تحویل خودروهای ثبت نامی

اعتراض مشتریان به بدقولی خودروسازان در تحویل خودروهای ثبت نامی

در ماه‌های اخیر تعداد زیادی از مردم برای خرید خودرو در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ثبت نام کرده‌اند، اما خبری از تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان در موعد مقرر نشد که این موضوع با اعتراض مشتریان همراه شده است.

در ماه‌های گذشته، اطلاعیه‌هایی از سوی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا برای پیش فروش خودرو منتشر شد که با استقبال بسیاری از متقاضیان همراه بود، اما در زمان تعیین شده، مشتریان با عدم تحویل خودروهای ثبت نامی از سوی خودروسازان مواجه شده‌اند که اعتراض آن‌ها را به دنبال داشت. از طرفی، التهابات بازار و شرایط نامناسب صنعت خودرو مشکلاتی را برای خودروسازن و به خصوص مردم به وجود آورد که در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

تحویل خودرو

شکایت مشتریان در مورد تحویل خودروهای ثبت نامی

مشتریان نسبت به عملکرد شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا معترض بوده و بدقولی آن‌ها در تحویل خودرو را عدم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌دانند. از طرفی مردم بر این باورند که این شرکت‌ها تخلفاتی در نحوه اجرای مفاد قرارداد انجام داده و نسبت به شکایتی که انجام می‌شود، پاسخگو نیستند. در ادامه، برخی از شکایت‌های مشتریان را مشاهده می‌کنید:

1.‌ چرا به شرکت سایپا که هنوز پرایدهای موعد مرداد و شهریور ماه را تحویل نداده است اجازه ثبت نام مجدد می‌دهند؟ شاید انتظار دارند زمانی که قیمت‌ها افزایش یافت، با چند میلیون بیشتر به تحویل خودروهای ثبت نامی اقدام کنند.

2. در پیش فروش قطعی ایران خودرو در تاریخ تیرماه 97 یک خودرو سمند خریدم و تمام مبلغ آن را هم پرداخته‌ام. موعد تحویل اول مهر بود، ولی الان خودرو را تحویل نداده‌اند. لطفا پیگیری کنید.

3. زمان تحویل خودروی من از شرکت سایپا فرا رسیده و با توجه به گفته شورای تنظیم بازار تا مشخص نشدن قیمت‌های جدید خودروسازان باید با نرخ قبلی خودرو را تحویل دهند، ولی شرکت سایپا دعوت نامه‌های تحویل خودرو را صادر نمی‌کند. تو را به خدا پیگیری کنید.

تحویل خودرو

چرا ثبت نام خودرو همچنان ادامه دارد؟

مردم به نحوه فعالیت خودروسازانی همچون سایپا و ایران خودرو معترض هستند؛ زیرا بر این باورند که خودروسازان در گذشته، دلایلی نظیر نبود قطعات مورد نیاز و مشکلات ارزی را توجیهی بر عدم تحویل خودروهای ثبت نامی عنوان می‌کردند. اما با وجود چنین مشکلاتی همچنان خودروسازان به ثبت نام جدید در تیراژ چند هزارتایی اقدام می‌کنند و سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا خودروسازن می‌توانند به تعهدات خود عمل کرده و مشکلات خریداران را حل کنند یا خیر؟

تحویل خودرو

پاسخ مدیرعامل سایپا

محمدرضا سروش، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد ما نسبت به تعهدات خود پایبند بوده و سعی داریم با وجود مشکلاتی که صنعت خودرو با آن مواجه است، روند تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان را با سرعت بیشتری انجام دهیم. با اصلاح برنامه‌های تولیدی، در روز‌های آینده شرایط فعلی بهبود یافته و نیاز مشتریان خود را برطرف خواهیم کرد. البته از تمامی مشتریان سایپا که تحویل خودروی آنها با تاخیر روبرو شده، عذرخواهی می‌کنم و انتظار داریم با رفع محدودیت‌های موجود به زودی مشکلات مشتریان رفع شود.

تحویل خودرو

خودروهای ثبت نامی به زودی تحویل داده می‌شود

محمود نوابی، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و معاون وزیر صنعت و معدن عنوان کرد معوقات خودروسازان داخلی به 8 ماه نمی‌رسد و نظارت دقیقی از سوی سازمان حمایت انجام می‌شود. اگر خودروسازان داخلی نظیر سایپا، ایران خودرو و کرمان خودرو معوقاتی داشته باشند، در قراردادها برای آنها ضرایب جریمه‌ای لحاظ شده که بر طبق آن باید به خاطر دیرکردهای خود، مبلغی به عنوان جریمه پرداخت کنند. از طرفی سودی برای ودیعه مشتریانی که خودروی آن‌ها به موقع تحویل داده نشده به آنها پرداخت خواهد شد. البته هیچ گزارشی جهت دیرکرد 8 ماهه در سازمان حمایت از مصرف کنندگان در حوزه تحویل خودروهای ثبت نامی ثبت نشده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود از سوی مشتریان شکایت‌هایی با عنوان دیرکرد 1 یا 2 ماهه گزارش شده که حاکی از عدم تحویل خودروهای ثبت نامی از سوی خودروسازان است. پس از بررسی‌هایی که این سازمان انجام داده، خودروسازان متعهد شدند تا به تعهدات خود در برابر مشتریان عمل کنند. برخی ادعا می‌کنند که خودروسازان مایل به تحویل خودرو نیستند که این موضوع را رد می‌کنیم.

تحویل خودرو

سازمان حمایت پیگیر حقوق مردم است

محمود نوابی در ادامه تاکید کرد بدون شک سازمان حمایت همواره پیگیر حقوق مردم بوده و نظارت دقیقی بر تعهدات خودروسازن دارد؛ اما باید به مشکلات خودروسازان نیز توجه داشت، چرا که آنها با مسائلی چون نبود قطعات مورد نیاز، عدم ترخیص مواد اولیه از گمرک و مشکلات ارزی مواجه‌اند. البته مشکلات ترخیص قطعات از گمرک رفع شده و مراحل قانونی جهت ترخیص آنها در حال انجام است و امیدوارم مشکلات هرچه زودتر برطرف شوند. از طرفی خودروسازان نیز سعی دارند به زودی محصولات را به دست مشتریان برسانند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

244 دیدگاه

  1. خوبه باز سازمان حمایت نظارت میکنه ارواح عمش.‌..۶ ماه تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده…قطعه ندارن خیلی…..میکنن ثبت نام میذارن..چاقو دسته خودشو نمیبره که بخوام شکایت کنم…فقط خدا خودشون و خونوادشونو لعنت کنه

  2. سلام استدعا دارم به گوش مسئولین ذیربط رسانده وپیگیری فرمایید که شرکت سایپا چرا به تعهدات خودعمل نمیکند تیرماه97 یکدستگاه برلیانس اتومات تحویل مهرماه97 باواریزمبلغ 33میلیون وقرارداد قطعی منعقد وشکواییه دروزارت صنعت ومعدن که طی پرونده 98-16867ان وزارت به حوزه مدیریت فروش سایپا جهت رسیدگی ارسال که بینتیجه آقایان مدیریت جدید شرکت چینی انواع برلیانس کامل راکه شامل تحریم نمیباشد اماده فروش گذاشته وهمچنین اطلاعیه شرکت درخصوص جایگزینی خودرو ثبت نامی به سراتو چرا بخشنامه ای تحویل سراتو به قیمت تاریخ ثبت نامی صادرنمینمایید تاشاید حداقل کارساده ایکه انجام دهید مشتریان شاکی راازاین نارضایتی وظلم واجحاف به حق وحقوق شهروندی که موجب ضرر مالی وروحی مرتفع وازبی اعتباری شرکت بکاهید شماره پذیرش 9058074 وکدهای پیگیری 5981369 و6201291و…که بیپاسخ بوده باتشکر

  3. سلام استدعا دارم به گوش مسئولین ذیربط رسانده وپیگیری فرمایید که شرکت سایپا چرا به تعهدات خودعمل نمیکند تیرماه97 یکدستگاه برلیانس اتومات تحویل مهرماه97 باواریزمبلغ 33میلیون وقرارداد قطعی منعقد وشکواییه دروزارت صنعت ومعدن که طی پرونده 98-16867ان وزارت به حوزه مدیریت فروش سایپا جهت رسیدگی ارسال که بینتیجه آقایان مدیریت جدید شرکت چینی انواع برلیانس کامل راکه شامل تحریم نمیباشد اماده فروش گذاشته وهمچنین اطلاعیه شرکت درخصوص جایگزینی خودرو ثبت نامی به سراتو چرا بخشنامه ای تحویل سراتو به قیمت تاریخ ثبت نامی صادرنمینمایید تاشاید حداقل کارساده ایکه انجام دهید مشتریان شاکی راازاین نارضایتی وظلم واجحاف به حق وحقوق شهروندی که موجب ضرر مالی وروحی مرتفع وازبی اعتباری شرکت بکاهید شماره پذیرش 9058074 وکدهای پیگیری 5981369 و6201291و…که بیپاسخ بوده باتشکر

  4. از ماست که بر ماست
    ما حقمونه.
    ما یه مشت ملت بیشعوریم هرچقدم اذیتمون کنن حقمونه.
    خودمون اجازه میدیم دزدا دست تو جیبمون کنن بعد غرغر هم میکنیم.ماشین منم یه سال تحویل نمیدن. ما ملت خاک بر سریم. درس نمیشه واسمون.
    باز دوباره ثبت نام بزارن همه میرن اسم مینویسن.
    حقمونههههههههههههه

  5. خدایا از دست سایپا به تو شکایت میکنم چون هیچ سازمان و ارگانی جوابگوی بد عهدی سایپا نیست خودت کمکمون کن
    آذر 96 ثبت نام کردم برای تحویل مرداد 97 الان مرداد 98 ماشینم رو نمیده

  6. باعرض سلام همرمدرتارخ 20تیرماه97 یک دستگاه خودرو برلیانس اتومات باواریز مبلغ33میلیون قرارداد قطعی ومشارکت درتولید تحویل مهرماه97 هنوز درخصوص تحویل خودرو درخواستی هیچگونه اقدامی شرکت سایپا انجام نداده ضمنآ شکوایییه دروزارت صنعت ومعدن انجام گرفته که طی شماره پرونده 16867-98وزارت صنعت جهت رسیدگی بهحوزه فروش مدیریتامور مشتریان گروه خودرو سازی سایپا ارسال نموده که هنوز این شرکت هیجگونه درخصوص تحویل اقدامی نگردیده لطفآ اقدام لازم مبذول وحق به حق دار برسد باتشکر

  7. من برج 98/2/8 برای ماشین ساینا 53500000تومان برای خرید نقدی کردم که قرار بوده یک ما ه بدند ولی حالا که 3/22/98هستش هنوز خبری نیست گاشکی بیرون بازار ازاد میخریدم من به این شرکتها اعتماد ندارم

  8. من میگم مشکل خیلی از اینا شمااصحاب رسانه هستید که وظیفه پیگیری و افشاگری و سمجاتتون رو بدزستی اعمال نمی کین
    لعنت خدا بر مسئولین بی عرضه کشور

    کاش اقتصاددانی مثل ترامپ داشتیم درود بر شرافت

  9. سلام خسته نباشید
    لطفا یکی به این بی عدالتی ها رسیدگی کنه مسئولی نیست پس این وزیر صنعت ومعدن چه کار می کنه اقوامش تا دی ثبت نام کردن تصویب کرده بقیه از دی به بعد بهمن واسفند باید حاشیه بازار واریز کنن این انصاف نیست

  10. لعنت خدا و مردم مظلوم بر شما که توانایی اداره کشور رو ندارین تا عده ای علنا دزدی نوین انجام دهند و ملتی دلال و سود جو و بی عار پرورش دهند بخدا قسم عمر شما همچون نوح نیست و که اگر هم باشد اون دنیا اخر باید جوواب پس بدین حروم زاده های بی همه چیز

  11. با سلام. اردیبهشت سال ٩٧ یه حواله کارتکس سوزوکی ویتارا خریدم تحویل مهرماه بود که نمایندگی ایرانخودرو شهریور ماه تماس گرفت و حواله مو از کارتکس خارج وبنامم زد. بعد از ۶ ماه تاخیر در تحویل ماشینم اواخر اسفند بخشنامه جدید تصویب کردندکه باید تبدیل کنید به هایما s7!!!
    حالا منکه یکسال تمام انتظار کشیدم تکلیفم چیست؟!!!
    اگه هایما میخاستم که اونموقع میخریدم و الان یکسال سوار بودم!. ضمنا این اولین ماشین عمرم بوده که میخاستم مستقیم از یه خودرو ساز بخرم!. الان ایرانخودرو دلال قلمدادم کرده و چون ماشینم کارتکس بوده تحویل نمیده!!!

  12. با سلام
    من یک حواله ۹۵ برج ۱۲ داشتم که امروز خودم رفتم نمایندگی و پیگیر شدم گفتن دعوتنامه اومده بیا تکمیل وجه کن . خودتون برید نمایندگی پیگیر باشید . پراید ۱۳۱ به قیمت ۲۲۷۱۰۰۰۰ تومان .

  13. سلام دوستان . پذیرش های سال 94 و 95 کسی براش دعوتنامه اومده؟ امروز نوزده اسفنده ظاهرا سایپا نمیخواد به قولش عمل کنه

  14. سلام کسانی که امسال ماشین گرفتن و حواله اتو خدمت دارن براشون دعوت نامه اومده اگه اومده رفتن نمایندگی چی گفتن .

  15. سلام
    آقا من یه دونه حواله اتو خدمت سال ۹۵ نیمه اول دارم تو سایت چراغ دعوتنامه صادر شده روشنه اما نمایندگی که میرم میگه فعلا خبری نیست
    کسی هست که سال ۹۵ حواله اتو خدمت براش دعوتنامه صادر شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟….

  16. بیخود میکنه سایپای دزد همه ماشینهای اتو خدمت رو هر نفر 100 تا هم که شده باید بده اونم به قیمت قطعی سابق… انقدر میریم جلوی نمایندگی و کارخونه و مجلس که آبروی این دزدهای مال مردم خور بره. چرا دنبال آمریکا و داعش د دشمن میگردید. دشمن توی خونه خودمونه. سایپای کثیف. دروغگوی. دزد.

  17. من امروز اونجا رفتم . فقط جواب سربالا میدن.برا اتوخدمت
    بهشون گفتم -فردا هم میام –

    امروز صلح تمام قراردادها باز شد بغیر از اتوخدمت.

