نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال

جدیدترین نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ال جی در نمایشگاه GITEX 2018

جدیدترین نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ال جی در نمایشگاه GITEX 2018 به نمایش گذاشته شدند. ال جی با رونمایی از صفحه نمایش OLED شفاف، آینده‌ی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال را به معرض دید گذاشت.

ال جی الکترونیکس به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ، سری محصولات OLED خود را که شامل صفحه نمایش OLED شفاف، صفحه نمایش OLED بدون قاب و OLED Video Wall می‌شود را در نمایشگاه GITEX 2018 به نمایش خواهد گذاشت. این محصولات در دو قالب عمودی و افقی عرضه شده که برای هر نوع کسب و کاری مناسب است.

نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که بازار نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال تا سال 2023 به ارزش 31.62 میلیارد دلار خواهد رسید و CAGR به میزان 7.28 درصد را تجربه خواهد کرد. آقای کوین چا، مدیرعامل ال جی در منطقه خاورمیانه و آفریقا در مورد رشد این بازار می‌گوید این بازار به خاطر توسعه فناوری صفحه نمایش و استفاده گسترده از سخت افزار و نرم افزار نسل بعدی تابلوهای تبلیغاتی چه در صنایع و چه در خرده‌فروشی‌ها رو به گسترش است.

معرفی نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ال جی

صفحه نمایش OLED شفاف 55 اینچی ال جی از طراحی هنرمندانه، پنلی بسیار باریک و فناوری منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این پنل با طراحی شیشه‌ای یکپارچه و کیفیت تصویر فوق‌العاده مناسب خرده‌فروشی‌ها و گالری‌هایی است که می‌خواهند محصول خود را پشت جلوه‌های ویژه و ویدیوهای به نمایش درآمده روی این صفحه نمایش بگذارند.

دیگر محصول بارز ال جی در نمایشگاه GITEX ویدیووال 0.88 میلی‌متری است که طراحی بدون قاب داشته و تصویری شگفت‌انگیز را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر در کنار تابلوهای تبلیغاتی بدون قاب OLED ال جی به راحتی با هر محیطی وفق پیدا کرده و با وجود رنگ‌های عالی و قالب نوآورانه تاثیر تبلیغاتی زیادی می‌گذارد.

با توجه به افزایش فرهنگ مسافرت و سفر، نیاز به بهبود خدمات مخصوص مسافران و خدمات‌دهندگان فرودگاهی به شدت احساس می‌شود. دو نمایشگر 86 و 88 اینچی کشیده ال جی، اطلاعاتی مثل مسیریابی یا شماره پرواز را به وضوح و با زاویه دیدی گسترده به نمایش گذاشته و تجربه مدرنی برای مسافران فرودگاه‌های مدرن رقم می‌زند.

نمایشگرهای دیجیتالی تعاملی (IDB) ال جی با قابلیت‌های لمسی، نوشتاری، اتصالات متنوع و کیفیت تصویر بالا، جلسه‌ها را کاملا متحول کرده و به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی ایده‌های خود را منتقل کرده و تعامل بیشتری با بیننده برقرار کند.

نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال

تلویزیون های فوق باریک کاغذ دیواری (Wallpaper) ال جی، حس لاکچری بودن را به هتل‌ها آورده و در کنار ایجاد ارزش از طریق کیفیت فوق‌العاده صفحه نمایش، سطح جدیدی از مهمان‌نوازی را به نمایش می‌گذارد. با وجود قابلیت Pro:Centric Direct Solution خیال هتل‌داران از بابت ارائه محتوای باکیفیت و افزایش راحتی مهمانان در مدت زمان اقامتشان راحت خواهد شد.

دیگر محصولات غرفه ال جی شامل تابلوی تبلیغاتی In-glass Wallpaper OLED، نمایشگر فوق درخشان و پرنور، نمایشگر 1.5 میلی‌متر پیکسل پیچ با پنل LED و فیلم رنگی شفاف با پنل LED می‌شوند.

ال جی همچنان به پیشروی خود در عرضه نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال هنرمندانه ادامه می‌دهد. در حقیقت ال جی رکورد بیشترین میزان وضوح تصویر را به خاطر دیوار ویدئویی مجتمع فروشگاهی دبی با 820 پنل در اختیار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه