هواوی آنر مجیک 2

هواوی آنر مجیک 2 با 6 سنسور دوربین رسما معرفی شد

هواوی آنر مجیک 2 (Huawei Honor Magic 2) با شش سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه معرفی شد. در ادامه، نگاهی دقیق به طراحی، مشخصات فنی و امکانات و قیمت آنر مجیک ۲ خواهیم داشت.

بعد از عرضه گوشی های ناچ استایل، ظاهرا حالا زمان استفاده از ماژول‌های مکانیکی برای سیستم دوربین است تا فضای صفحه به حداکثر برسد. هواوی آنر مجیک 2 یکی دیگر از اسمارت فون های جدید با طراحی اسلایدی است که یک هفته بعد از معرفی شیائومی می میکس 3 و یک روز پیش از رونمایی از لنوو زد 5 پرو با همین طراحی، از راه رسیده است تا باز هم شاهد عرضه دستگاهی با نمایشگر بسیار کم‌حاشیه باشیم.

پرچمدار جدید زیرمجموعه هواوی، کمپانی آنر، برای نخستین بار به شش سنسور دوربین (سه دوربین در پشت و سه دوربین در جلو) مجهز شده و در آن می‌توان برخی از امکانات فوق‌العاده میت 20 پرو همچون تراشه 7 نانومتری کایرین 980 و فناوری شارژ سریع 40 وات را پیدا کرد.

هواوی آنر مجیک 2

طراحی و مشخصات هواوی آنر مجیک 2

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سازندگان از پنل 6.4 اینچی اولد با وضوح +FullHD و نسبت 19:9 در کنار شیشه 2.5 بعدی بهره برده‌اند و عدم وجود ناچ سبب شده است تا یک نمایشگر بدون حاشیه رو به روی چشمان ما باشد. زیر قاب، جدیدترین تراشه HiSilicon یعنی Kirin 980 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. برای حافظه داخلی نیز می‌توان از یکی از دو مدل 128 یا 256 گیگابایتی استفاده کرد، ولی متاسفانه خبری از پشتیبانی از کارت حافظه نخواهد بود.

طراحی قاب پشتی تا حد زیادی مشابه هواوی پی 20 پرو بوده و سیستم دوربین آن هم در نوع خود جذاب است. برای قاب پشتی، آنر از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید و همین‌طور یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز فوق استفاده کرده است. با این سیستم و بدون وجود لنز تله فوتو، Honor Magic 2 در یک دسته‌بندی کاملا متفاوت از دو غول دیگر پرچمداران سری میت و پی هواوی قرار می‌گیرد چرا که Mate 20 Pro بدون سنسور مونوکروم و P20 Pro بدون لنز فوق عریض روانه بازار شده بود.

هواوی آنر مجیک 2

در بخش جلویی، سیستم دوربین کمی متفاوت بوده و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق همراه شده است. به علاوه، در این بخش می‌توان یک اسکنر مادون قرمز برای سیستم 3D Face Unlock را هم پیدا کرد که پشت یک لنز سنجش عمق تعبیه شده است. در کنار سیستم اسکن چهره سه‌بعدی نیز کاربران می‌توانند از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه استفاده کنند تا امنیت دستگاه، بیش از پیش افزایش یابد.

هواوی آنر مجیک 2

هواوی همیشه در مورد شارژ سریع، جدی عمل کرده است؛ موضوعی که سبب شده تا آنر مجیک 2 با فناوری شارژ سریع 40 وات (10 ولت / 4 آمپر) همراه شود. آنر، این سیستم جدید را “Magic Charge” نام‌گذاری کرده و مدعی شده است باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، ظرف 15 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. برای رسیدن شارژ دستگاه به 85 درصد نیز مجموعا 30 دقیقه زمان نیاز است. این کار از طریق پورت USB-C که نقش پورت صدا را هم ایفا خواهد کرد، انجام می‌شود زیرا دستگاه فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا است.

مدیران در خلال معرفی گوشی هواوی آنر مجیک 2 ، Yoyo را نیز معرفی کردند؛ یک دستیار مجازی جدید «که با داشتن قابلیت‌های یادگیری ماشینی و خواندن ذهن»، یک زندگی هوشمند را به ارمغان خواهد آورد.

هواوی آنر مجیک 2

قیمت هواوی آنر مجیک 2

هواوی آنر مجیک 2 قرار است از طریق فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف روانه بازار شود. کاربران می‌توانند دستگاه را در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز و سه پیکربندی متفاوت خریداری کنند:

  • مدل 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم؛ 3799 یوان (545 دلار)
  • مدل 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم؛ 4299 یوان (616 دلار)
  • مدل 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم؛ 4799 یوان (688 دلار)

هم‌اکنون پیش‌فروش پرچمدار جدید آنر آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از تاریخ 6 نوامبر (15 آّبان) خریداری کنند.

تصاویر هواوی آنر مجیک 2