فروش موبایل

فروش موبایل در بازار ایران با قوانین جدید و محدودیت کد ملی!

با تدوین مقررات جدید برای فروش موبایل های وارداتی، از این پس هر شخص با کد ملی تنها مجاز به خرید یک گوشی بوده و موبایل خریداری شده باید در سامانه همتا ثبت شود. در ادامه به بررسی دقیق جزئیات این طرح می‌پردازیم.

مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی اظهار کرد از این پس تمامی شرکت‌های واردکننده تلفن های همراه موظف‌اند که فروش موبایل های وارداتی را با مقررات جدید انجام دهند. این قوانین جدید توسط سازمان حمایت و وزارت صنعت‌ و معدن تدوین شده و واردکنندگان باید برای فروش کالاهای خود نماینده‌ای را به سازمان معرفی کنند تا وزرات صنعت بتواند بر نحوه عرضه کالا نظارت لازم را داشته باشد. در ادامه نحوه اجرای مقررات جدید را شرح می‌دهیم.

فروش موبایل

فروش موبایل با قوانین جدید

مهدی محبی عنوان کرد از این پس هر شخص با کد ملی مشخص، تنها مجاز به خرید یک دستگاه گوشی موبایل خواهد بود. هر فردی برای دریافت سفارش خود باید با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت مرتبط با کد ملی خود به نمایندگی فروش شرکت مراجعه کند. همچنین خریدار باید آدرس و کد پستی مشخص را اعلام کند و اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار نیز باید همخوانی داشته باشند. هنگام دریافت گوشی مورد نظر باید بسته‌بندی کالا در مقابل خریدار باز شده و کالای مورد نظر در سامانه همتا ثبت شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد روش جدید فروش موبایل های وارداتی از این هفته شروع شده و نمایندگان فروش در پاساژهای چارسو و علاءالدین، این روش را اجرایی کرده‌اند. موبایل‌هایی که اخیرا طبق روش جدید در بازار عرضه شده است، به شرکت‌هایی تعلق دارد که قبل از این موضوع به واردات موبایل اقدام نکرده و جدیدا به این کار مشغول شده‌اند. هم‌اکنون تنها یک شرکت واردکننده گوشی های موبایل توانسته به واردات جدید و فروش کالای خود با این دستورالعمل اقدام کند.

فروش موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خسته نشدین از اینهمه دروغ,ایران خودرو و سایپا هم از این حرفا میزدن.شما که دارید خروار خروار میبرید چرا دروغ میگید به دزدی هاتون برسید

  2. اینطور خوبه اما باید به اون بنده خدایی که کارش جوریه که باید 2 3 نچنا خط داشته باشه چکار کنه؟

  3. اینم جاسوسى جدید آبان ماه براى ملت غیور همیشه در صحنه ایران
    امروز خواستم خورشت مرغ درست کنم (رب گوجه) تو خونه نداشتم رفتم بازار که بخرم پول 5 هزارتومن ته جیبم بود در آوردم دادم فروشنده گفتم لطفا یه قوطی رب گوجه بدید! فروشنده نگاهم کرد و خندید گفت عزیز دلم پولت خیلى کمه الان دیگه یه قوطی رب گوجه شده 25 هزارتومن!
    منم چون پول بیشترى نداشتم محل را ترک کرم و در حالى که چشمام پر اشک شده بود به خانه بازگشتم!
    و نشستم از گرسنگى ( رخ ) نان خوردم!
    🙁
    🙁

  4. کاش همه جوره قانون داشتن

  5. یکی نی به ای آقای محبی بگه استاد من گل من بخوابونم دهنت

    با ای وضعیت که واس بازار موبایل ما یه گوشی هم نمی تونیم بخریم چ برسه به چندتا گو.شی

    ینی خدایی دوست دارم یه جوری بزنمشون ای مسئولین رو که اصلا نتونند بلندشن