    اگر شخصا به شرکت مراجعه نکنید -حق همیگیمون رو میخورند یه آب هم روش.

    در همین صفحه هم هفته گذشته یه کانال تلگرامی برا اتوخدمت معرفی کردم که متاسفانه اجازه انتشار پیدا نکرده.
    فقط اعتراض

  18. ازیه مسول باوجدان میخوام به من جواب بده یک خودرو آریو اتومات سال نودوپنج باطرح اتوخدمت سایپا به قیمت پنجاه میلیون ثبت نام کردم با قید اینکه به قیمت سال نودو چهار تحویل بدن (توقرارداد قید شده )ازاون سال به بعد هم از سایپا خرید نکرده ام چطوری به حقم برسم یکی جواب بده خواهشا

  19. سلام
    چرا ما خودرو قطعی ثبت نام کردیم و خودرو بهمون تحویل نمیدن و در بازار پر از خودرو هست اگر خودرو هست پس تکلیف ما چیه لطف پیگیری کنید

  20. سلام من پسر خاله ام تو یکی از نمایندگی های سایپا کرمانشاه کار میکنه الان زنگ زدم بهش گفت بخش نامه امده کسانی که امسال یا سال قبل ماشین از سایپا تحویل گرفته باشن نمیتانن از حواله اتو خدمت ماشینی دریافت کنند.

  21. بخشنامه اومده

    منتهی شرط گذاشتن که نباید یک سال گذشته ماشینی گرفته باشه.

    فقط اعتراض جواب میده.

    من که 18 ماه پول ریخته ام بهم ماشین تعلق نمی گیره -چون اردیبشت امسال از شرکت اون موقع که التماسی یوده یه پراید با تحویل فوری خریده ام.

    من که ولشون نمی کنم.

  22. سلام
    دوستان اتو خدمتی بخشنامه جدید اتو خدمت مبنی بر زمان ارسال دعوتنامه و تحویل خودرو ،هر کد ملی یک خودرو با قیمت تیر ماه به نمایندگی ها ارسال شده

  23. سلام
    دوستان اتو خدمتی بخشنامه جدید اتو خدمت مبنی بر زمان ارسال دعوتنامه و تحویل خودرو ،هر کد ملی یک خودرو با قیمت تیر ماه به نمایندگی ها ارسال شده

  24. زنگ زدم کارنشناس اتوخدمت سایپا گفتم تکلیف حواله اتوخدمت که ازسرسید شان گذشته چیه؟ جواب داد اصلا حواله اتوخدمت چیه هست چه شکلیه نمیدانم ماشینه ،پا داره؛ شاخ داره ، نمیدانم اصلا ولش کن بیا فروش فوری تا پراید 52 میلیونی ثبت نام کن ساله دیگه بیا دم کارخونه 104 میلیون برات تمام میشه تحویل بگیر باشه . چشم چشم میام میام میام هی هات زمنه ذلت ذلت دلت

    • سلام
      دوستان اتو خدمتی بخشنامه جدید اتو خدمت مبنی بر زمان ارسال دعوتنامه و تحویل خودرو ،هر کد ملی یک خودرو با قیمت تیر ماه به نمایندگی ها ارسال شده

  25. شکایت.

    شکایت کنید در سازمان بازرسی کل کشور. طرح شکایت در سازمان بازرسی کل کشور رایگانه.
    به سامانه سازمان بازرسی مراجعه کنید و طرح شکایت کنید بصورت اینترنتی. البته شماره136 هم میشه تماس گرفت

    • شکایت به سازمان بازرسی هم فایده نداره
      من شکایت کردم ارجاع دادن به نماینده صمت اونم یه جواب روتین داده و طرح شکایت بایگانی شده

  26. در ایران گرفتن حق باطل است وفقط دروغ رواج یافته است چرا خودروهای طرح اتوخدمت را نمیدهید انصاف ندارید اگر دین نداری……..!!!!!!

    • حواله دران اتو خدمت

      سلام من دیروز زنگ زدم سایپا میگم این چه مسخره بازیه که درآوردین که هرکه امسال ماشین از سایپا خریده باشه حواله اتو خدمت ماشین بهش تعلق نمیگیره میگه آخه تولیداتمون کمه به خاطر اونه شما میتونید برید سودشو بیشتر کنید به 28درصدو یا ماشین بهتون میدیم باقیمت 10درصد زیر حاشیه بازار . تورو خدا بریم کاری کنیم تجمعی یا بریم در کارخانه حرفی بزنیم دارن حقمونو میخورن و قرارداداهارو به نفع خودشون یک طرفه تنظیم میکنن من از شما حواله داران اتو خدمت میپرسم در زمان ثبت نام ویا در قرار داد ها کجای حواله نوشته که در زمان تحویل باید قبلا ماشین از سایپا نخریده باشین. اصلا به ماچه مربوط که تولیدات شما کمه طبق حواله موظف به فرستادن دعوت نامه ودادن ماشین هستین. من که هرکجا بوده رفتم شکایت کردم و حرف زدم یک دست صدا نداره شما ها هم برید اعتراض کنید.

    • سلام دوستان همه باهم بیایدتابرم شکایت کنیم وبریم درشرکت بیاریم گل یامیمیریم یاماشین میگیریم میایم ولی بهترازاینه که بشینیم بهمون زوربگن حقمون بخورن اینااگ بشینیم بیچارمون میکنن 2ساله منتظرماشینیم الانم ب آدم حسابمون نکنن چون اولویت باپیش فروش هاست اصلاماعددی نیستیم براشون برابرجی ۱۸۰تومن ماروخرکردن صدامونم درنمیاد

  27. مرداد ماه پرایدثبت نام کردم تحویلی بهمن ماه97هیچ خبری نشده.به کجاباید شکایت کنیم

    • سلام، تحویل من آذر ماه بوده هنوز فاکتور هم نشده، کسی هست بدونه تا کی رو تحویل دادن؟ یه تیبای سفید بدون آپشن که دیگه اینقدر بازی نداره!

  28. کسانی که راین ولا V5 ثبت نام کردن برای اعتراض دست جمعی پیام منو پاسخ بدن. با هم هماهنگ کنیم بریم جلوی شرکت و اعتراض کنیم. هماهنگی با خبرنگاران صدا و سیما با من.
    من چند هفتست دارم با خبرنگارا صحبت میکنم. میگن چون یک نفر هستی ما نمیتونیم کاری بکنیم. لطفا هماهنگ باشید و دست جمعی برای اعتراض اقدام کنیم.

  29. سلام کجای قراردادنوشته یک دونه بیشترنمیدیم اقاحق گرفتنی پس چرا موقعی که داشتن ورشکست میکردن کسی ماشین نمخرید التماس میکردن وقراردادبستن حالا که پولدارشدن میزنن زیرقراردادمگه الکی حق باماست خودشونم میدونند کوتاه نیایید من یکی که تمام زندگیم روفروختم دادم سایپاتااخرش هستم اگرم دیدم دبه میکنند شکایت میکنم ووکیل میگیرم اینکه نشد تاپول لازم دارند قراردادببندند بگن هرچندتامیخواین ثبت نام کنید تاپول دارشدند بزنند زیرش به امید خداحقمون رومیگیریم یاحق

  30. زنگ زدم 096550 میگه تا چند روز دیگه دعوتنامه میاد و کسایی که امسال از سایپا ماشین گرفتن به اونا تعلق نمیگیره دعوتنامه. کجای قرار داد نوشته کسایی که امسال ماشین تحویل گرفتن نمیتونن از اتو خدمت ماشین تحویل بگیرن این دیگه چه مسخره بازیه.

  31. دوستان دو سوال
    اولا اینکه آیا برای دریافت ماشین نیازی به درخواست خودرو از شرکت هست یا تنها داشتن حواله کفایت میکنه؟؟و دعوتنامه فرستاده میشه؟
    در ثانی تکلیف دارندگان چندحواله چیه؟یه ماشین میدن وبقیه پول ۲۸درصد تمدید میشه؟اصلا اگه کسی قرارداد رو تمدید کنه بهش خودرو اختصاص میدن؟

  32. وقتی به بقیه قراردادها تا دی با قیمت قبل حساب میکنند برای ماهم باید همونطور باشه توی قردادمونم ننوشته که فقط سود میدیم تازه پیش فروش ها ِهم سودمشارکت داره دیگه حالا یکم کمتر طبق ماده چهار قانون حمایت از مصرف کننده باید به همه قیمت قبل بدند

  33. افرادیکه چند تا حواله دارند بزرگترین اشتباهش اینه که فکرکنند قراردادشون باسایر قراردادهافرق میکنه.

    تمام قرارداد بطورکامل بخوانید -هیج کجا صحبتی از سود پول به عنوان عنوان اصلی قرارداد نشده و فقط یه آپشن هستش.

    خودتون رو بازنده ندونید -کل حرف تون این باشه که مفاد قرارداد رو باید اجرا کنید.

  34. سلام من یه حواله اتو خدمت قبلا صلح زدم فکر نکنم دیگه ماشین بهمون بدن کی به کی هر کاری بخوان میکنن

  35. ناراحتی توبرواعتراض کن ده تابت میدن

  36. A shahi:
    سلام من امروز رفتم شرکت (بازاریابی و فروش) قرار شده هر کس که در سال ۹۷ خودرو نخریده باشه فقط یه خودرو با قیمت تیر ۹۷ براش حساب میکنن هرکس هم خودرو نخواد سودپولشونو تا ۲۸ درصد بهش میدن.میدن.گفتند تا چند روز دیگه دعوتنامه ها صادر میشه

    • سلام میشه شماره شرکت رو بگی.؟

    • سلام.برای دریافت یک خودرو اگه کسی قراردادشو به ۲۸درصد مبدل کنه تکلیف چیه؟من ۴تا حواله دارم.یعنی یه دونه بهم میدن و بقیه رو تمدید ۲۸میکنن یا اینکه اینطور نیست و فقط میتونم یا خودرو بگیرم و یا حواله ها رو تمدید ۲۸درصد کنم.مورد بعد اینکه دوستان بفرمایند آیا برا دریافت خودرو باید درخواست بدیم یا اینکه صرفا با داشتن طرح اتوخدمت خودشون دعوتنامه صادر میکنن؟

  37. همه شعاره کسی مرد عمل نیست

  38. سلام به همه دوستان عزیز… ما شهرستانیا اگه نمی تونیم بریم تهران چادر بزنیم جلوی در سایپا یا ایرانخودرو پس اینکارو می تونیم انجام بدیم جلوی نمایندگیها که ثبت نام کردیم و بعنوان واسطه پولمون دادن دست حروم خورا بایستیم و جلوی انها بگیریم اقای روحانی دیروز میگفت بنزین گوشت وغیره…چون ارزانه قچاق میشه به کشورهای دگه خوب خودروهای داخلی قاچاق نمیشن برن کشورهای عراق و سوریه با نصف قیمت به انها میدید پس برای چی قیمت خودروها از سی میلیون تا۱۰۰میلیون رفته بالا تو کشور خودتون بفروشید بهتر میسرفه براتون اقای روحانی

  39. با سلام
    دوستان بخشنامه قبلی مبنی بر تحویل یک خودرو به حواله های اتو خدمت با یک کد ملی حذف شده و کلا از روی سایت برداشتن.و هیچیش معلوم نیست
    در جریان باشید
    حالا باز ساکت بشینین تا بهمون بگن پرچمدار سایپا

  40. سازمان محترم حمایت از مصرف کننده لطفا کم شعار دروغ بگویید درخواست خودرو من 10 ماه شده است آن هم پراید 131؟در دولت اسلامی در روز روشن به راحتی دروغ می گویی.دروغگو دشمن خداست؟

  41. با سلام. بنده در مردادماه سال جاری یک دستگاه خودرو راین وی ۵ در شرکت راین (پرستوی آبی ارگ) نمایندگی مجاز استان گیلان شهر رشت خریداری نمودم. موعد تحویل سی روز پس از ثبت نام و خرید بود که طبق قرارداد شرکت راین می‌بایست آخر شهریور ماه سال 97خودرو را به ما تحویل میداد. اکنون بعد از گشت شش ماه از تاریخ ثبت نام هنوز خودرویی به ما تحویل نداده اند. چهارشنبه هفته گذشته بنده از رشت به تهران، دفتر مرکزی شرکت مذکور مراجعه نمودم و مدیر فروش آقای مقامی به بنده صراحتا اعلام کردند که سه الی چهار روز دیگر خودروی شما تحویل داده می‌شود. که طبق گفته ایشان می‌بایست دیروز یا امروز خودرو به اینجانب تحویل داده می‌شد که این اتفاق نیفتاد و نه تنها ماشین بنده را تحویل ندادند حتی جواب تماس ها و پیام‌های من را هم نمی‌دهند. امروز بنده با هزار زور و زحمت شماره همراه مدیر فروش این شرکت جناب آقای مقامی را پیدا کرده ام و وقتی به ایشان پیام دادم و گفتم که اگر تا شنبه خودروی بنده را تحویل ندهید من مجددا به تهران آمده و بست جلوی درب شرکت به صورت شبانه روزی می‌نشینم و همانجا چادر زده و اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها را جهت تهیه گزارش و فیلمبرداری خبر میکنم. کهمتاسفانه با واکنش بسیار زشت ایشان مواجه شدم. مدیر فروش شرکت راین شماره بنده را در لیست سیاه قرار داده و حساب کاربری من را مسدود(بلاک) کرده اند.
    لازم به ذکر است خودروی مذکور مدت بیش از سه ماه است که در پارکینگ نمایندگی رشت وجود دارد و سند و شاسی به نام بنده خورده، اما بازهم شرکت راین از پلاک کردن و تحویل ماشین طفره می‌روند و دلیل این کار را نمی‌دانم.
    علی ای حال بنده روز یکشنبه به تهران و دفتر این شرکت مراجعه مینمایم و از خبرگزاری ها و خبرنگاران زحمت کش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که همیشه حامی ملت و صدای مردم بوده است خواهش و تقاضا دارم جهت تهیه گزارش و رسیدگی به این ماجرا که فقط مختص حقیر نیست و هزاران نفر در سرتاسر ایران دارای چنین مشکلی هستند، اقدام فرمایند.
    پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم.
    همچنین بنده میتوانم فایل صوتی صدای ضبط شده ای که برای آقای مقامی ارسال کرده ام را برایتان بفرستم تا خودتان ملاحظه بفرمایید که کوچکترین توهینی بنده به ایشان و شرکت مذکور ننمودم ولی ایشان در کمال بی ادبی بنده را مسدود کردند.

