عکاسی در شب با وان پلاس 6 تی

توانایی‌های عکاسی در شب با وان پلاس 6 تی به نسخه اصلی وان پلاس 6 می‌آید

توانایی‌های عکاسی در شب با وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) قرار است به نسخه اصلی آن یعنی وان پلاس 6 بیاید. این خبر خوب برای کاربرانی است که شیفته‌ی قابلیت عکاسی در شب Nightscape پرچمدار جدید وان پلاس شده‌اند.

وان پلاس شب گذشته رسما از گوشی پرچمدار جدید خود به نام وان پلاس 6 تی پرده برداری کرد. یک دیوایس که در بسیاری از بخش‌ها نسبت به نسل پیشین خودش پیشرفت‌هایی داشته و یکی از کلیدی‌ترین نقاط آن نیز دوربین و کیفیت عکاسی با آن است. اما یکی از موارد مهم جدید، عکاسی قدرتمندانه در شرایط نوری کم یا در طول شب به لطف قابلیت Nightscape است. نایت اسکیپ یک قابلیت نرم افزاری است که به صورت خودکار عکس‌های تهیه شده در شرایط نوری کم را تنظیم می‌کند. اما خبر خوب برای صاحبان نسخه اصلی گوشی وان پلاس 6 این است که به زودی آن‌ها نیز می‌توانند توانایی‌های عکاسی در شب با وان پلاس 6 تی را دریافت کنند.

عکاسی در شب با وان پلاس 6 تی توسط قابلیت Nightscape ممکن می‌شود

نایت اسکیپ برای نخستین بار در رویداد معرفی وان پلاس ۶ تی در معرض نمایش قرار گرفت و وقتی به آن می‌نگریم سه مورد مهم را درمیابیم: بهینه سازی جزئیات، تثبیت کننده‌ی چند فریمی و سرانجام کاهش دهنده‌ی نویز، از قابلیت‌های کلیدی حالت عکاسی Nightscape در دوربین گوشی جدید وان پلاس هستند. بدیهی است که یکی از بخش‌های مهم این حالت، اکسپوژر طولانی مدت است، اما در این نرم افزار جدید بخش‌های مهم‌تری نیز وجود دارد.

نشان داده شده که پس پردازش نباید بیشتر از 2 ثانیه طول بکشد که زمان قابل ملاحظه‌ای برای کیفیت عکس مد نظر شما خواهد بود. این یک مورد به خاطر داشتن سخت افزار متفاوت و ناتوانی در تامین نیازهای لازم توسط وان پلاس 6، نمی‌تواند به این گوشی افزوده شود. در هر صورت ما کنجکاو هستیم تا ببینیم حالت نایت اسکیپ قادر به انجام چه کارهایی است و در برابر پیشرفت‌های اخیر گوگل و هواوی در زمینه‌ی عکاسی کم نور، چه عملکردی را از خود به جای خواهد گذاشت.

عکاسی در نور کم باعث تحول عکاسی موبایلی در نیمه‌ی دوم سال 2018 شده است. شما چه حسی نسبت به این موضوع دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظر میرسه دوربینش بدک نیست

  2. من یکی که حس خاصی ندارم چون کم پیش میاد شب عکس بگیرم😂

  3. یعنی قبلا نداشت این قابلیتو؟😒

  4. دیگ دوربین و لنز کیلو چند یکی از همینا بگیری بسه دیگ