کروم او اس 70

کروم او اس 70 ، سیستم عاملی برای لذت بردن از تبلت‌ها

کروم او اس 70 (Chrome OS 70) منتشر شد. این نسخه از سیستم عامل کروم می‌تواند لذت استفاده از تبلت های کرومی را دوچندان کند. اما آپدیت جدید کروم او اس چه امکاناتی را به همراه دارد؟

اگر هنوز به آینده‌ی کروم او اس شک دارید، عرضه سیستم عامل کروم او اس 70 شاید بتواند شما را از این طرز تفکر دور کند. این نسخه دو قابلیت جدید را ارائه می‌کند که نه تنها سازگاری با اپلیکیشن‌های اندرویدی را بهبود می‌بخشد، بلکه قابلیت‌هایی نظیر کیبورد شناور را برای استفاده بهتر در تبلت‌ها اضافه می‌کند. در حالی که برخی کروم بوک ها از نمایشگرهای لمسی برخوردار هستند، چنین ویژگی‌هایی می‌تواند به صاحبان آنها کمک کند تا بدون اتصال یک کیبورد فیزیکی نیز از دیوایس خود به خوبی استفاده کنند.

کیبورد شناور در کروم او اس 70

کروم او اس 70

بزرگ‌ترین تغییر اضافه شدن یک کیبورد شناور است، قابلیتی که در یک صفحه بزرگ‌تر وجودش بیشتر حس می‌شود. چه در یک لپ تاپ یا چه در گوشی هوشمند، وجود آن بسیار مثبت و خوب است. جالب است که کیبورد روی صفحه هنوز به عنوان یک قابلیت پنهانی در بخش تنظیمات کروم او اس است. شما همچنین می‌توانید بین کیبورد دکمه‌ای و کیبورد دست خط به منظور استفاده از مزیت‌های مختلف تبلت های کروم بوک نظیر قلم هوشمند آنها استفاده کنید.

کروم او اس 70

کروم او اس 70 همچنین آیکون‌ها را بزرگ‌تر می‌کند تا استفاده از آن‌ها در تبلت‌ها بهتر شود. این در لانچر و System try (جایگاهی که ساعت‌ها و دیگر اعلانیه‌ها به نمایش درمی‌آیند) مشهود خواهد بود. آپدیت جدید Chrome OS همچنین از میانبرهای اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توان از منوی سمت راست بالای آیکون اپلیکیشن‌ها به آن دسترسی پیدا کرد.

به گزارش Chrome Unboxed، تنها 33 درصد دیوایس‌های مجهز به پلتفرم کروم می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. به هر ترتیب، برخی از ویژگی‌های آن شاید به کار برخی کروک بوک‌ها نیاید، یا شاید به خاطر سخت افزار قدیمی‌شان نمی‌توانند از تمامی مزیایای آن نظیر پشتیبانی از کدک ویدیویی AV1، بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خدایی موندم لذتش کجاست

  2. چون کیبوردش وسط صفحه س؟؟

  3. مال شرکت کرومه دیگه ؟؟؟