  42. سلام یه حواله اتوخدمت خریداری کردیم الان ۲ساله منتظردعوت نامه هستیم شماروزاول قول دادید که بدازیک سال خودروتحویل بدیدواونم به قیمت قبل ینی ۱۹میلیون الان شد۲سال زنگ میزنیم میگن فعلا دعوت نامه نیومده اگرم بیادباقیمت روزدعوت نامه میاد این خداخوشش نمیادمسئولین پس کجان چراوعده سرخرمان میدن چرااون موقع خوب بود تحویل میگرفتن حالادیگه کارشون راه افتاده دیگه ماروفراموش کردن خواهشن فکری برای اتوخدمتی های بیچاره بکنیداین رسم مردونگی نیست که بخوایدیه قوطی بی ارزش به قیمت روزتحویل بدین اگ اون موقع میدونستیم بایدبرای یه قوطی ۴۵میلیون بدیم غلط میکردیم ولی ثبت نام نمیکردیم باجون کندن پول درمیادبدازکجابیاریم تابتونیم یه قوطی کبریت با۴۵میلیون بخریم درصورتی که گفتن مشمول افزایش قیمت نمیباشن خواهش میکنم حداقل به قولتون درباره ای قیمت پایه بندباشید

  43. واقعا عجب روی دارن اینا هنوز ماشینا که 8ماهه پیش فروش کردن تحویل ندادن بعد میان فروش فوری میزنن اخه حروم زاده ها اول ماشینای پیش فروشتو تحویل بده بعدهر گوی میخواهید بخورید بخورید.

    • سلام یه حواله اتوخدمت خریداری کردیم الان ۲ساله منتظردعوت نامه هستیم شماروزاول قول دادید که بدازیک سال خودروتحویل بدیدواونم به قیمت قبل ینی ۱۹میلیون الان شد۲سال زنگ میزنیم میگن فعلا دعوت نامه نیومده اگرم بیادباقیمت روزدعوت نامه میاد این خداخوشش نمیادمسئولین پس کجان چراوعده سرخرمان میدن چرااون موقع خوب بود تحویل میگرفتن حالادیگه کارشون راه افتاده دیگه ماروفراموش کردن خواهشن فکری برای اتوخدمتی های بیچاره بکنیداین رسم مردونگی نیست که بخوایدیه قوطی بی ارزش به قیمت روزتحویل بدین اگ اون موقع میدونستیم بایدبرای یه قوطی ۴۵میلیون بدیم غلط میکردیم ولی ثبت نام نمیکردیم باجون کندن پول درمیادبدازکجابیاریم تابتونیم یه قوطی کبریت با۴۵میلیون بخریم درصورتی که گفتن مشمول افزایش قیمت نمیباشن خواهش میکنم حداقل به قولتون درباره ای قیمت پایه بندباشید

  44. اینا چرا انقدر رو دارن ؟
    با چه رویی میخان فردا فروش با تحویل 30 روزه بزارن وقتی ماشین من که تحئیل مهر بوده ، هنوز تحویل ندادن .
    زنگ زدم صدای مشتری میگه که این تحویل 30 روزه ها از مازاد تولیدمونه . میگم چه مازادی مال من تحویل مهر بوده ندارین بدین . بعد اینا مازاد تولیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  45. اینا زبون خوش سرشون نمیشه فقط باید زور بالا سرشون باشه ک این مسئوبین همشون دستشون تو یه کاسه هست ما باید بفکر خودمون باشیم همه بیاید بریم جلو سایپا یس بشیینیم تا حقمونو بدن دوسال دولمون دستشونه همه باهم بلند شید تا کی باید بزنن تو سرمون و صدامون درنیاد ؟؟؟؟

  46. اخه این چه وعضیه واسه اتوخدمتیا درست کردن الان هفت ماهه از موعد تحویلش گذشته حتی دعوتنامه هم نفرستادن دیگه دارن شورشو درمیارن خدا لعنتشون کنه یه ساله بی ماشینم

  47. سلام اخه این چه اوضاعیه واسه اتوخدمتیا درست کنن الان 7 ماهه از موحد تحویل حوالم گذشته . قرار بود 25 این ماه بخش نامه اتوخدمت بیاد هنوز کاری نکردن خدا لعنتشون کنه.هربارم زنگ میزنیم جواب درست نمیدن

  48. دوستان اتوخدمتی دقت کنند شدیدا داره حقشون ضایع میشه خصوصا کسانی که بیشتر لز یک حواله دارند. بیشتر از یک حواله رو ۶ماهه تا ۱۸ ماهه با پرداختهای سود یک ماهه و سه ماهه تمدید میکنند بعد به قیمت روز تحویل میدن این یعنی زورگویی و اجحاف در حق ما . پراکنده کاری فایده نداره باید قانونمند و در قالب تجمعات اعتراضمون رو اعلام کنیم

  49. سلام اقااگراعتراض نکنیم حقمون رومیخورند یدونه ماشین میدن بقیشم میخورند اون روز که پولهارومیگرفتند چرانگفتند ی دونه بیشتر نمیدیم اقاهماهنگ کنید برای اعتراض

    • اعتراض به عدم تحویل به موقع خودروهای تارخ گذشته و تکمیل وجه شده و …. و پیش فروش فوری ایران خودرو و سایپا و فروش آزاد خودرو در بازار توسط خودروسازها
      فردا
      سه شنبه
      30/11/97
      روبروی وزارت صمت
      خیابان استاد نجات الهی
      ساعت 10 صبح
      لطفا اطلاع رسانی کنید

  50. یقین بدانید که یک روزی به دست همین مردم به بدترین شکل ممکن به درک واصل خواهید شد. شماها باعث بدبینی مردم به نظام شده اید از خون شهدا و امام شهدا خجالت بکشید و خودروهای دپو شده در انبارها را تحویل دهید

  51. ن مشکل از سایپاست ن مشکل از دولت بخدا بقران خود ما هستیم ک باعث میشیم پراید برسه به ۵۰ میلیون .
    نخرید ملت نخرید تو رو به مقدساتتوو تورو به هرچی میپرستین نخرین

  52. دوستان
    برای اتو خدمت بدینصورت تصمیم گرفتند:

    فقط یک ماشین -به کسی که از ابتدای امسال ماشین تحوبل نگرفته باشد.البته با نرخ قبلی.

    دعوتنامه از یک عدد به بالا -فقط سود پول -و تمدید قرارداد با نرخ 28 درصد -قیمت ماشین هم با نرخ آینده.

    من که خودم به عنوان اعتراض شنبه به شرکت اصلی سایپا در جاده قدیم میرم.

    اگر بدنبال حق خود هستید -فقط اعتراض و مراجعه دست جمعی تاثیرگذار است.

    • از کجا شنیدی چرا گاف میزنی سایپا به مشتریان اتو خدمت نارو زد

    • نمایندگی قزوین در خصوص اتو خدمت اعلام می کنه که هنوز خبری نیست

      شما از جای موثق اطلاع دارید که شرایط رو اعلام کرده ؟

    • سلام خسته نباشید.من یه دونه فیش اتوخدمت دارم به عمر پدرم ماشین تحویل نگرفتیم.این فیش و از تبلیغات دیوار خریدم و سرم کلاه گذاشتن من نفر دوم هستم از اون کسی که خریدم گفت نهایتش تابرج 8تحویل میدن.الان اونم زیر بار نمیره شرکت سایپا هم جواب منو نمیده خدا میدونه گیر کردم چیکار کنم.سخته باهزارتابدبختی خداخودت شاهدبودی پول و جور کنی بعد ببینی اینجوریه

  53. واقعا دموشون گرم سایپا و ایران خودرو مردنواقعا مردن این ملت حقشه اینطوری بشه دستشونو میبوسم اها خبر جدید سایپا پیش فروش گذاشته برید بخرید ولی مواظب باشید سروکله همو نشکنید هنگام ثبت نام کردن برید ها زود تموم میشه .

  54. دوستان که آبان موعد دعوتنامشان برای تیبا دو بوده چقدر برای تکمیل وجه پرداخت کرده اند ظاهرا مبالغ در نمایندگیها متفاوت بوده با تشکر

  55. واقعا متاسفم برای مدیران بی کفایتی که بجز کلاهبرداری از مردم کار دیگه ای یاد نگرفتن هرچند که از ماست که بر ماست

  56. سلام منم حواله اتو خدمت خریدم تاریخ تحویل خودرو 6ماه گذشته هرچی زنگ میزنم به نمایندگی جواب درستی نمیدن و میگن فعلا برای اتو خدمت تصمیمی نگرفتن باید صبر کنید لطفا اگر کسی خبر جدیدی داره به منم بگه

  57. در تیر 97 جهت سمند با تحویل مهرماه نقدا” ثبت نام کردم ولی تا امروز97/11/17 خبری نیست که نیست

  58. من هم متآسفنه بنده هم خودرو کوییک ثبت نام کردم تحویلش مرداد ماه بوده که خبری نشد وپس از پی گیری از نمایندگی که ثبت نام کرده بودم با کمال ارامش میگن هیچ خبری نیست واقعا جالبه به خدا نا مسلمانها من ماشین زیر پامو فروختم این درسته

  59. با سلام بند اول تیر 97 برلیانس اچ 330موتور جدید اتوماتیک با پیش پرداخت 28 میلیونی ثبت نام کردم در قرار داد موعد تکمیل وجوه مهر 97 بوده وموعد تحویل خودرو ابان ماه 97 چند بار مراجعه کردم ولی متاسفانه جوابی ندادن در واقع جوابی ندارن بمردم بدن چون دزدی ها شون مشخصه شده اول میگن اونایکه قیمت قطعی ثبت نام کردم با همون قیمت تحویل میدیم ولی در واقع اصلا پیش فروش قطعی نداشتن . تازه تحریم ها همن نیمه دوم سال شروع شده ومطمنا خودروسازان خریدهای قطغاتشون از قطعه سازان و همچنین قطعات مونتاژ وارداتی رو تامین کرده اند ولی این وسط اقایون دزد ها می خواهند با قیمت وارز ازاد بحساب خوشون بمردم تحویل بدن . حالا که وزیر صنعت هم گفته باید پیش فروشها ی خودرو تا بهمن با همون قیمت قبلی ماشینو به ثبت نام کنند گان تحویل بدن این دزد ها هیچ کاری نمی کنن . ایا کسی تونستهبعداز این گفته وزیر خودرو با همون قیمت قبل تحویل بگیره؟

  60. با سلام بند اول تیر 97 برلیانس اچ 330موتور جدید اتوماتیک با پیش پرداخت 28 میلیونی ثبت نام کردم در قرار داد موعد تکمیل وجوه مهر 97 بوده وموعد تحویل خودرو ابان ماه 97 چند بار مراجعه کردم ولی متاسفانه جوابی ندادن در واقع جوابی ندارن بمردم بدن چون دزدی ها شون مشخصه شده اول میگن اونایکه قیمت قطعی ثبت نام کردم با همون قیمت تحویل میدیم ولی در واقع اصلا پیش فروش قطعی نداشتن . تازه تحریم ها همن نیمه دوم سال شروع شده ومطمنا خودروسازان خریدهای قطغاتشون از قطعه سازان و همچنین قطعات مونتاژ وارداتی رو تامین کرده اند ولی این وسط اقایون دزد ها می خواهند با قیمت وارز ازاد بحساب خوشون بمردم تحویل بدن . حالا که وزیر صنعت هم گفته باید پیش فروشها ی خودرو تا بهمن با همون قیمت قبلی ماشینو به ثبت نام کنند گان تحویل بدن این دزد ها هیچ کاری نمی کنن . ایا کسی تونستهبعداز این گفته وزیر خودرو با همون قیمت قبل تحویل بگیره؟

  61. منم از کسی که اتوخدمت میفروخت یکی با دو نیم میلیون اضافه ازش خریدم اما چند ماهه که هیچ خبری نیست . اصلا انگار نه انگار که طرحی به اسم اتوخدمت دارن این سایپا

  62. اینهاظالم هستند ظالم که شاخ وگوش ندارد تو روز روشن پول زور میگیرن ماهم کارگریم زورمان به جایی نمیرسد.اصلا اتو خدمت کیلویی چند پولمان وخوردن رفت.

  63. سلام کسایی که حواله اتو خدمت دارن جز افزایش قیمت محسوب میشن یا نه ؟و اینکه کی دعوت نامه ها صادر میشه؟

  64. دوستان طرح اتوخدمت سرمان کلاه رفته اینها ماشین نمیدن من7ماه از سررسید حواله ام گذشته .نمایندگی میگه خبری نیست کسی هم جوابمان را نمیدهد خداوند ازشان نگذرد

  65. سلام اگر کسی خبر داره از طرح اتو خدمت خبر بده چه خاکی تو سرمون بریزیم چرا دعوت نامه نمیاد این چه وضعی هست که برای مردم درست کردن

  66. تورا بخدا بیاید برای اتو خدمت ها شکایت کنیم موعد تحویل ماشین من 7 ماهه میگذره هیچکس هم پاسخگو نیست

  67. من درسال94 یک دستگاه سراتو در طرح اتوخدمت سایپا بصورت قیمت قطعی خریداری کردیم اما اکنون دعوتنامه صادرنشده چطوری پیگیری کنم

  68. من درسال94 یک دستگاه سراتو در طرح اتوخدمت سایپا بصورت قیمت قطعی خریداری کردیم اما اکنون دعوتنامه صادرنشده چطوری پیگیری کنم

  69. من حواله اتو خدمت برای سال 95 دارم هنوز خبری نشده چکار کنم میخوام بفروشم اجازه صلح هم نمیدن گفتن قانون جدیده از 11بهمن 97 به بعد قابل صلح نیست.دوسال هم بیشتر شده ثبت نام کردم.
    چکار کنم؟

  70. باید همه درمورد اتو خدمت به صنعت ومعدن شکایت کنیم راهش همینه

  71. قرار بوده آبان ماشین تحویل بدهند، الان ک پی گیری می کنم ، میکنم میگن میره برای بعد عید .تازه هنوزم دعوت نامه نیومده…اصلا تکلیف مشخص کنند، بفهمیم باید چه خاکی تو سرم بریزم.
    ر … غاصب…

  72. برج 3 97 پراید ثبت نام کردم تا الان خبری نیست خاک تو سرتون با این ماشین دادنتون

  73. ۱۳مرداد۹۷تکمیل وجه کوییک اتومات پلاس ثبت نامی پارسال راواریزکردم تاامروز۹بهمن۹۷تحویل نداده اندودرپاسخ پیگیری از۹۶۵۵۰میگویندبروییدتیبا تحویل بگیرید.اینهم کلاهبرداری درروزروشن ازسایپا نامطمئن .نامطمئن سایپا عدم اطمینان ونامطئن وخیانت به مشتری شعارسایپا خیانت به ملت

  74. بنده تکمیل وجه دعوتنامه کوییک پلاس اتومات را۱۳مرداد۹۷ واریزکردم ولی تاالان خودروی من راتحویل نداده اندوقتی به شماره ۰۹۶۵۵۰جهت پیگیری زنگ میزنم میگویندبرویدخودروی جایگزین تیبا یاساینا بگیریدوجالب اینکه هفته گذشته مزایده اینترنتی خودروی سایپا بودکه اغلب ماشینها کوییک پلاس اتومات بودند.جناب نواب این مطلب رابخوان وبعدا بردرست کرداری سازمانت تاکید کن.کلاه برداری درروزروشن چطوری میشود ای مدعی؟پشت میزنشستن وشعاردادن راتمام کن.لااقل ازدهه فجرخجالت بکشید.آیا آرمان امام راحل این بود که امثال شما فرصت طلبی کنند.به والله نه. به خدا نه.لااقل به فکرمردم باشید.وبه مابی احترامی نکنید.گوببک دربازار۷۰میلیون تومان است سایناوتیبا چه؟برادرمن تیبا وساینا دوست ندارم .ازبهمن ۰۹۶تاالان منتظرم وماشین ثبت نامی خودم را میخواهم.والسلام

  75. تیر ماه سمند ال ایکس ثبت نام کردم با تحویل آذر ماه . همون موقع کل پولشو پرداخت کردم ولی هنوز که هنوزه خبری از تحویل این ماشین نیست.

