گوشی منعطف ال جی

منتظر رونمایی از گوشی منعطف ال جی در CES 2019 باشید

یک منبع معتبر خبر از آن داده است که گوشی منعطف ال جی در نخستین روزهای سال 2019 و در جریان برگزاری نمایشگاه CES لاس‌وگاس، معرفی خواهد شد.

سال 2019، سال تاخت و تاز گوشی هایی با نمایشگر تاشو خواهد بود و هیچ‌یک از کمپانی‌های مطرح صنعت موبایل، قصد جا ماندن از این قافله را ندارند. پیش‌تر سامسونگ وعده‌ی معرفی گوشی منعطف خود در آینده نزدیک را داده بود؛ اما شاید LG گوی سبقت را از این رقیب محلی و سنتی خود برباید. بر اساس توییت جدید «ایوان بلس» افشاگر سرشناس و مورد وثوق این عرصه، رونمایی از گوشی منعطف ال جی نزدیک است.

در مورد سامسونگ چیزی نمی‌توانم بگویم؛ اما خبر دارم که ال جی همزمان با کنفرانس خبری خود در CES 2019، قصد رونمایی از یک گوشی انعطاف‌پذیر را دارد.

از روی پتنتی که در سال 2017 به تایید «اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده» رسید، می‌توان حدس زد که نمایشگر این گوشی هوشمند به شکل افقی تا خواهد شد؛ همانند آنچه که به محصول مشابه سامسونگ نسبت داده‌اند.

از طرفی شایعاتی هم به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ال جی قصد فروش پنل‌های خم‌شونده‌‌ی اولد خود به کمپانی‌های لنوو و دل را دارد تا در تبلت های انعطاف‌پذیر مورد استفاده قرار بگیرند. البته تولید چنین پنل‌هایی برای تبلت‌‌ها، به مراتب پیچیده‌تر خواهد بود؛ چرا که سایز نمایشگر آن‌ها بزرگتر است.

گوشی منعطف ال جی

با این حال به نظر می‌رسد ال جی در مقطع فعلی، حداقل از پس تولید پنل‌های تاشو برای گوشی‌های هوشمند بربیاید و اشاره‌ی ایوان بلس به معرفی قریب‌الوقوع گوشی منعطف ال جی نیز، این موضوع را بیش از پیش باورپذیر جلوه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. از حالا اماده باشیم

  2. به نظر من خیلی خوب نیست

  3. این مسخره بازیا چیه هیچ جالب نیس والا

  4. اینم بعد ی مدت دیگ عادی میشه دست همه میبینی.اینا فقط اولش اینجوری هیجان انگیزه

  5. عهههه چ باحاله آقااا خیلی حرفه ایه .داشتنش یه آرزوی محاله

  6. الجی هم صداش در اومد بالاخره