تا چقدر دوام میاورد.

به تست مقاومت وان پلاس 6 تی بازمی‌گردیم. این گوشی در قسمت جلویی خود به محافظ گوریلا گلس 6 مجهز شده که در سطح 6 خط‌ پذیری کم و در سطح 7 خش پذیری نسبتا بیشتر را از خود نشان داده است. آنچه که نگران کننده است، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه گوشی خواهد بود که نیازمند یک نمای واضحی از انگشت شما از طریق شیشه است تا بتواند آن را اسکن کند. خبر خوب اینکه پرچمدار جدید وان پلاس زیر شکنجه‌های جک جان سالم به سر برده و حتی خط و خش بسیار محکم نیز نتوانسته باعث اختلال در عمکرد آن شود.

اما چه به سر قاب پشتی گوشی آمده است؟ از نسخه ی Midnight Glass در تست مقاومت وان پلاس 6 تی استفاده شده است که به فلز نرم و مات مجهز است. از آنجایی که فلز خش‌های محکم‌تر را بیشتر با خود حفظ می‌کند، پس در هر صورت اگر با فاصله زمانی زیادی گوشی خود را عوض می‌کنید، باید مواظب آن خود باشید.

در ویدیوی زیر با دقت می‌توانید نظاره‌گر مقاومت پرچمدار جدید وان پلاس در برابر انواع اشیاء برنده، آتش و غیره باشید.

ویدیوی تست مقاومت وان پلاس 6 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینم که دست پس داد

  2. همه اینا ساختگیه.نسخه ای ک دست کاربرا میدن اینجوری نیس با ی افتادن پدر گوشی در میاد

    • مگه ایرانه همه دزد و کلاهبردار باشن؟ اگه قرار باشه با دروغ پیش برن ک سر دو یا سه سال شرکتشون ورشکست میشه.قبل حرف زدن فکر کن.

  3. مگ میدون جنگه کی اخه با گوشیش قراره همچین کاری کنه