  76. شهریور 97 به پراید ثبت نام کردم هنوز ندادند این چه وضعشه اگر میدونستم ایطوری میشه کلا مردم را مسخره کردند و ما هم نشستیم هیچی نمیگیم حقمونه

  77. شهریور 97 به پراید ثبت نام کردم هنوز ندادند این چه وضعشه اگر میدونستم ایطوری میشه خب میرفتم نقد میگرفتم کلا مردم را مسخره کردند و ما هم نشستیم هیچی نمیگیم حقمونه

  78. سلام اینجانب 5 مورد اتوخدمت با موعد تحویل یکساله ثبت نام کردم که هر 5 مورد 5الی 6ماه از موعد تحویلشون گذشته خواستم بدونم چه موقع اینا راتحویل میدن ؟ ضمنا آیا افزایش قیمت شامل اتو خدمت میشود یا نه چون زمان تحویل اینا گذشته شرکت خودش مقصر که دعوتنامه نفرستاده ممنون میشم لطفا پاسخ بنده رابدین تا قانع شوم.

  79. سایپاکه قراربودماشین بنده راآبان ماه تحویل بده نداده هیچ بلکه بابدعهدی وگران کردن خودرو سودمشارکت که هیچ بایدیه مبلغ اضافه تربدیم که این اصل حقه بازی است

  80. شرکت سایپا وایران خودرو با این عمل شون واقعا اعتماد مردم نسبت به خودشون از بین بردن

  81. این شرکت سایپا و ایرانخودرو واقعا در حق مردم دارن خیانت میکنن مردم اگه بخان دوباره هزینه اضافی پرداخت کنند خب بهتر نبود از همون اول بقد بخرن خیلی بهتر بود

  82. خدالعنتشون کنه….

  83. سلام به همگی دوستان من یه حواله تیبا دودو میلیون بیشتر از دامادمون خریدم که برام از بیرون کمتر در بیاد ماشین تحویل آبان بود اون موقع قیمتش سی و صد بود رفتم نمایندگی میگه قابل انتقال نیست ماشینو که تحویل ندادن هیچی الان میگن سیو نهو صد هنوز که تحویل ندادن هیچ اینکه تو این مملکت همه فکر اینن که سر مردم کلاه بزارن هیچی رفتم انصراف بدمم میگن پولتو دوماه دیگه شاید بدیم یا امام زمان فقط تو میتونی به داد ما برسی هیچکسی به ما کمک نمیکنه چون اینا همه باهمنو همه سود میبرنو از پول بدشون نمیاد شیش بهمن صبح ساعت نه همه بیاید جلوی سازمان فروش سایپا بیاید حقتونو بگیرید

  84. دراخبار گفتن ماشین هایی که موعد تحویلشون ازشهریور تا دی هست ۳۰ درصد افزایش نرخ میگیرن در حالی که پژو۲۰۷ موعدشهریور که امروز دعوتنامش صادرشده ۷۰ درصد افزایش نرخ گرفته!! طبق کدام مجوز؟؟ ضمنا سودمشارکت هم با کلاهبرداری تمام محاسبه شده ..چون از موعدتحویل که شهریور بوده تا امروز علاوه بر سودمشارکت جریمه تاخیر هم باید محاسبه بشه ..هوشیار باشید دوستان

    • سلام بی شرفا من 27/5/1397یه پراید ثبت نام کردم خجالت نمیکشین بعد شش ماه میگین به نرخ بازار حساب میکن به ولله که خیلی بی شرفین لعنت خدا بر شما

  85. سلام و عرض ادب
    دوستان من هم مثله اکثر خریداران پیش فروش آبان ماه باید تحویل می گرفتم اما اگر قرار باشه 5درصد پایین تر از بازار بفروشند همه باهم باید انصراف دهیم نصف پول مارا مردادماه ازما گرفتند و قطه خریدند انزمان هم دولت دولار4200 به خودرو سازان داد الان مردم باید جور انها را بکشند نه به خودرو سازان بد قول اخرین راهه.

  86. سلام به همه دوستان بدبخت مثل خودم
    این حرف رو به اونایی میگم که میگن تحویل خودروشون مهر یا ابان بوده و به تاخیر افتاده و الان ناراضی اند .
    اگه به من نگاه کنید چی میگید ؟
    خودروی من پارس تندر تحویل مرداد بود و 48 میلیون تومن پولش بود . الان نه تنها بهمن ماه شده بلکه قیمتش هم شده 84 میلیون تومن .
    به نظرتون من چه خاکی تو سرم کنم ؟

  87. سازمان به ظاهر محترم حمایت از مصرف کننده ما باید دردمان رو به کی بگیم . آخه بی انصافا ما که تحویل آبان آریو هستیم گناهان چیه که خودرو ساز اون موقع ماشیناشو احتکار کرده الان که گران شده یهودی دعوتنامه صادر کرده . مگه نمیگن مملکت اسلامی مگه داریم مگه میشه یه شبه ۳۲ میلیون یه ماشین چینی گران باشه واقعا که نهایت پررویی . حضر کن زینهار از اتفاق دشمن عاجز @ که چون پیوسته گردد مور باهم ما گردد

  88. خدا شما رو لعنت کند که دارید ملت را می دوشید مشکلات خودرو ساز به مردم چه ربطی دارد اگر عرضه ندارید بیخود می کنید پیش فروش می کنید . تا کی می خواهد مردم را مسخره خودتون کنید . بسه دیگه همتون با پارتی مسئول شدید و با داشتن علم به این جایگاه ها نرسید شما بعد از انقلاب برای خودروی کشور چکار کردید کدام محصولتون ساخت ایرانی به غیر قیافه خودرو که بچه مدرسه ها نیز می تونند اینکار را بکنند شک دارید مسابقه بزارید تا چشماتون از کاسه در بیاد ببنید که چه قدر بی غرضه و بی لیاقت هستید

  89. اسب تازی شده مجروح به زیر پالان طوق زرین همه بر گردن خر میبینم.
    دوستان با خرید نکردن هر محصولی میتوانیم قیمت را پایین بیاوریم.

  90. مردادماه برلیانس نوشتم به مبلغ 43600بعد بازار ازادش بود50تومن تحویل آبان بود الان بهمن هنوز حتی دعوتنامه نیومده بابا مسولین بخدا ظلمه یعنی من الان باید 22تومنم بذارم رو قیمت ماشینم تا بشه به قیمت روز یه مشت بیسواد شدن کاردان مملکت بیچاره مردم هیچ کس به صداشو و اعتراضاتشون اهمیت نمیدن باید قضایی شکایت کرد و میکنم الان حتی با 50تومنم نمیتونم بازار تزادم بخرم ماشینمو واس مبارزه با بازار بازهم روپول مردم حساب باز کردن تمام کارهای خودروسازان از پیش تعیین شده و با برنامه ریزی قبلی بوده سازمان حمایتم پشت هموناس بالاخره کسر بودجه باید از یه جا دربیاد پس چه بهتر از جیب مردم مگه این نیس که تو قانون حمایت از مصرف کنندگان ماده 4 باید قیمت خودرو با قیمت روز تحولی مندج باشد منکه تحویلم ابان بود 43600تومن بود اون موقعه اللن بهمنه باید 64تومن بدم این یعنی قانون شکنی خودشون قانون وزن میکنن و میزنن زیرش مردم همتون اگه وحدت داشته باشید همه انصراف بدید بخداخسته شدیم ازاین همه دروغ و فیلم بازی کردن اینا

  91. با سلام به مردم معترض منم جزو اعتراض کنندگانم قرار شده دعوتنامه ماه آبان بیاد برای تکمیل وجه ولی ٣روزه دعوتنامه برام امده آریو ثبت نام کردم قیمتش ۶٣ بود تقریبا با این قیمت زورم میرسید تکمل وجه کنم الان شده بای ٩۴ میلیون زورم نمیرسه برای تکمیل وجه الان قیمت آریو زیر ٩٠ میلیونه تازه ٨ماه پولت بخوابه بعد بیای ماشین رو بدیش چند میلیون زیر قیمت اقا اصلا نخواستیم پولمانو به نرخ دلار روز پس بدین

  92. سلام .سازمان محترم حمایت از تولید کننده نه مصرف کننده واقعا تا کی می خواهید به مردم دروغ بگویید وقتی من در مردادماه 97 چانگان ثبت نام کردم همکارم هم یک روز قبل از من ثبت نام نمود همکارم شد تحویل مهر ماه من شدم تحویل ابان ماه در قراردادنوشته شده تحویل هفته اخر ابان .دو ماه هم تاخیر کردند درماه گذسته به همکارم دعوتنامه آمد با مبلغ قبلی 75 میلیون با کسر سود و ضرر دو ماه پول واریز کند او هم واریز کرد اما برای من دو روز پیبش زنگ زدن رفتم گفتند 5درصد زیر قیمت بازار باید واریز کنی اگر نمی خواهید انصراف بدهیدمن هم نوشتم به قیمت ابان باید تحویل گردد با یک روز من باید 45 میلیون اضافی بپردازم واقعا مردم چکار کنند .چه کسی به داد مردم خواهد رسید.

    • هیچ کس حوابگو.نیست اینها دروغ میگویند بخدا عین کلاهبرداری است ازمردم متاسفانه کسی نیست بداد مردم برسه هرکس هرطور دوست داره انجام میداده کجاست نماینده مدعی العموم . پس چرا داد قوه قضائیه درنماید ایا این همه حرم و.کلاهبرداری خودروسازان کافی نیست . اینها خودرو های ثبت نامی را تحویل ندادن تا قیمت بره بالا بعدا . این را همه متوجه هستن .

  93. باسلام به شما مردم عزیز این 2 قول خودرو سازی تا می توانند مردم را میچاپند و قیمت ها را می برن بالا اما وقتی حرف کیفییت وآ پشن می شود لال می شوند تمامی تقصیر ها هم بر سر گمرک و قطعه ساز می افتد، بایستی سپاه پاسداران وارد عمل شود تا به رسیدگی برسیم

  94. سلام.پراید 96 خودم رو به خاطرثبت نام پیش فروش برلیانس230فروختم 21میلیون.3هفته بعد پرایدشد40میلیون که من 20 میلیون ضرر کردم.25 میلیون هم وام کالا گرفتم که سودش میوفته 24%.قیمت تمام شده برلیانس تقریبا45 میلیون بود، یعنی من باید24میلیون می دادم و ماشینم رو تحویل می گرفتم، الان مسلمونا دارن میگن بایدبه جای 24 میلیون،45 میلیون بدی.
    خب سوال تست هوش: حالا ببینین این برلیانس برا من چند در میاد؟
    21 میلیون دادم ثبت نام کردم
    20 میلیون هم ضرر فروش پرایدم
    10میلیون سودوامی که برداشتم
    45 میلیونم الان اینا میخوان
    آفرین به همه یک برلیانس 40 میلیونی تقریبا 100 میلیون در میاد
    فقط خدا باید به دادمون برسه و تنها امیدم ورود رهبری است.
    به خدا اگه میتونستم از ایران می رفتم اما حیف …
    جای شهدا خالی، پاشین ببینین چه خبره

  95. دوستان همه از طریق سایت حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سایپا شکایت کنیم.. حتی شما دوست عزیز که 1 ماه از موعد مقرر تحویل ماشینتون گذشته.. تا کسانی که خیلی بیشتر گذشته.. لطفا متحد باشیم.. تلفنی هم میشه.. یجایی اقدام کنیم.. تا به ریش ملت نخندن..
    ازین لینک میتونید ببینید چطور شکایت خودتون رو به چند روش ثبت کنید
    http://cppo.mimt.gov.ir/general_content/287138-راهنمای-دریافت-رسیدگی-به-شکایات-مردمی-پیرامون-کالا-خدمات.html?t=محتوای-عمومی

  96. دیگر حامی تولید داخل نیستم

    با سلام بنده به جهت حمایت از تولید داخل در روز 23 فروردین ماه 1397 پیش خرید خودرو از ایران خودرو محصولات قابل عرضه با قیمت ارسال دعوتنامه قیمت روز با موعد تحویل مهرماه1397 نموده ام ولی تا الان که 24 دی ماه می باشد خبری از ارسال دعوتنامه ویا تحویل خودرو نیست ، نمی دانستم ایران خودرو مشتریان رانقره داغ کرده و قیمت ها را نجومی خواهد کرد مشتریان حتما” ارزش روز ودیعه و نحوه ی محاسبه ودیعه و سود مشارکت و جریمه تاخیر وتخفیف و هدیه خرید کالای ایرانی ازایران خودرو دریافت نمایند به امید بیداری مسئولان و پیگیری اثر بخش آنان انشااله

