نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ

نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ ؛ راهکار جادویی برای تبلیغات

مدل جدید نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ ، راهکاری جادویی برای نمایش تبلیغات در فضاهای داخلی است. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم این سری از نمایشگرهای تجاری سامسونگ را بررسی کنیم.

حضور نمایشگرهای حرفه‌ای در محیط‌های داخلی مانند فروشگاه‌ها، مجتمع‌ها و دفاتر تجاری و اداری چالش‌های مخصوص به خود را دارد. یکی از این مشکلات تابش مستقیم نور لامپ‌ها و چراغ‌های سالن بر روی صفحه نمایشگر است که مانع از مشاهده درست محتوا خواهد بود. علاوه بر این، گرد و غبارهای موجود در این مکان‌ها احتمال صدمه خوردن به بدنه نمایشگر و کاهش طول عمر دستگاه‌ را بالا می‌برد. به این فهرست باید مساحت نه چندان بزرگ برخی از سالن‌ها و رفت‌وآمدهای زیادی که انجام می‌شود را هم اضافه کنید.

مجموع این عوامل موجب می‌شود تا در زمان خرید یک نمایشگر حرفه‌ای برای محیط کاری خود علاوه بر قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف با دقت بیشتری به ویژگی‌های صفحه نمایش، مقاومت بدنه و حتی ابعاد دستگاه توجه کنید. نمایشگری که صفحه نمایش آن به پنل ضد تابش مجهز باشد، بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار با کارکرد 24 ساعته در هفت روز هفته داشته باشد و با ابعاد و انداز‌ه‌های مناسب برای مکان‌های مختلف طراحی شده باشد.

آشنایی با نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ

برای پیدا کردن چنین نمایشگری تنها کافی است با یکی از مدل‌های برتر نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ آشنا شوید. در این میان سری PMH نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج دارای مدل‌های مختلفی است که می‌توانند در دفاتر تجاری و اداری، پاساژها، سالن‌ها و… محتواهای ویدیویی و تصویری را به گونه‌ای جذاب و زیبا نمایش دهند.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ

نمایشگرهای همه کاره

سری PMH نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ در سه مدل 43، 49 و 55 اینچی طراحی شده است. این نمایشگرها به صفحه‌ نمایشی با رزولوشن فول اچ دی (1920 در 1080) مجهز شده است که با نسبت تصویر 16:9 محتواها را پخش می‌کند. نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، زاویه دید 178 درجه‌ای، روشنایی 500 نیت و نرخ کنتراست 4000:1 (در مدل 43 اینچی 3000:1) از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش سری PMH سامسونگ است.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ

برخی از کسب‌وکارها نیاز دارند تا محتواهای تبلیغی آنها در تمامی ساعات شبانه‌روز به نمایش دربیاید. نمایشگرهای سری PMH پاسخگوی این نیاز هستند و با اتکا به بدنه‌ قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت خود می‌توانند در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته تصاویر را نمایش دهند.

مغز هوشمند تایزن

یکی از مهم‌ترین موارد در مورد نمایشگرهای تجاری و حرفه‌ای امکان کنترل و مدیریت محتوا و کاهش هزینه‌های مربوط به آن است. در این زمینه نمایشگرهای سری PMH از پلتفرم SSSP 4.0 پشتیبانی می‌کنند که با بهره‌مندی از سیستم عامل تایزن امکان مدیریت آسان و بدون مشکل محتوا را فراهم کرده‌اند. عدم نیاز به دستگاه‌های جانبی و متحمل شدن هزینه‌های اضافی، کنترل محتوای نمایشگرها از راه دور و با کمک سرورهای مرکزی از جمله مزیت‌هایی است که پلتفرم ارتقا یافته SSSP 4.0 در اختیار صاحبان کسب‌وکارها می‌گذارد.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ

بهره‌مندی از سیستم عامل تایزن موجب شده تا طراحی و توسعه برنامه‌های تحت وب آسان‌تر شود و تمامی برنامه‌ها و پلتفرم‌های مورد استفاده در یک مجموعه با امنیت بسیار بالا به اجرا دربیایند. همچنین با بهبود عملکرد گرافیک برنامه‌ها امکان پخش همزمان 3 فیلم بر روی یک صفحه به وجود آمده است.

بهینه‌ برای تمامی محیط‌ها

سامسونگ در طراحی نمایشگرهای سری PMH با اتکا به تجربه‌‌ خود در عرضه برترین تلویزیون‌ها و نمایشگرها، نهایت سلیقه را به خرج داده است. طراحی این نمایشگرها به گونه‌ای است که صاحبان کسب‌وکارها هیچ گونه‌ چالشی را در زمینه مکان جاگذاری آنها نداشته باشند. حاشیه باریک 9 میلی‌متری نمایشگرهای سری PMH این امکان را فراهم کرده تا در هر دفتر و سالنی با هر دکور و مساحتی از قابلیت‌های آنها بهره برد.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج Stand-alone سامسونگ

علاوه بر این صفحه نمایش‌های سری PMH به پنل ضد تابش مجهز شده است تا دیگر منطقه ممنوعه‌ای برای این نمایشگرها وجود نداشته باشد. با توجه به این ویژگی دیگر نور زیاد لامپ‌ها و روشنایی‌ سالن‌ها مانع دیدن محتواها نمی‌شود و در هر زمان و مکانی می‌توان محتواهای جذاب و چشم‌نوازی را مشاهده کرد.

به این فهرست می‌بایست استاندارد ضد گرد و غبار  IP5x را هم اضافه کرد. قابلیتی که نگرانی‌های مرتبط با طول عمر دستگاه و کارکرد طولانی مدت آن را تا حد زیادی حل کرده است و موجب شده تا این سری از نمایشگرهای تجاری سامسونگ برای هر کسب‌وکاری با کاربردهای مختلف بهینه شود.