کمپ زدن در زمستان

6 درسی که می‌توان از کمپ زدن در زمستان آموخت

حتی فکر به کمپ زدن در زمستان هم برای بسیاری ترسناک است؛ اما آیا می‌دانستید در یک کمپ زمستانی چه درس‌های بزرگی نهفته است که می‌تواند حتی در رگ و پی شخصیت ما نیز موثر باشد؟

در فصل زمستان وقتی هوای بیرون سرد است، اغلب مردم انتخاب می‌کنند که روی صندلی منزل خود لم داده، چای بنوشند و به تماشای فیلم پرداخته یا یک کتاب بخوانند. با این حال مردم ماجراجو، به دنبال کمپ زدن در زمستان هستند. اما چرا این افراد چنین کاری می‌کنند؟ دلایل زیادی برای کمپ زدن در سردترین فصل سال وجود دارد: خودشان را به چالش بکشند، از ماهی کبابی لذت ببرند و سکوت خالص را تجربه کنند.

در حالی که کمپ تابستانی بسیاری از مردم همراه با کیف‌هایشان را جذب خود می‌کند،‌ اما معمولا باعث ترس حیوانات وحشی می‌شود. با این حال در زمستان، هیچ ساک اضافی نیست و هیچ جمعیت زیادی نیست تا همه جا ساکت بماند. و یک صحنه‌ی جذاب به وجود می‌آید: همه جا سفید است.

کمپ زمستانی مناسب همه نیست و تجربه‌های جدید زیادی را برای کسانی که ترسی از آن ندارند به همراه خواهد داشت. این کار همچنین می‌تواند درس‌های زیادی برای زندگی ما داشته باشد، سرگرم کننده بوده و بسیار تحقق‌گرا است. در زیر به بررسی 6 درس مهمی که کمپ زدن در زمستان به ما می‌آموزش، خواهیم پرداخت.

درس‌هایی مهم از کمپ زدن در زمستان

1 – می‌توانید ببینید یک صبح خیلی بد چه شکلی است!

اگر فکر می‌کنید صبح‌های بدی را می‌گذرانید،‌ باید یک صبح را در کمپ زمستانی تجربه کنید. البته بیدار شدن در طبیعت کاملا بد نیست، می‌توانید از جای خواب گرمتان بیرون بروید و تلاش کنید تا با چالش سرما دست و پنجه نرم کنید. پس از آنکه شما توانستید آتشی به پا کنید و یک قهوه‌ی گرم درست کنید، به خودتان افتخار خواهید کرد.

2 – شما خواهید آموخت که قدرت مالی‌تان محدود است

کمپ زدن در زمستان نیازمند وسایل مخصوص کمپ در آب و هوای سردی است که برای گرم نگه داشتن شما طراحی شده‌اند. در واقع کیسه خواب‌ها، پد‌های خواب، لباس‌های گرم اضافی و بقیه‌ی وسایل گران‌تر از وسایل کمپ زدن در گرما هستند. این به شما می‌فهماند که قدرت مالی‌تان برای این ماجراجویی محدود است.

3 – می‌آموزید که غذای بیشتری را باید در نظر بگیرید

پس از سپری کردن یک روز سرد برفی، هیچ چیزی بهتر از یک غذای مقوی نیست. کمپ زمستانی باعث می‌شود غذای بیشتری را در نظر بگیرید و بفهمید که انسان‌ها چگونه هر نوع غذایی را می‌خورند.

4 – سرما شما را به هم نزدیک‌تر می‌کند

زمانی که شما در یک کمپ زمستانی باشید، حتما نیازی نیست شیفته‌ی کسی باشید تا آن را در آغوش بکشید. در این زمان، در آغوش گرفتن حتی دوست شما نیز جذاب خواهد بود. این کمپ‌ها می‌توانند جای خوبی برای شروع یک رابطه‌ی عاشقانه نیز باشند.

کمپ زدن در زمستان

5 – یاد می‌گیرید که شما شکست ناپذیر نیستید

این شاید مهم‌ترین درسی بشد که با کمپ زدن در زمستان می‌توانید بیاموزید. اگر کمپ تابستانی باد ملایم باشد، کمپ زمستانی یک چالش است. دو اشتباه می‌تواند بین یک تجربه‌ی لذت بخش یا یک پایان یخ زده تفاوت ایجاد کند. همانطور که شما سعی می‌کنید بر طوفان زمستانی غلبه کنید، خواهید دید که شکننده هستید. طبیعت به شما نشان می‌دهد که نابودی انسان چقدر آسان است و باید برای زندگی بجنگند.

6 – شما می‌توانید ببینید مردم برای چه ساخته شده‌اند

سرما شخصیت یک فرد را تغییر می‌دهد و فرد را از خود واقعی خود خارج می‌کند. در حالی که دوستان شما به دنبال گرم کردن خودشان هستند و برای آن تلاش می‌کنند، می‌توانید متوجه شوید که آیا برای آنها اهمیتی دارید یا خیر.

تمام این موارد نشان می‌دهد که کمپ زدن در زمستان برای همه نیست و می‌تواند توانایی‌های افراد را آزمایش کند. اما اگر از پس چالش‌ها برآیید، درس‌های جالب و مفیدی از آن خواهید گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اه خیلی باحاله تو برف

  2. ناموسا ببریم یه حالی کنیم توی برف