  97. اسفند 96 از ایران خودرو ماشین ثبت نام کردم تحویل شهریور که هنوز هیچ چیز معلوم نیس
    آیا تاوان قصور در تحویل خودرو را من باید با 23 میلیون تومان بپردازم؟؟؟؟!!!!!
    بابا مگه از روز مرگتون نمیترسید؟!!!!
    حق الناسه هااااااااا یه نفر و دونفر هم نیست هرچند که این چیزا حالیتون نمیشه

  98. من تیبا دو ثبت نام کردم تحویلش اذر بود طبق معمول خبری نشد.اقایون به اصطلاح مدیر کجا از حق مصرف کننده حمایت کردید با بالا بردن 9 ملیون برای خرید یه ماشین فکستنی اجباری کجای دنیا اینجوریه .واقعا خودتون از کاراتون خجالت نمیکشید انقد ماشین تحویل ندادین که قیمت ها بالا بره بعد چندتومن بیارید بایین بگید خب ارزون شد گناه ما چیه باید تاوان بی عرضگی مسعولین بدیم.واققققققققققعا دستتوووون درد نکنه که از حق مصرف کننده حمایت میکنید ایشالا پول های اضافی که میگیرد از مردمو برا خرجای دوا دکتر هزینه شه.مردم بخودتوووون بیاد همه خسته شدن دیگه

    • من تیبا۲ ثبت نام کردم۰تحویلش آبان بود.دعوت نامه هنوز نیومده.اگه بخان با قیمت جدید بدن اصلا نمیتونم پولشو جور کنم نمیدونم چیکار کنم

  99. من مرداد ثبت نام کردم دعوت نامه هم ابان بوده !!!! هنوز خبری نیست ….. من ب قیمت قبل ثبت نام کرده بودم … الان از کجا ۲۰ میلیون اضافی بیارم بدم 😳😳😳😳والا ندارم

  100. من دویست وشش تیپ دو پیش فروش قطعی ثبت نام کردم کل وجه قرارداد رو هم پرداخت کردم طبق قرار داد تحویل آبان 97 بود اما الان اواخر دی ماه 97 است و خبری از تحویل نیست

  101. هیج کسی حق اعتراض نداره، من خودم تیبا خریدم حالا میگن باید پول اضافی بدیم، و میدیم و خواهیم داد، و همه فقط حرف میزنیم، حرف مفت، حرف بیخود، هیچ کس نتونسته با حرف مفت زدن حق خودشو بگیره، ما هم نمیتونیم، ما باید همچین مسئولایی داشته باشیم چون لیاقتمون همینه

  102. دوستان همه از طریق سایت حمایت از حقوق مصرفکنندگان از سایپا شکایت کنیم.. حتی شما دوست عزیز که 1 ماه از موعد مقرر تحویل ماشینتون گذشته.. تا کسانی که خیلی بیشتر گذشته.. لطفا متحد باشیم.. تلفنی هم میشه.. یجایی اقدام کنیم.. تا به ریش ملت نخندن..
    ازین لینک میتونید ببینید چطور شکایت خودتون رو به چند روش ثبت کنید

    http://cppo.mimt.gov.ir/general_content/287138-راهنمای-دریافت-رسیدگی-به-شکایات-مردمی-پیرامون-کالا-خدمات.html?t=محتوای-عمومی

  103. سلام
    موعد تحویل پراید من آبان ماه بود
    ولی تا به امروز خبری از دعوت نامه نیست
    حالا بخوان تحویل بدن با چه قیمتی میدن؟
    قیمت جدید یا قدیم؟

  104. با عرض سلام بنده در شرایط پیش فروش قطعی تیر ماه 97 پژو slx ثبت نام کردم و کل مبلغ پول را طی دو مرحله واریز کردم تحویل ماشین هم مهر 97 بود بندده 25 مهر با اداره فروش تماس گرفنم گفتند 5 روز تا تحویل ماشین باقی مانده مگه عجله داری من با خنده گفتم انشاالله از اول آبان ماه از من به علت دیر کرد عذر خواهی می کنید و تلفن رو قطع کردم الان سه ماهه از موعد تحویل گذشته و هیچ خبری نیست دو الی سه بار هم حضوری رفتم که اصلا تو اداره فروش سگ صاحبشو نمشناسه و بعد از کلی جرو و بحث گفتند مسئله تحریمه آخه خودرو سازی از مرداد ماه 97 تو لیست تحریم رفته چه ربطی داره من می خواستم بدانم که معاونت فروش خان کرمی … این موارد راندانسته اقدام به پیش فروش قطعی کرده است لطفا” مسئولین … رسیدگی کنند

  105. هر بلایی این خودرو سازها سرمون بیارن حقمونه. اگه یه مدت دندون رو جگر بذاریم و ازشون نخریم حساب کار دستشون میاد.

  106. با سلام
    شرکت سایپا باید خجالت بکشه این همه مردم مشکل اقتصادی اونوقت باید التماس بکنه واسه تحویل خودروی که ثبت نام کرده. من که بردا میرم انصراف میدم ….الان یه نقدی بگیرم خیلی بصرفه….دیگه خسته شدم والا

  107. از شرکت سایپا بهم زنگ زدن بابت شکایتی که کرده بودم/گفتم شما قراربوده آبان ماه برام دعوت نامه صادر کنین .که نکردین /حالا دو ماهه که گذشته .حال که قراره قیمت افزایش پیدا بکنه .قرار به چه قیمته ؟؟؟
    میگه به قیمت روز
    گفتم شما دعوتنامه منو که ماله دو ماه پیش بوده صادر نکردین ،میخواین بهده افزایش قیمت صادر کنین؟؟؟
    میگم تو قرارداد نوشته مابغی قیمت خودرو در زمانم صدور دعوت نامه .دعوت نامم ماله آبانه و باید به قیمت آبان باشه
    میگه نه /قیمت روزه و تمام
    شرکت سایپا کلاه بردار بزرگ
    همه انصراف بدیم تا پدرشون در بیاد
    که اینقدر به مردم خیانت نکنند
    همشون دستشون تو یک کاسست و سره مردم رو فقط شیره میمالند

  108. این همه جا ادد باید تو ایران ب دنیا میومدم !!!!

  109. یعنی ننگ به شما که کارگر بدبخت با هزار بدبختی و بیچارگی 1200 حقوق میگیره اونوقت شما د…. براحتی اونو میکشین بالا تف به زاتتون دیگه فک کنم آخرزمون نزدیک شده وقتی مسئولین مملکت اسلامی براحتی دزدی میکنن دیگه از این بدترم میشه چرا اونوقت که ما ثبت نام کردیم از این حرفا نمیزدین قطعه کمه و گرون و اینا حالا که پولمونو با تردستی از جیبمون کشیدین بیرون اونوقت یادتون اومد بار گرون شده شماها از شیطان هم شیطان ترید لعنت خدا بر شما باد آه مظلوم میگیرتتون مطمئن باشید ما خدارو داریم اونم میدونه چجوری بحسابتون برسه آقای وزیر خجالت بکش وقتی نمیتونی کاری بکنی جز کارشکنی ول کن برو خونت

  110. سلام
    واقعا شورشو در اوردن یه قوطی میخوان بدن خونمون کثیف کردن من که فردا میرم انصراف میزنم دوچرخه سوار شم بهتره

  111. سلام
    واقعا شورشو در اوردن یه قوطی میخوان بدن خونمون کثیف کردن من که فردا میرم انصراف میزنم دوچرخه سوار شم بهتره

  112. ……….
    خدا بی خبرها چرا همیشه زیر وعده هاتون میزنید
    ابان و اذر گذشت چرا تحویل نمیدید سر تاریخ مقرر

  113. کدوم قانون از من مصرف کننده حمایت میکنه

  114. از ایران خودرو بهمن۹۶ پارس tu5ثبت نام کردم که مهر۹۷ تحویلم بدهند خبری از خودرو که نیست حالا هم میخواهند صبر کنند گران که کردند تحویلم بدهند
    کدوم قانون از من مصرف کننده حمایت میکنه

  115. از ایران خودرو بهمن۹۶ پارس tu5ثبت نام کردم که مهر۹۷ تحویلم بدهند خبری از خودرو که نیست حالا هم میخواهند صبر کنند گران که کردند تحویلم بدهند
    کدوم قانون از من مصرف کننده حمایت میکنه

  116. از ایران خودرو بهمن۹۶ پارس tu5ثبت نام کردم که مهر۹۷ تحویلم بدهند خبری از خودرو که نیست حالا هم میخواهند صبر کنند گران که کردند تحویلم بدهند
    کدوم قانون از من مصرف کننده حمایت میکنه

  117. سلام برای پیش فروش قطعی ها هیچی نگفتن؟ما خرداد واریز کردیم الان حدود4 ماه از موعد تحویلش میگذره هییییچ جا هم که پاسخگو نیست.انگار نه انگار پیش فروش قطعی بوده

  118. دوستان خواهش می کنم همه با هم انصراف بدیم تا براشون درس عبرتی بشه و از مردم کلاهبرداری نکنن من اول خرداد ثبت نام کردم آبان باید تحویل می گرفتم اون موقع قیمت نزدیک 40 میلیون بود بعد سه میلیون بالا بردن حالا هم تحویل نمیدن آخه کی باید به داد ما برسه تازه قیمت ماشینا تو بازار آزاد هم اون موقع خیلی بالا نرفته بود من اگه میدونستم اینا میخوان بازی در بیارن بازار آزاد می خریدم این همه هم اعصاب و روانم داغون نمیشد خدا ازشون نگذره

  119. دوستان تمام این کارها رو میکنن تا با قیمت جدید ماشینا رو بفروشن من رفتم پرسیدم گفتن قیمت روز کارخونه اونهایی که موعدشون گذشته دیر کرد میدن بهشون و با قیمت جدید محاسبه میکنن وای به حال این مسئولین بی خبر ازخدا

    • ما دلمون خوش بود که تو کشور اسلامی زندگی میکنیم و قانون اسلام به هیچکش ظلم نمیکنه.تو این مملکت به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم و به قوانین احترام گذاشتیم به این امید که دولت و قانون هم به ما توجه میکنه و احترام میذاره ولی متاسفانه همیشه حق با سرمایه داره و کسی به مشکلات امثال ما رسیدگی نمیکنه و خیلی راحت از اعتماد مردم سوء استفاده مکنن و با تبصره و ماده پا رو حق و حقوق ما میذارن.پولمون رو گرفتن و با وجود گذشت چند ماه از موعد تحویلمون خیلی راحت با زور گویی ماشین مون رو تحویل نمیدن.وقتی هم به شرکت ایران خودرو میریم طوری برخورد میکنن که انگار ما به اونا بدهکاریم.

      • از ماست که بر ماست…
        وقتی آدمی می داند این راه منجر به باتلاق است و تباه کننده ، چرا باید با وجود اهرم تجربه و پیشینه و سابقه، خود را به آن بسپارد. مگر آنکه دیوانه و مجنون شده باشد که خب آن راهش مشخص است. شما دوستان می دانید که سال های سال است این کمپانی ها راه فساد و تعدی و دست درازی به مال مردم را در پیش گرفته اند، تنها ظرف چند سال اخیر بیش از 100 درصد قیمت های خود را چه در دوره برجام و چه در فرجام آن و به اصطلاح دوران تازه تحریم ها بالا کشیده اند. آنها به فساد شهره شهر هستند. و این مثل روز روشن و عیان است. اما تعجب از مردمی نادان است که چطور ساده لوحانه از سر بی اطلاعی و بعضا دشمنی با یک ملت و سرزمین با این مفسادان هم داستان می شوند به راحتی در این فساد ویرانگر شریک می شوند که البته این تباهی گریبان آنها را هم خواهد درید. بیاید کمی بی اندیشیم و سرمایه های پاک و مقدس خود را به دست اهریمن صفتان نسپاریم. باشد که بیندیشیم. ..

  120. باباغلط اضافی نکنین مردم مگه خرن تولید کمه قطعه نیس نمیدونم تحریم شده اینا همشون یه مشت مضخرفاتن اگه تولید کمه اگه قطعه نیس وقتی هنوز تو تحویل خودروهای ماه های قبلی موندین و مردم معترض شدن پس بیخود میکنین هرروز ثبت نام خودرومیکنین ماشینارو تو انباراتون جمع کردین پول مردمو گرفتین خودروشونو تحویل نمیدین اون وقت ثبت نام اذر ماه ثبت نام دی ماه میکنین مردم ابله هم ثبت نام میکنن قبلیاروکه ثبت نام کردیم بیارین تحویل بدین حالا وقتی دیگه کسی معترض نشد خودرو کسی از وقت موعودش نگذش بیار دوباره ثبت نام کن

  121. سلام به نظر من دولت بیاد تومحوطه کارخانه استخر سونا بزنه ‌برای مسئولین این دوشرکت خودرو ساز بزرگ خاورمیانه که ازاین امکانات استفاده کنند ‌ازطرف ی خودرو آماده ازچین واردکنندبادلار ۹۰۰۰تومانیکه یک خودرو چینی حدود۴هزار دلار که حدود۳۶میلیون تمان میشه که همان خودرو توسط مسئولین به مصرف کننده بخت برگشته دوبرابر یعنی۷۲میلیون فروخته می‌شود دیگر ادعا نکنند ما ضرر می کنیم چراکه هم استراحت ‌تفریح می کنندوواز این فروش صد در صد سود میبرند واز این درآمد نان حلال برای خانواده شان سر سفره شان میبرند فقط تنها زحمتی که مدیران این دوشرکت ابر خودروساز خاورمیانه باید بکشند لطف کنند شیشه های این ماشینارو یه دستمال بزنند

  122. سلام
    تورو خدا یکی رسیدگی کنه
    قرار بود سایپا ماشین من رو که موعد تحویلش ابان ماه بود بدن تیبا2
    ولی الان میخوان افزایش بدن
    خب تکلیف ما چیه؟؟؟
    اگه همون ابان ماه میداد که این بلا سرمون نمیومد
    ما دردمون رو به کدوم مسئول بیمسئولیت بگیم
    سازمان حمایت کجایی
    کدوم شورای رقابت
    همه دستشون با این مافیا ها تو یه کاسست

    • سلام دوستان وهمراهان بی پناه هیچ مسئولی به وظیفه خودش “آشنا نیست فقط زحمت کشیدند ووقت صرف کردند وتونستند خیلی حرفه ای مردم رو دور بزنندوبازندگی و رویاهای مردم بازی کنند.

  123. با سلام
    قسمت جالبش اینجاست که شرکت کلاه بردار سایپا لگن رو بعد پنج ماه گذشتن از موعد تحویل نمیده، بماند. چک قسط اول رو هم برگشت زده. آخه چقد شما دزدین بیشرفا؟
    امیدوارم کلیه مدیران دزد این شرکت تقاصش رو تو همین دنیا پس بدن. آمین

  124. سلام
    ایا افزایش درامد مردم به تناسب افزایش قیمت هاست !!!!!!!!!!!!!!!!

  125. واقعا غم انگیز است زندگی در مملکتی که حکومت واژه ها را به به نرخ روز معنی میکند. فروش قطعی تیرماه که کل مبلغ خودرو را دریافت کرده و قرار بوده مهر تحویل بده بعد از کلی تحقیق فهمیدم فقط پیش فروش ها را تحویل میدن اونم بدلیل اینکه نصف پول را طلبکار هستند.معنی فروش قطعی و تحویل مهرماه یعنی چی؟؟؟؟

  126. آقایون مسئولین خواهشااااااااااااااا به فکر این مردم بیچاره باشید طرف با هزار امید و آرزو یه ماشین ثبت نام کرده تا کی باید انتظار بکشه

  127. با سلام پارسال برج شهریور ماشین نوشتم که امسال بدهند رفتم به کارمند ایران خودرو ا آقای مهدی دادخواه میگم ماشین ام بدین آلان ۴ ماه دیرکرد داره میگه ماشین نداریم سال ۹۸ با دو سال تاخیر شاید بهت بدهیم بعد میبینم همانجا یک آقایی همان ماشین که من داشتم با تاریخ دیرتر یعنی آبان براش فاکتور کردن میگم چجوری دادین میگه پارتی داشت تو داشتی بیاماشینتو بگیر آخه خدا را خوش میاد بی انصاف

  128. فرد حزب الهی97/10/03

    درسال1396برای خودرو ثبت نام کرده ام که تحویل در نیمه دوم سال 97بود که چند ماهی از موعد تحویل گذشته هنوز دعوت نامه برایم نیامده و ایران خودرو خلاف وعده براساس قراردادمیکند وخوداش باعث گرانی خودرو دراثر عدم تحویل خودرو درموعد مقرر دربازار شده است؟ چرا ؟ یعنی انقدر نگه میدارد تاقیمت ها گران شوند تا از هرثبت نامی مبالغ کلانی اخذ نماید؟ این کجای اش از دزد سرگردنه فرق دارد.یعنی ایران خودرو به قانون وهیچیک از مسئولان مملکت ارزشی قائل نیست حرف خوداش را میزند یعنی این مسئولان ایرانخودرو بزرگتر از شاه یا صدام هستند مردم هم تا حدی صبر دارند باعث نشوید تا مشکلاتی بوجود آید؟؟؟؟؟

  129. لعنت بر پدرتان زمان ثبت نام خودرو زیر پنجاه میلیون بوده ولی حالا به هشتاد میلیون رسیده چرا به فکر مردم بیچاره نیستید وقت ثبت نام سایت فقط برای کارمندان شرکت های ایران خودرو و سیایپا باز بود و تمام ثبت نامها را خودتان انجام دادید و بعد به مردم بیچاره فروختید حالا هم هر خودرو را بین سی تا چهل میلیون گران کردید خداوند ازتان نگذرد و به مرضی علاج نا پذیر گرفتار شوید انشائالله

    • سلام بنده برج ۵/ ۹۷ آریو اتومات ثبت نام کردم قرار شد آخر آبان خودرو تحویل بشه ولی دعوتنامه هم هنوز صادر نشده متاسفانه این مملکت بی در و پیکر فقط به فکرجیب خالی کردن مردم و دزدی خودشون لعنت بر پدر و مادر باعث بانی این دو تا شرکت میگم آقا انصراف میخوام بدم پولموبدید میگه شما شرایط انصراف نداری در صورتی که تو قرداد نوشته می تونی انصراف بدی آقا به کی التماس کنیم شما رو به هر کی می پرستید تکلیف ما رو مشخص کنید لطفا خواهشاپیگیری کنید

  130. سلام
    بنده در تاریخ 96/10/12 یک دستگاه ال 90معمولی ایران خودرو ثبت نام کردم و قرار بود که در 97/3/31 خودرو را تحویل دهند که تا امروز شش ماه از زمان تحویل آن گذشته و حتی دعوتنامه نیز صادر نشده است . حال نمی دانم که آمار تاخیر خودرو را از چه کسی گرفته اند که گفته بیش از دو ماه تاخیر نداشته ایم . لطفاً جواب دهید

  131. متاسفم
    دلم میسوزد از باغی که میسوزد یعنی مملکت عزیزمون اونقدر بیحساب شده که به داد مردم عزیزمون نمیتونه برسه این تحویل خودرو آشغالتون که دست آقای ترامپ نیس که چون نمیفهمید میگم خییلی ها چشمشون به این اهن پارس که بگیرن دو قرون برن دشت کنن واسه خانوادشون

  132. سلام
    واقعا لعنت بر این کارخونه های خودروساز مافیایی که با رانت و حمایت دولت بیسواد و بی رحم هر بلایی دلشون میخواد سر مردم بدبخت و بی پناه میارن و اینجوری دارن حکومت و سلطنت میکنن،واقعا اوووووف بر اون سازمان خیانت به مصرف کننده که فقط برای حمایت از خودروساز لعنتی عقب مونده تاسیس شده،ما مردم ایران واقعا بی پناه و بیچاره هستیم و زیر سلطه و یوغ امثال این لگن سازها و دولتهای بی تدبر و بی سواد گیر کردیم.
    حکومتی که از پس دوتا لگن ساز برای احقاق حقوق مردم برنمیاد و یا از عمد کاری از پیش نمیبره رو باید فاتحه اش رو بلند خوند.
    هر بلایی دلشون بخواد سر مردم میارن بدون هیچ بازخواست و مجازات و رسیدگی.
    انشاالله خدا کمکمون کنه و با ظهور آقا امام زمان (عج) بساط ظلم و یکه تازی امثال این ظالم ها برچیده بشه که منجی همه ما خود ایشون هست.
    مردم فقط باید صبر کنید و طاقت بیارید چون اینها به فکر من و شماها نیستن و فقط به فکر دزدی و خالی کردن جیب من و شماها هستن.
    یا امام زمان

  133. ماشین را با قیمت تاریخ تحویل خودرو واگذار میکنن یا با قیمت روز??????

    • موعد تحویل خودروی ما مهر بوده !!!
      حالا بعد از این هم صبوری و دم نزدن باید منتظر این باشیم که خودرومون رو با قیمت جدید تحویل بگیریم؟!!!
      مگه ما مغز … خورده بودیم که الان ده ماهه 20 میلیون پولمون رو تقدیم ایران خودر کردیم و باید شاهد همچین ظلمی باشیم.
      تو قرارداد ما ذکر شده مابه التفاوت نهایی در موعد دعوتنامه که دعوتنامه ما باید مهر صادر می شده. بنابراین اگه افزایش قیمتی هم شد باید تحویلی های اون تاریخ به بعد رو حساب کنن نه ما که موعد تحویلمون گذشته …
      لطفا کسی کوتاه نیاد.
      حق گرفتنیه و این ها هم به راحتی حق رو نمی دن. پس کم نیارید مردم

      • واقعا هیچ کس کوتا نیاد وقتی موعد تحویل گذشته ما باید به نرخ قدیم بهمون بدن سال گذشته پول ریختیم باید به نرخ گذشته تحویل بدن خواهشن کوتا نیایید میریم جلو ایرانخودرو اعتراض میکنیم

  134. سلام ، خطابم به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و شورای رقابت است ؛بنده با ؛؛شما لطف کنید با آزاد شدن قیمت خودرو موافقت کنید ولی عوارض واردات رو هم به ده درصد تقلیل بدید ؛اونوقت ببینم کسی از این آشغالهای ایران خودرو و سایپا میخره؟!؟!
    نکته دیگه اینکه انگار ما آدم نیستیم این دو شرکت هرجور دلشون بخاد قرارداد میبندن هرجور هم دلشون بخاد با مشتری رفتار میکنن و

  135. واقعا چرا ما تو ایران ب دنیا اومدیم..الان دیگه اینو باید گفت از دست این مسئولین ک ذره ای بفکر مردم نیستن.هیچوقت کارشون رو درست انجام نمیدن. اصلا انگار قران خدا غلط میشه اگه درست کار انجام بدن. وقتی بفکر جیب خودت باشی بقیه برات مهم نیستن.. لطفا این آشغالی ک دارین تولید میکنید رو سروقت بدون جنگ..جدل..بحث..بدبختی..دوندگی..اعصاب خوردی..بیچارگی.. بدقولی..مسخره بازی..دبه کردن ..تحویل بدین. هرچند ک حرف بهتون هیچ اثری نداره..

  136. واقعا چرا ما تو ایران ب دنیا اومدیم..الان دیگه اینو باید گفت از دست این مسئولین ک ذره ای بفکر مردم نیستن.هیچوقت کارشون رو درست انجام نمیدن. اصلا انگار قران خدا غلط میشه اگه درست کار انجام بدن. وقتی بفکر جیب خودت باشی بقیه برات مهم نیستن.. لطفا این آشغالی ک دارین تولید میکنید رو سروقت بدون جنگ..جدل..بحث..بدبختی..دوندگی..اعصاب خوردی..بیچارگی.. بدقولی..مسخره بازی..دبه کردن ..تحویل بدین. هرچند ک حرف بهتون هیچ اثری نداره..

  137. سلام. بنده مردادنودوهفت پراید88دوگانه فروختم 12میلیون یک تومن گذاشتم روش ریختم واسه پیش فروش تیبا یک قرار شده بود آبان ماه دعوت نامه بیاد الان یک ماه خبری نیست به نمایندگی مراجعه میکنم مگه شرکت سایپا مقصره به ما چه نمیدونم چه برنامه ای دارن. ولی وضعیت بنده اینه دانشجوی ارشدم دوتا بچه دارم اون ماشینم تعمیر اومده بود فروختم وامی هم گرفتم گفتم تیبا بگیرم خواستم خرجی زن و بچه از آژانس دربیارم کرایه نشین هستم الان موندم با این بیکاری درسام وزندگیم چکار کنم.زورمون که بهتون نمیره لااقل از آقایان سایپا خواهشمندیم به دادمون برسید ماشینمو بدید

    • داداش منم وضعیتم دقیقا مثل توهه
      یه پراید مدل 86 دوگانه کره ای داشتم تو شهرمون فروش نمیرفت مرداد ماه همین سال 97 بردم مشهد فروختم یه ذره پول روش گذاشتم برم که یه تیبا ماشینی اصلا ازش خوشم نمیاد ثبت نام کردم هرچی وایستادم نیومد به جاش رفتم یه موتور خریدم که اونم مدل 86 ه …
      خخخخخخخخخ

    • داداش منم یه پراید مدل 86 کره داشتم که یازده سال این حیوان کار کرد و آخ هم نگفت خواستم اینو بفروشم تو شهرمون مردم نمیخریدن بردم مشهد فروختم . تقریبا 11 ملیون تومن فروختم .
      بعد یکم روش پول گذاشتم رفتم یه تیبا ماشینی که اصلا ازش خوشم نمیاد ثبت نام کردم …
      الان درست دو ماهه که از معد تحویلش میگذه هنوزم تحویل ندادن …
      رفتم یه موتور مدل 86 خریدم که خودش به اندازه 5 تا تیبا زور داره … خخخخخخخخخخخخ
      به هندل موتورم قسم موتوری که هشتصد هزار تومن خریدم از تیبا ی 40 میلیون تومنی بهتره …
      سایپا رفت زیر پا

  138. با سلام
    عرض ادب و احترام
    سازمان حمایت از مصرف کننده محترم
    آذرماه پارسال ال90 ثبت نام کردیم، 6 ماه تاخیر داشته این خودروساز لعنتی که کارد به استخونمون میزنه
    چقدر باید صبر کنیم تا طبق قراردادبه حق واقعی خودمون برسیم
    مگر آذرماه پارسال مشکل تامین قطعات داشتیم، مگه مشکل دلار داشتیم
    خراب بشه این سازمان حمایت از مصرف کننده که اجازه میده این خودروسازهای لعنتی این طوری اعصاب و روان مردم رو بهم بریزن
    هر کجای دنیا بود، باید مدیران ارشد این خودروسازها به سرعت اخراج میشدند و طبق قرارداد حقوق مردم رو رعایت میکردن
    به جایی رسیدیم توی کشور ایران برای رسیدن به حق واقعیت باید بجنگی
    یعنی خاک بر سر سازمان حمایت از مصرف کننده، شرم بر مدیران ارشد این سازمان
    مگه مردم چی میخوان؟؟؟؟
    میگن ای خودروساز لعنتی(که چاره ایی نیست و مجبوریم از شما خرید کنیم که اینم خودش ظلمه) که خودرو پیش فروش میکنی و پول مردم رو دریافت میکنی؛ حالا به تعهداتت عمل کن و طبق قرارداد و سروقت ماشین مردم رو تحویل بده
    ابن کل خواسته مردم هستش نه بیشتر!!!
    مگه مردم از شما آپشن بیشتر خواستن، مگه از شما بنز و بی ام و خواستن!!! همین آشغال هایی که میسازید، همین هارو سروقت خودش تحویل بدید
    خدا لعنت کنه شما رو که دارید به مردم ظلم میکنید؛ توی این سرمای زمستون اگه بچه کوچیک توی خانواده داشته باشی و خودرو نداشته باشی، میفهمی وقتی میخوای جایی بری چقدر زجر میکشی
    برسه اون روزی که همه شماهارو در زباله دان تاریخ بریزن و حق مردم رو ازتون پس بگیرن
    #ننگ بر خودروساز
    #ننگ بر سازمان حمایت از مصرف کننده

  139. با سلام
    عرض ادب و احترام
    سازمان حمایت از مصرف کننده محترم
    آذرماه پارسال ال90 ثبت نام کردیم، 6 ماه تاخیر داشته این خودروساز لعنتی که کارد به استخونمون میزنه
    چقدر باید صبر کنیم تا طبق قراردادبه حق واقعی خودمون برسیم
    مگر آذرماه پارسال مشکل تامین قطعات داشتیم، مگه مشکل دلار داشتیم
    خراب بشه این سازمان حمایت از مصرف کننده که اجازه میده این خودروسازهای لعنتی این طوری اعصاب و روان مردم رو بهم بریزن
    هر کجای دنیا بود، باید مدیران ارشد این خودروسازها به سرعت اخراج میشدند و طبق قرارداد حقوق مردم رو رعایت میکردن
    به جایی رسیدیم توی کشور ایران برای رسیدن به حق واقعیت باید بجنگی
    یعنی خاک بر سر سازمان حمایت از مصرف کننده، شرم بر مدیران ارشد این سازمان
    مگه مردم چی میخوان؟؟؟؟
    میگن ای خودروساز لعنتی(که چاره ایی نیست و مجبوریم از شما خرید کنیم که اینم خودش ظلمه) که خودرو پیش فروش میکنی و پول مردم رو دریافت میکنی؛ حالا به تعهداتت عمل کن و طبق قرارداد و سروقت ماشین مردم رو تحویل بده
    ابن کل خواسته مردم هستش نه بیشتر!!!
    مگه مردم از شما آپشن بیشتر خواستن، مگه از شما بنز و بی ام و خواستن!!! همین آشغال هایی که میسازید، همین هارو سروقت خودش تحویل بدید
    خدا لعنت کنه شما رو که دارید به مردم ظلم میکنید؛ توی این سرمای زمستون اگه بچه کوچیک توی خانواده داشته باشی و خودرو نداشته باشی، میفهمی وقتی میخوای جایی بری چقدر زجر میکشی
    برسه اون روزی که همه شماهارو در زباله دان تاریخ بریزن و حق مردم رو ازتون پس بگیرن
    #ننگ بر خودروساز
    #ننگ بر سازمان حمایت از مصرف کننده

  140. لام و احترام در سال 96 بنده سمند دوگانه سوز در ایرانخودر تحویل مرداد ثبت نام کردم(پیش ثبت نام) بعد از گذشت چند ماه و پیگیری کفتند می توانید تبدیل کنید آن هم فقط 405 خلاصه این کار را هم انجام دادم و وجه دعوتنامه را هم کامل واریز کردم بع د از یک ماه می گویند چون خودرو به نام شما هست تحویل نمی دهیم در حالی که چنین شرایطی هیچ وقت نه در موقع ثبت نام و نه تکمیل موجودی نبود. حال چه کنم

    • خاک بر سر بی غیرت و دزدشون. امیدوارم زمانی بشه که زیر دست و پاهای مردم له بشن و مردم از روشون رد شن. خودشون که آدم نمیشن

  141. خیلی راحت بازار دلار رو کنترل کردن تزریقات رو رو خودرو پیاده کنن تا قیمت برسه به حد خودش مگه چقدر مصرف کننده داریم تواین کشور فقط دنبال جیبشون هستن وقتی جنسی تو بازار کم تولید بشه خودبخود گرانی بوجود میاد حالا اگه تولید روزانه شرکت خودروساز به درستی پیش بره به تعدا کل جمعیت ایران ظرف یه ماه یه خودرو تولید میشه

  142. این ماه هم گذشت و خودرو رو تحویل ندادن نمیدونم مسئولین کجاین خوابن نمیبینن پس چرا پیگیری نمیکنن این همه تواین چهار ما ضرر کردیم باید تا زنده ایم قسط بدیم اینم از پرایدی که ثبت نام کردیم میگن عذر خواهی کردن عذر خواهی بخوره تو سرشون جریمه دیرکرد میدن خوب نوش داری پس از مرگ سهراب دارن عمدا کشش میدن تا قیمت رو ببرن بالا بعد تحویل میدن وقتی همه پشت همند ملت بدبخت باید پول بده ضرر کنه اونا ککشونم نمی گزه چقد سیاه بازی بس نیست مردم گناه دارن واسه یه وسیله برای انجام کاراشون باید چقدر تاوان پس بدن من یه پژو دوگانه خشک داشتم فروختم این پراید رو ثبت نام کردم انجا ضرر کردم اینجا هم ضرر خدا ازتون نگذره

  143. سلام من یه تیبا٢ثبت نام کردم قرار بوده مهر ماه دعوتنامه صادر بشه ولی هنوز صادر نشده چرا ما که از موعود تحویل خودرو ٢ماه گذشته باید گرون کنن تا کی دزدی خودتون خجالت نمیکشید

  144. سلام من یه تیبا٢ثبت نام کردم قرار بوده مهر ماه دعوتنامه صادر بشه ولی هنوز صادر نشده چرا ما که از موعود تحویل خودرو ٢ماه گذشته باید گرون کنن تا کی دزدی خودتون خجالت نمیکشید

  145. آقا من ثبت نام اسفند 96 هستم و تاریخ تحویل ماشین من قرار بود شهریور 97 باشه. هنوز دعوتنامه نیومده برام.

  146. 206 اس دی تحویل مهر ماه روهنوز دعوتنامه هاشونو نفرستادن دوهفته پیش زنگ زدم گفتند شهریور تموم شده و مهر قراره شروع بشه امروز زنگ زدم 096440 گفتند هنوز مهر شروع نشده مثل اینکه قرار نیست حتی دعوتنامه بفرستند …ما حامیان ایران فرغون از مسعولین تقاضای رسیدگی داریم اگه بلدند و میتونن…اگه هم نمیتونن که باید 8 ماه صبر کنیم که تاخیر پرشه ..

  147. واسه ما = کیفیت مزخرف+قیمت عشقی+خریدار پشم
    آقایون نمیگم سود نباید بکنید ولی دو طرفه نه با اجبار

  148. درود.من هم زیان دیده ام بمانندشماها.بهمن۹۶ال۹۰ثبت نام کردم مرداد۹۷تکمیل وجه کردم با۴م افزایش قیمت.تاکنون هم خودرو دریافت نشده.اینکه چه نقشه شومی سایپادرسرداره،نمیدونم.اما ازخدامیخوام به زمین گرم بزنشون

  149. واقعا مردم کسی رو ندارن که رسیدگی کنه اینا که مشکل دارند پس چرا ثبت نام میکنند فقط به فکر نقدینگی هستند وکسی نیست به درد مردم ومشتری رسیدگی کنه همش حرف مفت وغیر معقول خوب چراثبت نام میکنید درشو تخته کنید خدا ازتون نگذره که باعث بدبختی همه مردم شدید

  150. من تیرماه 97یه پژو۲۰۶اس دی قطعی تحویل ثبت نام کردم تحویل آبان که کل پول رو هم پرداخت کردم در دو مرحله. حالا تحویلش پیشکششون ولی ماشین من تو مرحله صدور دعوتنامه بوده امروز 15آبان بعد از اعلام شرایط فروش نقدی تحویل ۱۵ روزه و قیمت جدید ۴نوع ماشین به یکباره وضعیت قراردادم رو از سایت برادران فرغون فروش چک کردم ۴مرحله برگشته به عقب و شده مرحله تکمیل پرونده. دولت عزیزمون هم راستا شده با عزیزان جان جالبه ماشین من فروش قطعیه

    • اقا منم پارس سال در تاریخ ۹۷/۴/۶ فروش قطعی ثبتنام کردم گفتن ۸۰ روز دیگه موعد تحویلشه
      نمیدونم چطور قراردادیه که هنوزم موعد تحویل ما نرسیده!؟
      توی سایت ًمراحل تحویلشم چند تا تیکشو پاک کردن

    • شرایط ما هم همین طور شده خدا به دادمون برسه

    • دوستان‌ گزارش رو هم به نهاد دفتر رهبری و هم به سازمان تعزیرات ارسال کنید . بنده نیز همین کارو کردم ..به امید ورشکستگی ایران خودرو .

    • دقیقا مراحل رو برگردوندن عقب . جالبه زنگ میزنی یکی میگه بخاطر افزایش بیمه یکی میگه بخاطر افزایش پست و یکی دیگه میگه مشکل سیستم هست داریم درستش میکنیم. موندوم کدوم سازمان بی ش عور به این لگن سازان خونخوار وقتی خودرو های قبل رو تحویل ندادن مجوز فروش دوباره میده؟

  151. شرکت سایپاتودروغگویی دست ایران خودرورابسته.دروغگوی قرن مدیرعامل محترم شرکت سایپاوهمکاراش.امیدوارم به خاکه خونه خراب بشن که خونه خرابمون کردن.

  152. سلام. من در آذر 96 مبلغ 25 میلیون تومان ریختم به حساب ایران خودرو. زمان تحویل خودروم مرداد 97 بود..یکبار که در اردیبهشت به ما افزایش قیمت خورد. الان 5 ماهه که باید دعوتنامه میومده و نیومده..با پول ما قطعه با دلار 4200 وارد کردن حالا میگن گرون میکنیم ملاک پیش فروش قیمت روزه!!! بی انصافی نیست؟ ای بود یعنی مشارکت در تولید؟

  153. سلام وقتی خودروسازی انحصاری ومافیایی باشه همینه که هست تمام پارکینگها ومحوطه هاو گمرکهاازجنس پره حتی محوطه های که پراز ضایعات بوده فروختن وپراز خودرو آماده جهت تحویل هست که تماماً با ارز ۳۷۰۰ قیمت تمام شده اشه وزمان ثبت خودرو در۹۶ دلارپایین بود وتازه چه مقدار از قطعه ناقصه که می خوان کل خودروها رو بادلار حساب کنن پس کو تولید ملی اینها همش فیلم که جیب مردم خالی کنن .اگه خواستن قیمت خودرو رو بیشتر کنن همه باهم جلو ایران خودرو باید اعتراض کنیم وتا حق مونو از این مافیای کثیف نگریم دست برنداریم .

  154. سلام وقتی خودروسازی انحصاری ومافیایی باشه همینه که هست تمام پارکینگها ومحوطه هاو گمرکهاازجنس پره حتی محوطه های که پراز ضایعات بوده فروختن وپراز خودرو آماده جهت تحویل هست که تماماً با ارز ۳۷۰۰ قیمت تمام شده اشه وزمان ثبت خودرو در۹۶ دلارپایین بود وتازه چه مقدار از قطعه ناقصه که می خوان کل خودروها رو بادلار حساب کنن پس کو تولید ملی اینها همش فیلم که جیب مردم خالی کنن .اگه خواستن قیمت خودرو رو بیشتر کنن همه باهم جلو ایران خودرو باید اعتراض کنیم وتا حق مونو از این مافیای کثیف نگریم دست برنداریم

  155. پارسال آبان ماه دنا پلاس ثبت نام کردم با موعد تحویل اردیبهشت. تازه نمایندگی یه بار 300 تومن هزینه کاردکس گرفت بعدا زیرش زد و گفت بخشنامه اومده که خودرو کاردکسی ندیم. الان آبان ماه 97 هم داره تموم میشه هیچ کسی پاسخگو نیست. 7 با هم 096440 شکایت ثبت کردم باز خبری نشده و جوابی ندارن که بدن . آقا من نفر چندم تو این نوبت تحول هستم ؟ چطور یه تعداد که خودرو شان تحویل خردادماه97 بود تحویل گرفتن ولی منی که تحویل اردیبهشت بودم همچنان لنگ در هوا موندم؟؟؟؟ کسی پیدا نمیشه که یه جوابی بده؟؟؟؟؟؟؟؟

  156. سلام این خودرو سازها ورشکسته هستن اگه پیش فروشها نبود بیشتر از این گندش در اومده بود حالا با این پول مدتی باز دروغ تحویل مردم میدن

    • با نظر شما موافقم. ولی مردم نمیدونم چطوری باز گول این دو شرکت مزخرف رو می خورن.همکار های من با اینکه ماشین داشتند ثبت نام کردن من ازشون پرسیدم دلیل کارشون رو. میگن ارزش پولمون داره از دست میره میخایم تبدیل به دارایی کنیم.قافل از اینکه با همین حرکت باعث پرداخت هزینه های جاری این دو شرکت شدن و تقاضای کاذب اونها باعث شده مصرف کننده واقعی قدرت خریدش رو از دست بده .این جریان نشون میده تا این جور ادم هایی وجود دارن این دور باطل همچنان ادامه دارد ادامه دارد ادامه دار…………

  157. من در طرح پیش فروش سایپا شرکت کردم و قرار شد آبان ماه دعوت نامه دریافت نمایم و آذر ماه یک دستگاه پراید ۱۳۱ تحویل بگیرم پس تماس با نمایندگی گفتند که تا حالا دعوت نامه مرداد ارسال نشده و تحویل خودرو با تاخیر ۴ ماهه مواجه است سوال اینجاست
    آیا کارشناسان سایپا نمی دانستند که توان تامین قطعات را ندارند و اقدام به ثبت نام ۱۵۰ هزار دستگاه نمودند؟
    آیا هدف جمع آوری نقدینگی بود؟
    آیا بلاتکلیفی ۱۵۰ هزار نفر از نظر شرکت مهم نیست
    آیا مرجعی که مجوز پیش فروش صادر می کند نظارتی بر این روند ندارد
    آیا اصلا کسی پاسخ گو هست

    • سلام به همه ی عزیزان.میخواستم بگم من برج ۳ یه پراید ثبت نام کردم با موعد تحویل مرداد ماه.الان ۴ ماه گذشته و هنوز هیچ خبری نیست.از نمایندگی هم سوال کردم میگه فعلا خیلی کار داره.اگه همین امروز هم دعوتنامه براتون صادر بشه ۳ ماه بعد ماشینو تحویل میدن.مقصر خودمون هستیم.این شرکتها همونایی هستن که ۲ سال پیش التماس میکردن بیایید ماشین بخرید.خدا را شکر هیچ کسی هم نیست که به داد مردم برسه.

    • آیا مملکت صاحب داره؟؟

  158. خدا هرچه بخواد همون میشه ما دیگه زورمون نمیرسه

  159. خدا ازشون نگذره اگه بخوان حق مردم پایمال کنین زندگی گره خورده با ثبت نام ماشین

  160. سلام
    بنده شهریور سال ۹۶ در طرح اتوخدمت سایپا شرکت کردم و ۱۰ ملیون تومن پرداخت کردم که قرار بود شهریور ۹۷ خودرو x100یا x200 تحویل داده شود . آخر شهریور ۹۷ رفتم نمایندگی سایپا به من گفتن تحویلش شده آذر ۹۷ یعنی شرکت سایپا سر خود موعد تحویل رو برده جلو این ام از شرکت های خودرو ایرانی . واقعا متاسفم برا شرکت های خودرو ایرانی

    • سجادجان من هم مثل شما هستم ولی x200 دارم. امروز زنگ زدم بعد از نیم ساعت در صف انتظار بودن خانمی بود که میگفت جناب مدیرعامل فرموده اند دو راه دارید یا منتظر بمانید یا بیایید پولتان را بگیرید. دم این مدیرعامل فرهیخته گرم

  161. من اردیبهشت۹۷ یک ۲۰۷ ثبت نام کردم تحویل مهر هنوزه که هنوزه بهم تحویل ندادن بیشتر از ۲۰۰ بار زنگ زدم ایرانخودرو ولی هیچ فایده ایی نداشته و حتی نمایندگی زاهدان اذرخشی و هردفعه که تماس میگرفتم میگفتن براتون درخواست ثبت میکنیم اگه شما درخواست ثیت میکردین همون درخواست اول منو پیگیری میکردین متاسفم برای شرکت های خودرو ساز که فقط دروغ بلدن بگن

  162. بنده تکمیل وجه کردم الان نزدیک 2 ماه میگذره هنوز سایپا ماشین ساینا را تحویل نداده

  163. متاسفانه خودروسازان ما مشکلات خود ساخته خودشان را بر سر مردم میخواهن خراب کنن از مردم به عنوان پیش فروش ثبت نام کردن و پولهای مردم را دپو کردن طبق اخبار خودشان درهمین روز 15 مهر 97حدود130هزار خودرو داخل پارکینگ هاشون نگه داشتن تا قیمت ها بالا برده و مردم رو سر کیسه کنن وجدان هم خوب چیزیه همین پراید رو به مردم میگن نداریم ولی تند تند به کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان ارسال میکنن غیرت ملی شما کجا رفته بقول امام حسین فرموداگر دین ندارید(که درحقیقت) هیچ مسئولی نداره فرمود آزاد مرد باشید.متاسفانه مردم ما هم صداشون درنمیاد

  164. سلام خدا خوشش میاد مردم سرمایه گذاری کنن در محصولات مشارکت در تولید بعد سر موئد تحویل ماشین ندن بعد بخوان با قیمت جدید پای مشتری حساب کنن .خب پول ما که بی ارزش شده حالا میخواین این اختلاف بازار هم از چنگ ما در بیارین؟؟ایران خودرو اگر این کار کنه مردم بدبین میشن

  165. سلام
    من می‌خواستم بپرسم که آیا در این زمینه که از سال هستیم به نظر شما برای ثبت نام برای پراید صفر اقدام کنم یا نه؟
    اخه تو دیوار قیمت دست دوم از نمایندگی خیلی گران تر است مثلاً پراید صفر در نمایندگی زده 23000000تومان
    ولی مدل 95زده30000000تومان
    به نظر شما برای خرید کدام بهتر است؟
    ممنونم راهنمایی کنید.

  166. سلام
    من می‌خواستم بپرسم که آیا در این زمینه که از سال هستیم به نظر شما برای ثبت نام برای پراید صفر اقدام کنم یا نه؟
    اخه تو دیوار قیمت دست دوم از نمایندگی خیلی گران تر است مثلاً پراید صفر در نمایندگی زده 23000000تومان
    ولی مدل 95زده30000000تومان
    به نظر شما برای خرید کدام بهتر است؟
    ممنونم راهنمایی کنید.

  167. بنده که اردیبهشت ۹۷ یک خودرودنا معمولی ثبت نام کرده ام و می بایست طبق قرارداد ۹۷/۰۶/۳۱ تحویل میشده و تا الان دعوت نامه نیامده است چرا بابت تاخیر ایران خودرو باید قیمت اضافه بپردازم مگر مقصر تاخیر ایران خورو بنده بوده ام مگر سود تاخیر چقدر است ؟؟؟ در مقایسه با افزایش قیمت مد نظر ایران خودرو(چند ده ملیونی) عددی نیست که کاملا زیرکانه مدیرعامل ایران خودرو می گوید ما چون سود تاخیر می پردازیم دلیل ندارد ماشین را نگه داریم کاملا پرواضح است که قیمت باید در همان ماه که در قرارداد جهت واگذاری آمده پرداخت شود نه اینکه ایران خودرو به عمد تاخیر ایجاد کند تا در نهایت به قیمت دلخواه بفروشد.اگر مسئولین محترم و شورای رقابت و مجلس وصمت این بند مستبدانه و ظالمانه را از ایران خودرو حذف نمایند به نظر بنده بخش اعظم مشکلات حل خواهد شد به همین آسانی حالا چرا اصلا هیچ اشاره ای به این موضوع در گفتگوها
    نمی شود!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .در ضمن اگر دقت کنید مبلغ 22میلیون پرداختی در اردیبهشت ماه معادل5500دلار بوده وحال اینکه در صورت انصراف 24میلیون معادل 1500دلار فعلی پرداخت می کنند .

  168. آقا من اولین باره میخوام ماشین بخرم. انصافا مصرف کننده هستم برای خودم میخوام زیر پام باشه. ۵۰ میلیون هم نقد دارم. ولی گول حرف اطرافیان رو خوردم امروز ۱۴ تومن دادم یه تیبا دعوتنامه مرداد ۹۸ نوشتم. البته تا اون موقع نیازی به ماشین ندارم ولی اونطور که معلومه مرداد ۹۸ خبری از ماشین نیست. بنظر شما برم پولمو پس بگیرم؟

  169. حقتونه اینقد ما اعتراض کردیم اقا پیش فروش نخرید من بهمن ۹۶ ال نود ایران خودرو ثبت نام کردم تیرماه باید میدادن که ندادن حتی حواله من نیومده بقیه پولو بدم.میخوان گرون کنن که به ما هم گرون بفروشن.ظلم تاکی.قوانین طرف ظالمه نه مردم مظلوم.پیش فروش نخرید بدبختی مارو نمیبینید ماشینمو فروختم حواله خریدم حالا همونو باید دوبرابر از بازار بخرم.

  170. باسلام خودرو پژو405 دوگانه سوز تیرماه ثبت نام کردم پرداخت نقدیو تحویل مهرماه بوده ولی تا کنون هیچ خبری از تحویل نیست وهرکجا پیگیرمیشیم هیچکی پاسخ گو نیست مسئولین محترم ایران خودرو اگر نمیتونین به تعهدادتون عمل کنین پس چرا پیش ثبت نام انجام میدین آخه گناه ما چی به قرض ووام آمدیم پولو ربختیم دست شما شمام که ماشااله جوابگو نیستین خواهشن پاسخ بدین؟

    • بنده هماهنگ پول نقدی کاملی پرداخت نموده وتحویل مهرماه بودی ولی تحویل ندادند این پول ها خوردن ندارد اینقدر دروغ تحویل مردم ندهید وشجاعت داشته باشید بامردم صادق باشید

    • متاسفانه ماهم شهریور ۹۶ ثبت نام کردیم وزمان تحویل هم شهریور ۹۷ بوده تابه حال تحویل ندادن .الا که خودرو گران کردن میگن به نرخ روز ای کاش کسی به فکر مصرف کننده باشد .من دیگه توان خریدش ندارم خدایا حقمون چطور بگیریم .وای خدا

  171. پرایدم بعد 40 سال نمتونن بسازن؟ پراید تحویلی مهر و تحویل ندادن..این ک دیکه گمرگ ک ترخیصی داره؟ بعدم حالا شاید توجیح بشه کرد خودرو کالاس اما دعتنامه ک یک برگ کاغذه اونو چرا نمیدن

  172. اینکه ی چیز عادیه تو کشور ما

  173. سلام بنده اسفند 96 یک خودرو ثبت نام کردم که تحویل خرداد ماه بود پنج ماه است که قیمت خودرو را کاملا تکمیل وجه کرده ایم ولی هنوز هیچ خبری از ماشین نیست لطفا پیگیری فرمایید.

  174. مواد خام ندارن بنده خدا ها

  175. مگه داریم همچین چیزی

  176. دیگه تا حالا باید عادت کرده باشن

  177. تقصیر خودرو ساز نیست . تغصیر مردمه که میرن پیش خرید میکنن .
    در کجای دنیا یکسال قبل از تحویل خودرو پول به خودرو ساز میدن و خریدار نمیدونه قیمت نهایی ماشین چقدره ؟

  178. ای بابا دیگ پوست ما ملت ایران کلفت شده .اگه کسی کارشو درست انجام بده باید تعجب کرد

  179. هه انگار اولین بارشونه از این بد قولی ها میکنن

  180. اینا وقتی نمیتونن تقاضای مشتری رو عملی کنن چجوری واسه 98 دوباره پیش فروش کردن

  181. یکی از آشنا ها، آذر 96 یک دونه دنا+ ثبت نام کرده که هنوز بهش تحویل ندادن!!!

    30 میلیون پول بی زبون رو می داد طلا، الان با 100 میلیون، یک دونه صفر می خرید!!!! و پولی هم در زمان ثبت نام پرداخت نمی کرد!!!

    باید گریست

    با سپاس

    • انقدر گریه کن تا کور شی

      • وقتی گریه می کنم، چشمم واقعیات رو بهتر می بینه

        شما ها یه فکری به حال مغزتون بکنید

        با سپاس

        • سلام
          من تو بهمن سال ۹۶ پژو ثبت نام کردم و تحویل خودرو رو اعلام کردن تیر ماه ۹۷ که توی قرار داد هم قید شده که زمان صدور دعوت نامه بوده ولی هنوز خبری از دعوت نامه نشده، و همچنان منتظر دعوت نامه ایم،لطفا راهنمایی کنید که از کجا پیگیری کنیم که بتونیم به نتیجه برسیم.

      • کور هستیم که داری ول میگردی …
        غیرت داشتیم
        اینجا نبودی
        لیاقت تو که اینقد عقب افتاده تشریف داری ، وقتی این قدر مخالف پیشرفت هستی ، بی جا و غلط اضافی میخوری تو شهر زندگی میکنی …
        زمین که زیاد داری ماشاالله ،
        برو چنتا تویله بساز چند تا گوسفند بنداز جلوت سر کوه با گوشیه غرب اتیش بزن گرم شی …
        جوابت اینم کمه …
        بی فکر
        باعث انسانی هستین که فقط یک بار فقط یک بار حق زندگی داشتن …ولی ازشون گرفتین ….باز تاب این اه و ناله دامنتو گرفته که فکر نداری بدبخت ….
        شبیح گوسفند گیجی هستی که سرش خورده به دیوار هر جا خواست میره …

    • سلام به خداجای شماهاباشم انصراف میدم بیادباهم باشیم همه انصراف بدیم ازخودمون شروع کنیم

      انصراف

      • مردادماه برلیانس نوشتم به مبلغ 43600بعد بازار ازادش بود50تومن تحویل آبان بود الان بهمن هنوز حتی دعوتنامه نیومده بابا مسولین بخدا ظلمه یعنی من الان باید 22تومنم بذارم رو قیمت ماشینم تا بشه به قیمت روز یه مشت بیسواد شدن کاردان مملکت بیچاره مردم هیچ کس به صداشو و اعتراضاتشون اهمیت نمیدن باید قضایی شکایت کرد و میکنم الان حتی با 50تومنم نمیتونم بازار تزادم بخرم ماشینمو واس مبارزه با بازار بازهم روپول مردم حساب باز کردن تمام کارهای خودروسازان از پیش تعیین شده و با برنامه ریزی قبلی بوده سازمان حمایتم پشت هموناس بالاخره کسر بودجه باید از یه جا دربیاد پس چه بهتر از جیب مردم مگه این نیس که تو قانون حمایت از مصرف کنندگان ماده 4 باید قیمت خودرو با قیمت روز تحویلی مندرج باشد منکه تحویلم ابان بود 43600تومن بود اون موقعه الان بهمنه باید 64تومن بدم این یعنی قانون شکنی خودشون قانون وزن میکنن و میزنن زیرش مردم همتون اگه وحدت داشته باشید همه انصراف بدید بخداخسته شدیم ازاین همه دروغ و فیلم بازی کردن اینا

        • با سلام خدمت خواهر ندا .
          عرض شود خدمت شما درسته که اثرات خارج شدن امریکاازبرجام قیمت ارزبالارفته ولی این موضوع بهانه است چونکه زمانی که سایپا شروع به ثبت نام میکنه لابد قظعات خودرو هم در انبار موجوده پس در نتیجه اینها انقدر دسدس کردنذ تا اینکه قیمتهارو بالا ببرند که بردند با کمال بی خردی مسعول ایران خودرو گفته بود که اگه افزایش قیمت زودتر اتفاق می افتاد ما به تعهد مون زودترعمل میکرذیم ببینید اضلن توی مملکت قانونی وجود نداره هر کسی هر سازی بخواد میزنه مملکتو رها کردن نه نظارتی نه کنتورولی خدایی نکرده با این وضعیتی که مسعول بعضی تولید کننده با مردم همچین کاری می کنند کسی دیگه نمی اد واسه اقای فلان مدیر عامل سینه سپر کنه اون موقع است که خیلی ببخشید خر بیار باقالی بار کن در پایان مثال قدیمیا میگه یه سوزن بخودت بزن یه جوالذوز یه دیگری 97/10/30 ساعت 2 بامداد از استان تذبایجانغربی

        • خوب اینها هم همونو میخوان شما انصراف بدی بر دارن ساندرو را به کشور امارات با نصف قیمت صادر کنند اینقدر ساده نباش . مظلبی راجع به خودم خدمت مدیر غامل جدید حناب مهندس سلیمانی ضمن تبریک و تهنیت ایام فاظمیه امید است با انتخاب ذرست و بجا مرد عمل و حمایت از مشتری انتظار میرود جناب مهندس سلیمانی مدیر عامل جدید شرکت خودرو سازی سایپا با تمام توان به این شرکت سامان ذاذه و از مشتریان شرکت مزبور به نحو احسن دقاع کنی ان شاالله .بنده در بهمن ماه سال 96 به یک دستگاه استپ وی ثبت نام و با تحویل مرداد 97که فعلا در بهمن 97هستیم از دعوتنامه خبری نیست گذشته از این قیمتی که سایپا به نمایندگی اعلام کرده قیمت بازار هستش اگر چنانجه خودروی فوق را به قیمت مرداد ماه محاسبه کنه که فبها در غیر اینضورت بعد از یک سال انتظار کشیدن بخوان با قسمت هاشیه بازار محاسبه کنند از حالاداره نبض قلبم نامیزان می زنه اگه چنین بشه من سکته کنم خانواده ام یقه شما را ول نمی کنند انشاالله که یه تضمیم منطقی گرفته بشه نه سیخ بسوزه نه کباب اجرکم عندالله 97/10/30 .ساعت 2/30 بامداد.